Wat je even kwijt wil #54

waaaarom ben ik nog wakker

1 like

Vraag ik mezelf ook af momenteel. Ben gewoon klaarwakker, al een uur.

2 likes

Het is dat ik deze week een dag extra vrij genomen heb maar anders was ik terug naar bed gegaan. Wat een ellende zo op de maandag morgen :weary:. Alsof ik door een vrachtwagen overreden ben

Ik was al vroeg wakker en ben toen als een insta meid lekker gaan wandelen. Nou, vond er niks lekker aan. Hele route spijt en nu weer in bed gaan liggen. Ik denk dat bewegen gewoon niet mijn ding is.

32 likes

Ik heb al twee weken vakantie en ik voel me nog steeds gestresst:(. Ben in mn hoofd steeds met werk bezig of met dat ik moĂ©t ontspannen. Nog maar een weekje nu😞.

4 likes

@S.onrisa ahw wat balen, helaas herkenbaar vlak voordat ik overspannen raakte. Kan het daar mee te maken hebben, veel stress op werk?

@Ladybug wat vond je er niet leuk aan: het wandelen op zich of de route? Kan natuurlijk ook gewoon niet zo jouw ding zijn hĂš. Ik vind het persoonlijk wel heel fijn op zijn tijd, maar dan wel in een rustige omgeving. Liefst lekker vroeg zodat ik weinig mensen tegenkom

1 like

Ik vertrek vandaag op vakantie (grapje op reis :no_mouth:), paar daagjes in eigen land gewoon.

Hopelijk echt even ontspannen en zonder stress, want de laatste weken (oké maanden
 jaren) waren echt heftig. :see_no_evil:

44 likes

Geniet ervan!

2 likes

Ik net tegen de cassiere in Zwitserland: danke schon, auf wiedersehen. Zegtie: ja jullie ook bedankt he, fijne dag :joy:

58 likes

Mijn lichaam deed nog pijn en was stijf. Iedere stap baalde ik dat ik niet gewoon in bed was gebleven. Mijn humeur was ook niet goed en dat maakte het niet beter.

1 like

Ik start nooit op een maandag na een vakantie, dan is het ook meteen zo’n lange week.
Zou het misschien helpen als je de weken breekt? Mijn favoriet is woensdag als laatste werkdag voor je vakantie en na de vakantie op een donderdag weer starten

9 likes

Ik heb vakantie en had afgesproken dat ik vandaag nog even iets voor het werk zou doen. Heb ik mij daar mentaal helemaal op ingesteld, zijn de documenten (die via een link waren gedeeld) ineens verdwenen. Vet irritant, want nu kan ik dat waarschijnlijk pas morgen of overmorgen doen, terwijl ik het wou afsluiten vandaag.

1 like

Jaa ik vind dit ook heerlijk, zelfs als het maar een extra maandag vrij is, om dan dinsdag pas te beginnen en maar 4 dagen te hoeven voelt al lekkerder. Of maandag en dinsdag vrij en drie dagen weer werken. Zoveel beter inkomen :heart_eyes:

Ja precies! Die 3 dagen voor de vakantie voelen dan al als afbouwen en die 2 dagen na m’n vakantie gebruik ik dan voor het bijwerken van de mail, zo min mogelijk meetings (ik zet m’n out of office ook altijd inclusief deze 2 dagen) en dan maandag weer “echt” starten met een bijgewerkte mailbox
Dit jaar kwam het niet uit en nu heb ik van een vrijdag tm maandag 3.5 week, zit nu al na te denken die dinsdag erna er nog aan vast te plakken haha

3 likes

Ik heb een keer in Italie gehad dat er zo’n verkoopster in onze nek stond te hijgen en ik tegen m’n ex zei: ‘Echt irritant dit, je kan niet eens even rustig rondkijken’ oid en toen zei zij: ‘‘Als ik jullie kan helpen hoor ik het wel!’’

:weary:

7 likes

Normaal gooi ik van die gratis ‘leuke gadgets’ bij een bestelling altijd meteen weg want hallo, ik wil niet met reclame van je bedrijf lopen mega groot ergens op gedrukt!! Maar nu kreeg ik laatst een T-shirt van Jimmy Joy van m’n vriend want hem paste het niet dus hij kon er niks mee. Mij wel, en eigenlijk staat het me best goed en vind ik hem wel leuk? :joy: Simpel shirt, zwart, met alleen de naam van het bedrijf erop in hun groene kleur, that’s it. OkĂ© en het is dus van een bedrijf dat maaltijden vervangt haha, maar de naam klinkt wel okĂ© vind ik? Niet zo opzichtig zoals bijvoorbeeld Vegetarische slager ofzo, dat zou ik dan dus weer niet doen. Al hoop ik stiekem alsnog dat niemand in m’n omgeving deze naam herkent

2 likes

@Ladybug aw nee dan snap ik het. Wel goed dat je bent gegaan uiteindelijk. En dan nu weer lekker relaxen (als dat mogelijk is natuurlijk)

1 like

Er zijn mensen die grof geld betalen voor shirts waar de naam van het bedrijf op staat :stuck_out_tongue:

Haha dat is waar ja. OkĂ© dan ga ik d’r maar gewoon helemaal voor met deze zonder schaamte :stuck_out_tongue: kan altijd veel erger dan dit

1 like

Ik heb ooit op vakantie in Frankrijk een t-shirt gekregen van een merk supermark Madeleines. Het was een spuuglelijk feloranje ding maar hij was zo lekker zacht en zat heerlijk dus ik heb hem nog jaren als slaapshirt gedragen. Zulke onverwachtse favorieten zijn het beste!

9 likes