Wat je even kwijt wil #54

:sparkles: that girl :sparkles:

2 likes

Mn lichaam kan echt steeds moeilijker met met muggensteken omgaan. Ik krijg er warme harde schijven van 10cm doosnede van en er komt troep uit de wondjes. Maar het is nu zo ver dat oudere steken ook weer gaan jeuken als ik opnieuw ergens anders ben gestoken :expressionless:

1 like

Ik ben morgen jarig maar ik heb me nog nooit zo… on-jarig gevoeld (ja nu al, haha). Ik vier het niet want geen zin zonder mama, maar nu denk ik wel ja tsja en nu?

17 likes

Ik ging gisteren bij mijn oma op bezoek en ben nu 6 weken zwanger. Mijn oma; zo je kan al goed zien dat je zwanger bent! Thanks oma😂

3 likes

Huh het luchtalarm gaat hier af… kan er niets over vinden online

2 likes

Hier ook! Utrecht

1 like

Hier ook het luchtalarm (ook Utrecht). Wel meteen ramen gesloten dus die reclame van tien jaar geleden werkt wel!! Maar het is nu alweer voorbij.

Hier ook luchtalarm… (amersfoort)

Hier ook! Zeist. En in Woerden en IJsselstein in elk geval ook.

En hier ook alles dichtgedaan haha.

Heb ook meteen ramen dichtgedaan. Moet je ook meteen alle roosters sluiten?

1 like

Ja als ik op Twitter kijk is het de provincie. Ben benieuwd, maar denk dat het een foutje is? Anders was er wel al iets op RTV Utrecht toch.

Hier niet… hier is nooit sensatie!!

11 likes

Ja, lijkt mij inderdaad ook. Misschien heeft iemand de verkeerde knop ingedrukt? :stuck_out_tongue:

2 likes

19 likes

Pff ik baal ook zo ontzettend van dit weer. Dit jaar niet op vakantie, maar ik dacht dat is niet erg want ik heb een heerlijk dakterras waar het met een beetje zon ook net als een vakantie voelt. Maarja, met dit weer kan dat niet he! :unamused:

2 likes

Er werd hier aan het spoor gewerkt. Dus ik wou even kijken tot wanneer dat nou was. Nu staat er dat mn trein weer rijd maar er 7.5 uur over doet…
Het is een trein reis van 15 min wtf haha

3 likes

Ik heb echt zo’n vies voorgevoel dat het midden september 35 graden wordt en dan ga ik huilend naar mijn werk.
:slight_smile:

17 likes

Mijn vriend en ik hebben de kans om te gaan doen wat al tijden willen; samen een onderneming hebben, het financieel beter voor elkaar hebben ongeacht hoogte van succes van deze onderneming én tegelijkertijd meer vrije tijd met ons gezin doorbrengen.

Mijn enige twijfel is dat we hiervoor onze huidige woning moeten verkopen. En op de een of andere manier hecht ik bizar veel emotionele waarde aan “een stapel stenen” :pensive:

Oh was dus toch het luchtalarm. Het klonk echt heel ver weg en op de achtergrond dus ik dacht, zal het wel verkeerd gehoord hebben. Hoor het thuis altijd véél harder maar ben in het huis van m’n ouders nu. Blijkbaar te ver van de bewoonde wereld of teveel aan de rand van de provincie. :woman_shrugging: