Wat je even kwijt wil #54

Haha ik weet niet heel precies wat jij doet, maar jouw werkgever is toch sowieso niet de juiste partij voor dit soort onzin? Snap niet dat die mensen dat zelf niet kunnen filteren

Dit is trouwens wel precies de reden dat ik niet graag vertel wat voor werk ik doe. Mensen denken meteen dat je iets voor ze kan betekenen. Nee

4 likes

Om deze rare zomervakantie die niet echt als vakantie aanvoelde af te sluiten maar sushi besteld. En bubbelthee o.i.d. want anders kwam ik niet aan het benodigde bedrag voor bezorging. :blush:

14 likes

:heart: Een appeltaart aan het bakken. Heb hem extra zout gemaakt, want stond ineens boven de appels te huilen (alles is oké).

27 likes

Love dit soort weekendbeschrijvingen. Keep 'm coming, single vrouwen living their best life. Flauw, maar ik krijg daar wel helemaal positieve gevoelens van en ook zin om lekker op mijn manier mijn dagen in te delen. Net als de posts van @monkeyslut

3 likes

Heb 2 nachten in een heel rustig dorp geslapen en dat voelt dan voor mij echt alsof ik op een vakantiepark ben ofzo, rust, ruimte en groen. Nu weer thuis in de stad en moet helemaal wennen aan alle geluiden buiten en drukte onder m’n raam

3 likes

Vanavond bananenbrood gebakken en voor 5 avonden eten gekookt. Helft in de vriezer voor later deze week of volgende week. Na het koken was ik zo moe dat geen zin meer had voor vanavond en dus maar diepvries pizza heb gegeten :joy:

8 likes

Bakte net bananenbrood maar halverwege zag ik opeens vet veel uit de vorm lekken op de ovenbodem. Dacht fuck it, dit heb ik niet gezien, ik laat hem lekker doorgaan want had al helemaal trek erin. Thank god is ie alsnog gewoon lekker geworden :takingbow: Al het gelekte beslag (een flinke berg) was ook gewoon verder gaan bakken dus kon alles ook nog makkelijk eruit schrapen.

Wow huh 2 posts over bananenbrood in dezelfde minuut @Strawberry

13 likes

Mijn buurvrouw speelt heel vaak piano en echt super mooi, nu ook weer, lig helemaal zen op de bank :heart:

22 likes

Ik dacht net weer dat er ingebroken was dus ik ga morgen lekker de hele dag mijn eigen puinzooi opruimen :heart: Wanneer word ik nou eens zo volwassen om het bij te houden?

1 like

Als de assistente je vraag aanneemt en beantwoord (eventueel na overleg met de huisarts) wordt een zelfde consult gedeclareerd dan wanneer je de huisarts rechtstreeks spreekt. Er is geen apart tarief voor de assistente of de huisarts, er bestaat alleen kort (<5 minuten), regulier (5-20min) en lang (>20min).

Ik belde onlangs naar mijn huisarts om (eindelijk) mijn adreswijziging door te geven. Nu blijkt dat een van mijn directe buren doktersassistente is bij mijn huisarts. Ik vind dit vrij ongemakkelijk. Ik overwoog van te voren al om van huisarts te wisselen, maar nu nog meer. Alleen nu vraag ik me af of het dan niet overkomt dat ik vanwege haar switch.

1 like

Ja tuurlijk, of vind je het vrijwilligerswerk? Haha.

41 likes

Alleen puur administratieve zaken mogen niet gedeclareerd worden (bijv als je belt om een adreswijziging door te geven), maar alles wat enigszins een medische hulpvraag is en waar de praktijk een antwoord op geeft wel. Maar heel lang werd dit niet getoond op verzekeringsoverzichten, omdat het toch allemaal wordt vergoed.

2 likes

Haha doet me denken aan die vlog van Bonnie met haar ‘vervloekte’ tandenborstel :laughing:

1 like

Ben nog wakker omdat ik bezig was in m’n boek en het zo spannend was dat ik het echt niet weg kon leggen en nu is het uit. Was een tijd geleden dat ik zo verdiept was in een boek. Vind lezen echt zo lekker maar heb altijd mixed feelings wanneer ik een boek uit heb want heb nooit zin om aan een nieuwe te beginnen. Vind het altijd al lastig om wat uit te kiezen en dan moet je er altijd weer even inkomen. Ga morgen overigens echt spijt hebben dat ik zo lang heb liggen lezen want moet gewoon vroeg op voor werk.

12 likes

Ik heb gewoon spierpijn in mijn armen van het slopen van een koof :rofl:
Enige spierpijn zonder dat ik ben wezen sporten.

1 like

Al sinds 3 uur wakker, hard aan het hoesten en snotteren. Straks sollicitatiegesprek om 10.00. Geweldige timing.

Is het wel verstandig om te gaan dan?

1 like

Vandaag is de vakantie weer voorbij en weer werken, maar kijk echt zo tegen die mailbox op dat ik er buikpijn van heb 🥲

1 like

Nee ga zo even een berichtje sturen en vragen of het eventueel online kan / of verplaatst kan worden. Gisteren op (huidige) werk niks aan de hand. Dus baal er wel een beetje van.