Ganzen zijn net kleine velociraptors. Nare wezens
Dit is echt zo raar. Ik belde gisteren met mijn vader die me een boek aanraadde, lang over gehad en ik raakte enthousiast dus ik wilde hem al gaan lezen. Ligt net, als cadeautje ingepakt precies dat cadeau op mijn slaapkamervloer. Heh? Ik ben wel jarig geweest, maar sowieso dat het mijn vader niet was. AlhoewelâŠ
Fair enough, zoiets random zou ik ook kunnen posten. Ik eet nu mn favoriet vd AH to go, een gerookte zalm sandwich.
Wandelen!
Ah ik vind het echt zielig dat die OP nu helemaal aan zichzelf twijfelt
Sinds wanneer noemen we in Nederland Wit-Rusland ook Belarus? Hoor het steeds vaker op tv, nu bij het rtl nieuws
Je kan nu fotoâs laten inkleuren op MyHeritage. Het werkt niet perfect, maar volgens mijn moeder kan het weleens kloppen. Ben nu echt alles voor de lol aan het kleuren. Zo leuk om mijn opaâs oude fotoâs te zien
Ja de uitspraak vond ik ook gek inderdaad, lekker op zn Hollands. Hoorde later wel ook iemand Belaroes zeggen
Hahaha, DAT WAS OOK ENG JA. Volgens mij ging het over campingen ofzo en mijn herinneringen kwamen nogal boven water.
Ik ben niet @fysicus of een professional maar wel een kattenvrouwtje haha en ik ben echt fan van hem en zijn methodes.
Ik ben echt zwaar allergisch voor mensen zoals Cesar Milan maar ik heb Jackson eigenlijk nog nooit onzin dingen horen zeggen. Je kan echt aan hem merken dat hij gek is op katten!
Ja, zo mee eens! Ik snap dat je bij honden zelf dominant moet zijn, maar ik vind Ceasar helemaal niet zo liefdevol terwijl je bij Jackson wel echt ziet dat hij al zijn âtactiekenâ vanuit liefde voor de katten doet. + Ik vind zijn kledingstyle ook heel leuk
Nouja, Cesar zegt dat je een âalphaâ moet zijn terwijl dit gebaseerd is op een verouderde studie waarin gedacht werd dat wolven een alpha hebben terwijl dit allang ontkracht is.
Katten zijn natuurlijk heel anders maar ik ben zelf dus echt geen fan van dieren dingen laten doen (of juist afleren) door angst.
Ja we waren nog maar jong. We zagen de hele tijd een , blijkbaar een jongen, rond ons tentje lopen, ook met een soort van messen. Terwijl wij gewoon op een camping naast een caravan lagen ik weetniet wat ik dacht toen maar extreme angst doet echt rare dingen met je. Ik dacht als ik de tent met de stijltang open doe kan hij niet direct mn hand snijden? En ik was er van overtuigd dat we juist moesten laten weten dat we er waren. Toen we eruit waren was hij weggerend. Die jongen en familie uiteraard is van de camping gestuurd. Het was heel heel erg eng, we dachten dat we dood gingen.
Ik heb gewandeld en mijzelf beloond met 2 boterkoeken!
Ok mysterie opgelost! Mijn vader heeft het door het raam gegooid. Vandaar dat het zo gek op de grond van de slaapkamer lag.
Utopia avenue heet het boek trouwens, benieuwd naar!
Ah zo lief haha!
Volgens mij omdat de bevolking van het land (en met name de oppositie) het zelf ook bij voorkeur Belarus noemt ipv Wit Rusland, en media hebben dit overgenomen
Ik heb opruim woede vandaag maar alles half. Keuken is nu redelijk ok, huiskamer niet. Inhous van een kast ligt nog op tafel en de box zit vol troep
Nu ligt er letterlijk een klerenzooi op bed dat in de kast moet. En staan nog 2 manden beneden. De kast moet eigenlijk uitgezocht worden want past niet goed.
Lig nu op randje van het bed aan man zijn kant de kleren te ontwijken.
Ja die zing Ik al een halfjaar
Mijn bec op vakantie heeft als nummerplaat bec123 (cijfers hypothetisch) en ik kan wel genieten van die ironie.