Heb ook een keer een wit T-shirt aan zit gelijk weer helemaal onder de inkt van m’n pen waarom ben ik zo
Vooral als klanten dan iets erbij willen geven, zodat het wisselgeld een makkelijk rond bedrag wordt. Dan was ik het echt helemaal kwijt 
Pff, ik was naar de locatie gegaan voor mijn psycholoog, was de afspraak blijkbaar digitaal. Maar dat had ze pas gestuurd toen ik al onderweg was.
Uiteindelijk heb ik op de locatie in de vergaderzaal daar geMeet, maar handig was het niet en ik baal stiekem ook wel een beetje want dit kost me reistijd, geld en energie. Dus ik heb als troost maar dure koffie gekocht.
En ik hoop dat de dierenarts zo belt dat ik de kat op mag halen 
Ik ben uiteindelijk van het kastje naar de muur gestuurd
(bel je de hulpdienst van je verzekering, en dan zijn ze gewoon de algemene hulpdienst en kunnen niets beloven
) maar uiteindelijk is het gelukt! En zit ik nu op het vliegveld te wachten op mijn vlucht van Kopenhagen naar Amsterdam.
Morgen eindpresentatie + verdediging van m’n afstudeerproject en ik krijg net te horen dat het online is in plaats van fysiek
Gelijk veel meer vertrouwen in.
Oké top haha. Goede reis!
Haha dat roepen we hier ook nog steeds
Ik las het ook gelijk in de stem van Georgina
Ik ben toch mijn vader erg dankbaar dat hij het mij vroeger geleerd heeft voordat ik een baantje had, gewoon doortellen.
Bij mijn sollicitatie moest ik ook een formulier invullen met bedragen en wat je terug geeft (baantje bij een ijsboer. Pré pin tijd)
Mijn nichtje heeft het ook lang lastig gevonden.
Ik mis nog haar Cito-score en schooladvies, die moeten straks natuurlijk ook gedeeld worden op alle denkbare kanalen. De peperdure trainingen en/of aangespannen rechtszaken om het beoogde resultaat af te dwingen, kan je dan weer beter niet wereldkundig maken #natuurtalent #hardwerkenloont
Meest scholen krijgen ze eind groep 7 al voorlopig advies. Bij mijn dochter nog niet.
“En wat voor advies heeft M?”
Ehm weet ik niet…
“ oh, Pietje heeft havo/vwo, wat zijn dan haar Cito scores?”
Ehm… ja wel goed maar heb niet zo de uitslagen
En dan kijk ik naar een vragende blik,… op wat voor achterlijke school zit jouw dochter?
Een school die daar niet zo mee bezig is!!!
Het is eigenlijk de persoon die het meest dichtbij staat om eerlijk te zijn. Denk ook niet dat het gemeen bedoeld is hoor, het is alleen soms pijnlijk om te horen hoe mijn leven er in de ogen van een ander uiziet.
ik voel gewoon weer die stress, dat je het bedrag al hebt aangeslagen en mensen dan zeggen, wil je er 10 cent bij? En je helemaal hartkloppingen krijgt en opeens niet meer tot 5 kan tellen
Ik denk dat ik overstap van Douglas naar ici Paris. Ik heb een toillettas met allerlei spullen gekregen en testers in cupjes.
Ok ik weet niet in welk topic dit zou horen dus vandaar even hier. Ik lig echt gevouwen, say you’re Dutch without saying you’re Dutch 
Ik zou voortaan voor iedereen vet mooie luxe taart kopen en voor m’n moeder de meest gore, goedkope, diepvries slagroomtaart van de Aldi.
Beschamend dit… zou je moeder maar zijn.
Gaat natuurlijk ook niks boven dit he!
Cultureel erfgoed!
Zouden ze ook geen worssies en kaassies gehad hebben? Schande!
Tijd gaat sloom als je op pizza wacht.
Ik zou volgende keer zeggen ‘sorry voor vorige keer mam, maar ik heb nu wel slagroomtaart voor je gehaald!’ om die dan recht in haar gezicht te smijten als ze binnenkomt. 
Oh shit hier heb ik nu heel veel zin in. Liever de mokka schnit tho. Maar ik ben niet de moeilijkste haha
Ik ben zo blij met mijn nieuwe baan, de hele organisatie en mijn fijne collega’s (ookal ken ik nog niet iedereen omdat veel mensen nog volledig thuiswerken) ben even zo dankbaar en blij