@grace, ik duim voor je!!!
#dagboekpost (sorry)
Ughlll, ik zit sinds een paar dagen niet zo lekker in mijn vel en ik kan er niet zo goed mee omgaan! Ik heb wel vaker last gehad van stemmingswisselingen enzo, maar in de afgelopen jaren kon ik altijd heel goed peilen waar ze aan lagen (78% pms, 18% een migraine-aanval die eraan zat te komen, 4% mijn stommiteiten), terwijl ik me nu een uitgewrongen vaatdoek voel zonder duidelijke reden.
Ik heb besloten dat ik vandaag helemaal niks hoef te doen nadat ik steeds heb gedacht dat sociaal zijn me juist zou helpen, maar nu zit ik steeds half in paniek te denken dat ik misschien toch wel echt de was zou moeten doen of een cake zou kunnen bakken, mijn sportschema weer zou moeten inplannen voor de week en voelt mijn hele buik onrustig als ik eraan denk. Enerzijds was ik vroeg wakker en heb ik ontbeten en zelfs fruit gegeten als tussendoortje en thee voor mezelf gezet en voel ik dat ik daarom een sticker verdien, maar aan de andere kant heb ik net voor de derde keer vanochtend gedoucht omdat ik moest plassen en ik het idee van op de pot zitten te vermoeiend vond, heb ik heel overstuur gehuild omdat mijn tieten slap zijn geworden en ben ik boos op alles en iedereen.