Ah joh daar is Insta toch ook een beetje voor, om wat van je dag te laten zien of je leven. Al men daar nou blij van wordt dit soort hoogtepunten of in hun ogen mijlpalen te laten zien.
Insta wellicht. maar op FB hoef ik niet iedere dag tot dag een verslag te lezen. Begin een blog of een dagboek.
Ik had bij het ontbijt van van der valk wat koekjes meegenomen en in een servet gedaan voor onderweg. Laat ik het vervolgens in de lobby liggen. Ben een slechte crimineel…
Ik erger me een stuk minder aan kleine kinderen in een winkel als ze een schattig rugzakje dragen. Zo aandoenlijk.
Hup bellen jij!
Yay mijn stoel is binnen. De doos is zo groot dat ik er met gemak zelf in pas en dat had ik dan bij de sigarenboer moeten ophalen?
En nu is het bezorgd? Ik verbaas me sowieso regelmatig hoe weinig ruimte veel winkels hebben voor pakketjes. Het stapelt zich vaak tot de muur op.
Het zou zaterdag bezorgd worden maar PostNL had besloten dat het maandag werd. Maar het was een race tegen de klok want ik kan vandaag niet de hele dag thuis blijven.
Heb inmiddels gebeld, ze gaan even overleggen met de arts en bellen dan terug.
Gatver, dat gaat écht te ver. Deed een vriendin van mij ook, foto’s plaatsen van dat haar kind van 4 in bed gepoept had. Of een foto van zo’n smerige snottebel van haar 2-jarige kind op haar Insta-stories. Wat bezielt je dan?! Heb haar gevraagd daarmee op te houden en als dat ze niet wilde voor mij ik haar stories dan ging muten. Sindsdien heeft ze dat niet meer gedaan. Behalve dan van een hondendrol (?) op straat. WAAROM
Maar dit is totaal iets anders dan blij een foto van je kinds 1e schooldag plaatsen natuurlijk.
Pfff ik ben voor de helft ziekgemeld op werk maar nu krijg ik privé allemaal appjes en mailtjes over de bedrijfsarts en bellen collega’s me die dat nog niet wisten, laat me met rust ja!!!
Mijn nicht heeft een keer foto’s geplaatst van de inhoud van haar keuken. Van de kast met glazen tot de la met bestek. Mijn moeder plaatste toen een reactie met ‘vind je dat nou echt nodig?’ En toen was ze helemaal boos en verontwaardigd.
Hahaha savage moeder!
Ik heb nog geen reet uitgevoerd op werk. Na de pauze ga ik ‘echt’ beginnen. Hoop ik.
Wat vind jij eigenlijk van Jackson Galaxy? Omdat ik weet dat je ook wel een kattenvrouwtje bent. Ik ben zijn boek nu aan het lezen en ik vind hem echt een fascinerend persoon en zo liefdevol dat hij over katten schrijft.
Ik was net bij de kassa en dat meisje moest 39,nogwat teruggeven en ze gaf 40 en ze snapte er niks van en toen moest ik het uittellen
Echt zielig voor haar, ik heb ook kassawerk gedaan en soms zie je het gewoon niet
Heb ook een keer een wit T-shirt aan zit gelijk weer helemaal onder de inkt van m’n pen waarom ben ik zo
Er komt blijkbaar een nieuwe Costa film uit, die zijn ze momenteel aan het filmen in Spanje. Maar ergens vind ik dat best zonde? Er is toch al een leuke Costa film, waarom moet ie nu weer opnieuw gefilmd worden?
Met een dagje zwemmen roepen we nog steeds standaard ‘gaat er nou heelemaaal nieeeemand mee zwemmuh?’
Vooral als klanten dan iets erbij willen geven, zodat het wisselgeld een makkelijk rond bedrag wordt. Dan was ik het echt helemaal kwijt
Pff, ik was naar de locatie gegaan voor mijn psycholoog, was de afspraak blijkbaar digitaal. Maar dat had ze pas gestuurd toen ik al onderweg was. Uiteindelijk heb ik op de locatie in de vergaderzaal daar geMeet, maar handig was het niet en ik baal stiekem ook wel een beetje want dit kost me reistijd, geld en energie. Dus ik heb als troost maar dure koffie gekocht.
En ik hoop dat de dierenarts zo belt dat ik de kat op mag halen