Wow, lekker! Gefeliciteerd!
Ahhh oké makes more sense ja, dacht al ben ik nou echt zo slecht in zoeken maar LR is prima inmiddels idd (ik werkte er toen er letterlijk niks was behalve 1 mall haha toen was t sad) en veel meer aanbod dan Utje idd.
Chill voor je!
Wat fijn! Goed prijsje hoor.
Ohh wat ontzettend fijn, het is je gegund!
Er zit een oudere vrouw (60+) naast me in de wachtruimte een of ander filmpje op haar telefoon te bekijken zonder oortjes in, terwijl er ook al vrij hard muziek aan staat. Ik dacht dat alleen puberjongens dit deden.
Nee dit is echt iets voor boomers
Net als het geluid van je toetsenbord aan
Dan ga ik gauw eens vragen of m’n moeder dat ook doet. Anders weet ik alvast wat ik voor haar verjaardag ga geven.
Ik kon helaas alleen ‘een soort Che Guevara’ verstaan. Zou me niet verbazen als het ook nog eens een wappie-filmpje was.
Gefeliii!! Nu al zin in de verhuis vlogs
Zorg
Aangezien manifesteren zou goed lijkt te werken in dit topic, ga ik er vanuit dat ik morgen gebeld wordt dat ik de baan heb.
Oh en heb totaal geen ervaring in die functie, was niet normaal zenuwachtig maar het lijkt me wel heel leuk allemaal
Kan ik nu eindelijk weer wat gaan eten
Jij ook gefeliciteeeerd!
“wat een weertje heaaaa”
Nee, Truus. Er zijn ook mensen die hier wel van genieten
Ik at net een gemberkoekje en nu heb ik ontzettend veel zin in kruidnoten
Jeej ze gaan binnenkort ergens mijn plafond schilderen van de gang, douche en muur van mijn slaapkamer. Gangkast gaan ze ook weer opnieuw verven van binnen en de houten plaat boven de deur waarschijnlijk vervangen omdat daar heel veel schimmel zit nu. Lekkage loopt daar langs een buis naar beneden en kast zit altijd dicht hehe.
Zo blij dat ze het nu eindelijk oppakken! Schijnbaar schuld van het bouwbedrijf wat het moest gaan fiksen want ze waren maanden geleden al komen kijken bij haar (omdat ik had geklaagd) maar zijn collega had er verder nooit iets meegedaan. Hij voelt zich wel schuldig en gaat nu er voor zorgen dat mijn huisje weer helemaal tip top gaat worden.
(Nog steeds ook schuld van buurvrouw want die had ook nog even een keer kunnen bellen)
Volgens het contract mag ik huisdieren bezitten zolang ze niet voor overlast zorgen. . Alleen gaan de 2 katers pas over een maand of 2 over als alles een beetje aangekleed is.
@Zemraluani Ja en in Zeist ook gloednieuwe studio’s van 30 vierkante voor het bedrag dat ik nu betaal voor 90 meter. Maar Leidsche Rijn is nu tenminste een levendige omgeving.
Ben chagrijnig om dat de eetplannen 3x zijn veranderd, toen onbekend waren en nu een appje krijg van ga maar eten. Ja heel leuk maar wat. Kan niet koken want pijn, had al beetje op dominos gerekend en t gaat me niet om dat ik nu een tosti moet eten maar ik kan gewoon niet tegen last minute veranderingen. En al helemaal niet als ik geen goede dag heb en wil gewoon t liefst een potje janken maar daar krijg ik alleen maar koppijn van.
Ik vind ook echt dat ik hier onredelijk boos om word maar kan er niks aan doen. Krijg er gewoon error van. En dan wordt iets al 3x verandert en is t uiteindelijk van zoek t maar uit. Overigens uit ik mn boosheid verder niet maar jank ik wel lichtelijk.
Ik kijk 100 dingen (een programma waarin een gezin een bepaalde tijd moet leven met 100 dingen) en het leek me superleuk om die struggle te zien maar het is meer een maatschappelijk programma over armoede en bezit. En daar is natuurlijk niks mis mee maar ik had echt een heel ander programma verwacht
Wat een ongelofelijke kutdag vandaag. Was het één nog niet klaar, kwam t volgende al om de hoek kijken. Goddank nog een week te gaan tot vakantie en dan zoeken ze het allemaal maar uit. (En dan zonder de nieuwe collega, want die heeft vandaag in haar proeftijd opgezegd voor een andere baan).
Nu de vraag; G&T of een old fashioned. Dan maar doen alsof t bijna weekend is.