Wat je even kwijt wil #54

Weet iemand waarom ze weg is? Jammer wel. Als het maar wel goed gaat met ‘r.

3 likes

Ik hoop ook dat het goed met haar gaat😔 mis haar!

Ik heb net zonder dollen 15 vliegen geëlektrocuteerd met de vliegenmepper. Allemaal in de woonkamer. Wtf?

Ik vind mensen die op blote voeten lopen buiten hun huis of tuin echt raar. Echt waarom zou je dat doen.

6 likes

Ik zou echt bang zijn om in een naald oid te gaan staan.

1 like

Ik word gek van mijn eigen gesnotter.

Sorry, ik moet mijn zelfmedelijden kunnen delen.

Ik vind het echt heftig dat het volgende week september is. De tijd gaat sowieso snel maar mijn moeder is er bijv al langer dan een half jaar niet??? Voelt echt als de dag van gisteren allemaal. Het is bijna weer herfst, ik kan weer bijna geurkaarsen gaan stacken, voor je het weet is het kerst. Ik vind het echt zo raar.

30 likes

Ik zit op Instagram een live video te kijken waarin de moeder van Billie Eilish tofu aan 't klaarmaken is en het is een vibe

Echt een leuke vrouw ook

2 likes

Hou vol. Als je nu afhaakt wordt de drempel alleen maar hoger. Je krijgt er vanzelf meer routine in, naarmate je het vaker doet.
Je hoeft niet meteen enge knooppunten of onoverzichtelijke verkeerssituaties op te zoeken, probeer in het begin vooral plekken op te zoeken waar je je op je gemak voelt en die je met de fiets ook kent. En dan je grenzen steeds iets verleggen. Is het een optie om af en toe met een ouder / vriend / vriendin te rijden?
Ik vond het in het begin doodeng, zeker toen ik de sleutels in handen geduwd kreeg van een vriendin met een nieuwe bedrijfsbus(!), maar door wekelijks voor haar wat bezorgklusjes te doen in mijn directe omgeving leerde ik heel veel en verdween mijn angst. Je hebt je rijbewijs gehaald dus je kan dit gewoon, dat weet ik zeker. :four_leaf_clover:

9 likes

Omg ik heb een auto en vriend is er niet bij dus kan door de McDrive (hij wil nooit). Wat is dit zaaaalig

10 likes

Wat lief van je stiefvader.
Mijn vader is ook in het begin vaak mee geweest, en die heeft niet eens een rijbewijs maar het feit dat ik niet alleen reed gaf me al rust. En toen werd het echt gewoner en minder eng.
Je eigen auto zal wel anders aanvoelen dan je lesauto, en die moet je leren kennen. Hoe remt hij, hoe stuurt hij, hoe gaat het precies met inparkeren, etc. Voor je het weet voelt deze auto vertrouwd.
Als het CBR had gedacht dat je het niet zou kunnen, hadden ze je echt geen rijbewijs gegeven. Lekker oefenen. :smiley:

(Voor je het weet mag je voor de tweede keer je rijbewijs verlengen zoals ik, ik heb inmiddels langer mijn rijbewijs wel dan niet :upside_down_face:).

4 likes

Heb sushi besteld om begin van vakantie te vieren. Heb wel voor 3 personen aan stokjes en sojasaus gekregen maar het is allemaal voor mij alleen haha

9 likes

Ik wil een nieuwe auto, maar denk dat de enige manier om op korte termijn zoveel geld bij elkaar te krijgen is door mijn nier te verkopen.

Waarom is het opeens donker en herfst :cry:

2 likes

Ach je hebt er toch 2 :slightly_smiling_face:

4 likes

Ik heb voor het eerst in jaren een vriend van vroeger weer gezien en oh het was zo gezellig weer! :smiling_face_with_three_hearts: Heel blij dat ik hem na die jaren een berichtje heb gestuurd om weer eens af te spreken en dat het zo uitpakte.

16 likes

Ik ben de laatste tijd zo vergeetachtig. Ik kreeg vandaag een mail van bol met: je pakket ligt klaar op het afhaalpunt. En ik zo: hoe bedoel je? Ik heb niks besteld. Natuurlijk wel wat besteld, had ik gewoon gister gedaan. En net een mail van PostNL met je pakket is ontvangen. En ik was weer totaal blanco. Vorige week heb ik bloed laten prikken omdat ik zo moe was, maar alles was goed, dus dat kan het niet zijn.

1 like

Heb al een week mijn nieuwe telefoon mar wilde er pas mee als m’n hoesje er ook was. Komt dat hoesje vandaag met een kras. :frowning_face:

Ik lees net dat Tom Cruise een eigen vermogen heeft van 600 miljoen. :no_mouth:

Hoop het ook. Moet denk ik wel op de kleintjes letten.