Wat je even kwijt wil #54

Oké top haha. Goede reis!

1 like

Haha dat roepen we hier ook nog steeds :sweat_smile: Ik las het ook gelijk in de stem van Georgina

2 likes

Ik ben toch mijn vader erg dankbaar dat hij het mij vroeger geleerd heeft voordat ik een baantje had, gewoon doortellen.
Bij mijn sollicitatie moest ik ook een formulier invullen met bedragen en wat je terug geeft (baantje bij een ijsboer. Pré pin tijd)
Mijn nichtje heeft het ook lang lastig gevonden.

2 likes

Ik mis nog haar Cito-score en schooladvies, die moeten straks natuurlijk ook gedeeld worden op alle denkbare kanalen. De peperdure trainingen en/of aangespannen rechtszaken om het beoogde resultaat af te dwingen, kan je dan weer beter niet wereldkundig maken #natuurtalent #hardwerkenloont

1 like

Meest scholen krijgen ze eind groep 7 al voorlopig advies. Bij mijn dochter nog niet.

“En wat voor advies heeft M?”
Ehm weet ik niet…
“ oh, Pietje heeft havo/vwo, wat zijn dan haar Cito scores?”
Ehm… ja wel goed maar heb niet zo de uitslagen

En dan kijk ik naar een vragende blik,… op wat voor achterlijke school zit jouw dochter?

Een school die daar niet zo mee bezig is!!!

10 likes

Het is eigenlijk de persoon die het meest dichtbij staat om eerlijk te zijn. Denk ook niet dat het gemeen bedoeld is hoor, het is alleen soms pijnlijk om te horen hoe mijn leven er in de ogen van een ander uiziet.

ik voel gewoon weer die stress, dat je het bedrag al hebt aangeslagen en mensen dan zeggen, wil je er 10 cent bij? En je helemaal hartkloppingen krijgt en opeens niet meer tot 5 kan tellen

10 likes

Ik denk dat ik overstap van Douglas naar ici Paris. Ik heb een toillettas met allerlei spullen gekregen en testers in cupjes.

Ok ik weet niet in welk topic dit zou horen dus vandaar even hier. Ik lig echt gevouwen, say you’re Dutch without saying you’re Dutch :joy:

Ik zou voortaan voor iedereen vet mooie luxe taart kopen en voor m’n moeder de meest gore, goedkope, diepvries slagroomtaart van de Aldi.

25 likes

Beschamend dit… zou je moeder maar zijn.

5 likes

Gaat natuurlijk ook niks boven dit he!
Cultureel erfgoed!
Zouden ze ook geen worssies en kaassies gehad hebben? Schande!

8 likes

Tijd gaat sloom als je op pizza wacht.

2 likes

Ik zou volgende keer zeggen ‘sorry voor vorige keer mam, maar ik heb nu wel slagroomtaart voor je gehaald!’ om die dan recht in haar gezicht te smijten als ze binnenkomt. :woman_shrugging:

14 likes

Oh shit hier heb ik nu heel veel zin in. Liever de mokka schnit tho. Maar ik ben niet de moeilijkste haha

2 likes

Mijn nichtje van 3.5 heeft een muggenbult die ze liet zien. Mijn reactie: wat een stoute mug! Haar antwoord: kut mug!

Pardon??? :face_with_monocle::thinking:

23 likes

Ik ben zo blij met mijn nieuwe baan, de hele organisatie en mijn fijne collega’s (ookal ken ik nog niet iedereen omdat veel mensen nog volledig thuiswerken) ben even zo dankbaar en blij :heart:

37 likes

Als Ik je naam niet gelezen had had ik gedacht dat dit een post van @Jumpsuit was

(Is geen belediging alleen heeft die ook altijd posts over dingen waarvan ik denk hoe komt dat kind daar ineens op)

16 likes

Dit heb ik met meeuwen. De meeuwen hier zijn ook echt zo brutaal als Dac van de dinobabies.

Ahh dit vind ik echt heel sneu. Ik vind mensen die reviews achterlaten af en toe echt gemeen en vraag me ook af of ze altijd waar zijn.

5 likes

Ga ik nog wandelen met een podcast nu het zonnetje schijnt? Of negeer ik dat en kruip ik op de bank met thee en boterkoeken? :redface:

3 likes