Wat je even kwijt wil #54

Ik heb dat regelmatig met de wasmachine, dan wil ik het eruit halen om op te hangen, blijk ik hem nooit aan te hebben gezet?

5 likes

Ja ook zo‘n klassieker.

Ben echt helemaal klaar met vandaag. Wat een stomme dag, bah. Zometeen nog eten maken en dan doe ik niks meer. Morgen hopelijk beter want dan ben ik ook nog eens jarig. Pff.

1 like

Heb vandaag geen reet uitgevoerd en nu voel ik mij nutteloos. :joy: Voelt een beetje als een verspilde dag, maar ja :woman_shrugging:t2:

De ladefront van m’n diepvriesvakje is aan het afbrokkelen maar ik stel m’n huurbaas mailen telkens uit omdat mijn woning een troep is en ik me wel afvraag of het voor zijn rekening is of niet.

Mijn leven loopt echt in een cirkel van rommel maken en dat dan weer moeten opruimen

1 like

Waarom ben ik zo slecht in oude kleding wegdoen :sob: Echt een eeuwig proces dit, met heel veel kleding-uitzoek-ontwijkend gedrag.

Ik kan niks meer ruiken en proeven. Of nouja 95% niet meer. Ik heb niet eens mijn frietjes opgegeten omdat het gewoon nergens naar smaakt, wat een ellende :weary:

Echt rot is dat, hopelijk knap je snel weer op en kan je alle gemiste frietjes dan inhalen!

2 likes

Ik las net dat er op Schiphol predikanten zijn voor (oa) gestrande reizigers. Ik denk dat ik mijn droombaan heb gevonden

35 likes

Mijn koelkast, of het vries gedeelte ervan, is denk ik kapot aan het gaan en dat komt zooooo niet goed uit echt my god. Heb ook geen idee wat ik er aan kan doen behalve alles opnieuw ontdooien maarja dat heb ik al een keer gedaan :sob:

Ha stom he. Ik heb een filmpje van mijn vriend die een ui als een appel opeet. We proefden gewoon echt niets meer. Ook zo raar met douchen, dat je je shampoo en douchegel niet meer ruikt. Komt wel langzaam terug gelukkig, maar ik wilde binnenkort in een veel te chique restaurant gaan eten, maar dat stel ik nog maar even uit

4 likes

Vandaag lekker mijn reet geroosterd in de sauna.
Heeeeeerlijk zen weer thuis.

4 likes

Deze eerste dag weer werken na de vakantie is me echt zwaar gevallen :weary:

1 like

Mn vriend is vanavond laat thuis en hoop echt dat hij onderweg wat eet. Want ik heb net veel chips gegeten en geen zin meer om te koken.

13 likes

Ja echt gek, ik vergeet het ook steeds want ik deed parfum op maar dat kan ik helemaal niet ruiken.

Ik heb echt zin om een geblinddoekte test met eten te doen wel :joy: ik kan soms wel proeven of iets zuur of zoet is maar er zit verder geen smaak aan, heel apart.

Hopelijk komt het snel weer terug!

Ik zag op instagram een filmpje dat als je een gembershotje even door je mond laat spoelen je in iedergeval tijdelijk je smaak terug kreeg

3 likes

Ik heb letterlijk een gembershotje in de koelkast nu!! Ik ga het proberen.

2 likes

Zeg je gewoon dat de baby dwars ligt en je geen honger hebt :rofl:

De enige die regelmatig dwarsligt in huize @Karl_Lagerfeld is volgens mij die vriend van haar als hij geen Maccie wil halen.

6 likes