Ja went het zo snel? Ik ga over een paar weken auto met automaat ophalen en voelt echt weird om dan na 10 jaar schakelen dat ineens niet meer te doen
Wtf hartaanval.
Ik keek even bij een plantje in de pot en er springt wat uit!!! EEN FUCKING SPRINKHAAN. Hoe dan??? Ik woon in het centrum van AmsterdamâŠ
Helpt ook niet dat ik gisteren een horrorfilm over sprinkhanen heb gezien
Ik was vanmiddag brunchen en ik ben aaaltijd moe dus ik dacht: laat ik eens twee koffies drinken (drink ik sporadisch). Nu als resultaat natuurlijk al uren pijn aan mân kop.
Ik heb een Anna Nooshin geval. Ik heb sinds 2 weken geen zin meer in chocola terwijl ik het eerst dagelijks at omdat ik zulke erge cravings had. En dat al zeker 2 jaar ofzo. En nu⊠niks.
@Scorpiovibes bij mij is het gas van mijn automaat juist veel gevoeliger dan van mijn vorige handgeschakelde auto auto dus ik denk dat het toch per auto verschilt. Voor je ineens uit de bocht vliegt met je nieuwe auto haha.
Ik heb vandaag een draadloos boxje op mijn grote teen laten vallen. Ik had slippers aan en het doet zoân pijn onder mijn nagel
Toen het gebeurde ging ik ook door de grond. Zo dom ook
Waarom bestel je niet gewoon dominos voor jezelf? Incl ben & jerry zodat je je beter voelt
Ik heb gister bumble bff gedownload en heb nog niet eerder online met iemand gechat om diegene beter te leren kennen. Is het net als bij datingapps (nooit gebruikt), dat je pas weet of er een klik is als je diegene in het echt ziet?
Ik heb het ook een tijdje gedaan en het voelt precies als Tinder. Net zo ongemakkelijk en echt weten hoe iemand is + of een vriendschap er in zit, weet je pas als je afspreekt. Ik heb met meerdere meiden gechat en afgesproken en ueigenlijk maar met 1 een soort van vriendschap. Blijft toch oppervlakkig ofzo
Ik merk zelf dat je vrij snel âmoetâ afspreken, anders bloed het gesprek binnen een week dood. Ik heb er niet veel vriendschappen aan overgehouden, maar wel een hele waardevolle vriendschap.
Dankje voor je reactie! Dat dacht ik al, vind het ook een beetje ongemakkelijk. Ben mij opeens extra bewust van wat ik zeg, ga nadenken over of dat leuk overkomt en tegelijkertijd weet je ook nog niet of het echt zal klikken haha. Dit zal wel mijn welkom in 2021 moment zijn aangezien ik qua datingapps geen ervaring heb Snel afspreken is dan de beste oplossing denk ik. Hoe heb jij het aangepakt als er geen echte klik was, verwaterde het contact dan vanzelf?
Dit dacht ik al inderdaad, goed om te weten! En fijn dat het jou wel een waardevolle vriendschap heeft opgeleverd en @Doperwtje ook eentje.
Ik probeer te zoeken wanneer de zomerdienstregeling van de bus eindigt maar het staat gewoon nergens. Beter is dit niet een manier om stilletjes door te voeren dat nog maar 1x per uur een bus rijdt hier.
Als er geen klik was heb ik eigenlijk niet afgesproken of het verwaterde nogal. Ik was begin dit jaar bezig met mijn scriptie dus dan was het excuus altijd dat ik te druk was om af te spreken of âik app je nog welâ
Zitten ze niet nog in je haar
Dat heeft mn moeder altijd met haar leesbril op dr hoofd, hahha
We gingen wandelen en reden langs mân vriend zân werk. Brandde daar nog licht. Wilde hij per se even kijken en nu is hij al een half uur binnen en aan t bellen want er is blijkbaar iets maar hij vertelt mij niet eens wat en het is zo saai
Een collega noemde mij vandaag een bijzondere verschijning (Denk vooral door de combinatie tattoos en groen/blauw haar) maar wat was het daarna ongemakkelijk allemaal
Waarom voelen mensen de behoefte om zulke dingen te zeggen
Mijj vriend woont in zijn eentje antikraak in een al lang leegstaand bejaardentehuis en er staan overal nog random meubels verspreid in verder lege kamers of ruimtes. Ze gaan de boel slopen ooit.
Anyway, mijn vriend en ik struinen soms door het gebouw op zoek naar pareltjes. Ik weet niet van wie dit fantastisch kastje ooit was, but now its mine, thanks !
Ik kan soms ultiem genieten van alleen wonen maar het kan ook bijzonder eenzaam zijn. En vanavond is het pure eenzaamheid. De ellende in de wereld maakt me verdrietig en ik praat inmiddels tegen mezelf.
(De tip om vrienden te bellen of appen is heel lief maar het is niet hetzelfde als gewoon in elkaars bijzijn zijn.)