Wat je even kwijt wil #54

Misschien heeft ze op haar forumnaam iets besteld

6 likes

Lieve reactie, dankjewel! Vooral last van mijn kaak, druk op mijn oor en pijn aan mijn gezicht.
Ik las dat er behalve stomen, evt. pijnstillers en neusspray niet zoveel aan te doen is, dus ik wacht maar gewoon af tot het beter gaat.

Ik kom er net achter dat ik even lang ben als Poetin

12 likes

Supertof! Ik heb laatst ook 40cm van mijn haar laten knippen. Voelde mij daarna ook een nieuw mens en zit net als jij te kijken of het misschien nog korter kan haha. Echt wat een nieuw kapsel met je gemoedstand kan doen. De eerste dag keek ik ook echt in elke reflectie naar mezelf haha.

6 likes

Vind ik dus ook niet haha. Gelukkig waren ze dicht dus dan hoef ik daar vandaag niet mee te dealen.

1 like

Ik vond neusspoelingen veel fijner dan neussprays. Goede zoutoplossing maken en met een NasoFree of netipot spoelen. Ik doe dat altijd onder de douche.

1 like

Vond ik ook @Fredje, veel minder “heftig” voor je neus ofzo. Beterschap, hoop dat je je gauw weer wat beter voelt!

2 likes

Thanks, goede tip (ook @tessel ), ga ik daar even achteraan.

2 likes

Ik ben aan het Louvre en voor iemand aan de telefoon richtlijnen geven over haar locatie. Zegt ze: ja ik zie de pyramide, zie je mij? :woman_shrugging:t5::joy::joy::joy:

6 likes

Wat haaaaaaaaat ik toch volwassen moeten communiceren om de lieve vrede te bewaren. Ik weet gewoon dat als ik bepaalde dingen (zelfs op een normale manier) zou aankaarten bij iemand, dat ik de volle laag krijg. Dus dan schiet ik maar in poeslieve modus om escalatie te vermijden. Ik moet echtttt een vuist in m’n zak maken jezus. Maar het moet gewoon even zo.

6 likes

Gadver. Opeens een stel wappies achter me aan op Twitter. Heb een vrij anoniem account, maar er staat wel dat ik arts ben. Nu worden oude tweet gequote retweet met allemaal nare wappie dingen erbij. Snel maar even een slotje op mn account gedaan.

2 likes

Is dit je nieuwe titel?

i

Ja ik heb de boosdoener zelf geblokkeerd en mn profiel afgeschermd. Op zich is wat hij zegt denk ik niet verboden maar wel vervelend dat allerlei wappies zich nu op mn tweets storten.

1 like

Ik vind het idee wel lekker klinken maar als ik 2 weken van donderdag t/m woensdag vrij neem heb ik maar 14 aaneengesloten dagen vrij terwijl als ik gewoon t/m vrijdag werk en maandags weer begin heb ik 16 aaneengesloten dagen. Uiteindelijk werk je natuurlijk evenveel dagen maar ik heb dan toch het gevoel dat ik korter vakantie heb.

4 likes

Update: Maandag gaan ze bij mijn bovenbuurvrouw de lekkage fixen eej. :partying_face: Fijn dat ze zo snel contact hebben opgezocht met haar.

12 likes

Ik ben echt op zooo’n goeie roadtrip, eindelijk, hier krijg ik energie van!! Ook nog ff een leuke foto’s in badpak gemaakt want fuck summerbody ik heb een all season body :joy:.

35 likes

Ooo dit heb ik ook meegemaakt met zo’n lekkende wcleiding bij de buren en snap je helemaal. Als zij niet belt, moet jij gewoon zelf bellen hoor! De woningbouw zou hier niet moeilijk over moeten doen en als het goed is gaan ze daarna zelf bij haar aandringen om langs te komen. Het veroorzaakt namelijk ook voor hun schade. Bij mij is uiteindelijk het plafond van mijn wc naar beneden gestort en dat wil je echt niet :cry:

Edit: oh en ik snap echt dat je wil dat zij het zelf gaat laten oplossen, maar als die slome dat niet doet, kan je beter je principes even opzij zetten. Zij zit niet met de gevolgen

Edit2: was nog aan het bijlezen en zie nu dat ze het gaan maken. Jeeeeej @Fenayi

2 likes

Dit vind ik echt zo ontzettend zuur voor je, kan me je coronaperikelen aan het begin nog herinneren.
Ik hoop dat je alsnog lekker op vakantie kunt!

1 like

Is @Eddie nu (tijdelijk) weg? Vroeg het me al een tijdje af.

Mijn eten staat al 30 min in de oven zonder dat ik de temperatuur heb ingesteld 🥸

15 likes