Ze verdient wel even een applausje straks
Ik heb het heel druk qua werk maar ik heb net de hele middag gespijbeld en met een vriendin op het terras gezeten. En ik ga nu nog even lekker een uurtje een tukkie doen
Laast posttte ik iets dat ik een document/dagboek van 2015 terugvond, vandaag kreeg ik een email van mezelf die ik geschreven heb in february 2019, waarbij 20 jarige ik mezelf feciliteerde met mn 23e verjaardag, echt zo leuk. Denk dat ik mezelf weer een mail ga schrijven voor over een paar jaar. Het laat me ook echt weer zien dat ik soms alles te negatief bekijk, ofzo, vergeleken met 2019 ben ik echt 200x gelukkiger
Heb nog steeds maar 2 vrienden though, wel weer jammer om niet alleen 2015-mij maar ook 2019 mij daarin te moeten teleurstellen. Als ik weer een mail naar mezelf in 2025 oid schrijf zal ik er maar bij zetten dat het okay is als ik dan nog steeds niet sociaal ben
Echt zuur, plaats een half uur geleden een bestelling bij Douglas, krijg ik nu een mail dat er vanavond 25% korting is op alles.
Klopt, hoeft niet. Hoe hoog, trouwens? En dat is onder PCM? Hou het wel in de gaten. Fijn dat je je beter voelt!
Annuleren en opnieuw bestellen?
Mijn dochter had wat nieuwe hockeykleding nodig en ze hadden in die webwinkel ook vet mooie hockeyballen. Dus ik vroeg of ze ook een vet mooie bal wil.
“Nee hoor mam ik heb er toch eentje”
Ik “oh ja, die oude witte toch?”
Want kijk wat een mooie ze hebben?
Maar ja je hebt er geen een nodig dus
“Laat mooie gouden bal met zwart en blauwe swirls zien. “
Hahaha die kop van dit kind. Helemaal beteuterd. Want die is wel heeeeel vet mooi
En ja natuurlijk heb ik die gewoon toch besteld. Verassing
Of nog een keer bestellen en die dure doos retouren
Ik wil vega Indiaas bestellen, maar heb er weinig verstand van. Wat is lekker? Ze hebben ook nog saag paneer of vegan korma. Of aloo Baingan: curry met aubergine een aardappel, klinkt ook goed
Aloo Gobi is echt mn fave!
Die staat er niet tussen
Diclofenac 50 en PCM 1000, 37.9 is het hoogst maar dat was vanochtend en lijkt nu weer iets te zakken. Fingers crossed haha. Voel me er denk ik vooral ziek door omdat ik zelf altijd een vrij lage temperatuur heb dus heb het nu gewoon waaarm. (Toch nog een beetje een zomer gevoel )
Neem alles dan kun je 2 weken eten haha.
Kan niet, gaan op vakantie haha
Bedankt voor je lieve reactie. Ik heb mij nog niet ziek gemeld. Ik moet ook eigenlijk stoppen om de uitspattingen hier te plaatsen want uiteindelijk doe ik niks met het goedbedoelde advies hier…
Wat ik nu wel aan het doen ben is iets meer mijn grenzen aangeven op werk als iets teveel is. Dat gaat wel goed.
En ik heb zojuist uit het niets te horen gekregen dat ik na 7,5 jaar een sociale woning krijg omdat ik 1e stond. Ik heb jaren lang echt dagelijks gereageerd. Ik kan het nog niet geloven!!! Per 1 oktober krijg ik gewoon de sleutels!! Eindelijk kan ik weg uit mijn kamer van een paar vierkante meter, eindelijk heb ik een eigen keuken, douche, wc, wasmachine!!! Ik ben zoooooo blij!!
Ik mis panorama
Ja ik ook!
Ik ook! Ik mis haar posts waarin ze vertelde over welke dieren/dingen ze tegenkwam tijdens het lopen.
Ik heb morgen scriptieverdediging en opeens wordt het maar 19 graden met regen. Hallo wat moet ik nu aantrekken, mijn geplande jurkje is het dan net-niet en in een panty heb ik ook geen zin.