Wat je even kwijt wil #54

Dat deed ik als kind altijd. Ik haatte schoenen.

Misschien veel stress of andere redenen dat je nu moe bent (minder slaap)? Zo irritant he, ik heb ook een periode gehad dat ik standaard mijn sleutels vergat, of dan in de auto zat zonder laptop oid.

1 like

Schijnbaar is mijn vader een dagje eerder terug van vakantie want hij belde spontaan ‘Wil je nog iets van de Mac?’. :joy:

2 likes

Pfoh! Ben benieuwd wat hij voor de kost doet

2 likes

Godverdegodverdegodver
Ik heb slaaponderzoek poging 2 vandaag. Kom ik er net achter dat één elektrode los zit. NU MOET HET WEER OPNIEUW. IK BEN ZO FUCKING BOOS OP HET LEVEN NU

Edit: er zitten er 2 los :thumbsup:

7 likes

Ik heb vandaag net zo veel gehuild als dat ik taartjes op heb. 3x dus, nu heb ik dus ook nog eeens buikpijn van dr taart, naast de buikpijn van de spanning die ik had :grimacing:

6 likes

Iemand die een Rex te leen heeft? Ik vind deze hond zo sullig kijken :smiling_face_with_three_hearts:

De hondacteur heeft ook zo’n fancy naam. Miss moet ik maar een fanclub oprichten

15 likes

Omg ik zit echt bij een stelletje rare jongens in de trein. Jaar of 16/17, zitten te blowen in wc en steken gwn in coupe sigaret op wtf.

Ik heb FutureMe gebruikt! Had eerst een link gedeeld maar daar stond m’n email nog in ook haha

2 likes

Weet niet of het van toepassing is maar je kunt appen naar 06-13181318 bij onveilige situaties in de trein? Lijkt me niet chill iig om bij te zitten.

3 likes

Wow ik vind dit echt een cool idee! Over 3 jaar wordt ik 30 dus zo mooi om dan een brief aan mijn oudere ik te schrijven.

1 like

Ja maar op straat? In de hema? Weet niet hoor maar volgens mij kan er altijd glas oid op straat liggen.
In huis en tuin vind ik t niet vreemd.

Het zijn trouwens een man en een vrouw die regelmatig komen, maar niet samen. Dus weet niet of ze bij elkaar horen of niet :joy:

Klachten zijn verergerd en heb nieuwe klachten erbij gekregen, dus ik ga straks maar voor de tweede keer deze week naar de teststraat. Hopelijk negatief, want ik heb volgende week een externe cursus voor mijn werk.

Ik heb nog een aantal dagen vakantie (maandag weer aan het werk) en ik merk aan mezelf dat ik nergens zin in heb. Terwijl het donderdag is en ik nog een goede 4 dagen kan genieten van mijn vrije tijd. Heb wel één vriendin met wie ik super ongedwongen kan hangen maar die zit natuurlijk ook niet de hele tijd op mij te wachten (en heeft het zelf druk). Zit nu de hele tijd in dubio om vrienden te appen en te bepalen of ik liever thuis ga zitten wegkwijnen in eenzaamheid of toch wat dingen ga plannen/ondernemen (maar dan wel het gevoel dat ik verplichtingen heb).

Dilemma’s dilemma’s…

3 likes

Note to self: geen Facebook reacties lezen onder artikelen van Afghanistan. :triumph:

6 likes

Heel herkenbaar. Maar merk bij mezelf dat het wel helpt om dingen te doen.
Kan je niet zelf iets ondernemen, alleen. Heb je niet de verplichting maar wel even eruit. Boek lezen in een café, andere stad bezoeken,wandeling maken, museum bekijken? Sorry als je niet op advies zat te wachten!

1 like

Ik ben heel blij dat ik de kans heb gekregen om me te laten vaccineren maar de bijwerkingen mochten ze toch ook even goed vermelden :upside_down_face: eerst 3 dagen goed ziek geweest van de 2de spuit, daarna 2 weken zeer vermoeide benen waardoor hardlopen amper ging en nu blijft mijn menstruatie (die normaal met een regelmatige cyclus verloopt) uit :unamused: Na wat opzoekingswerk is dat laatste blijkbaar ook een klacht van vrouwen en wordt er onderzoek naar gedaan of het gelinkt kan worden aan het vaccin, maar ik steek het voor nu ook daar op :grimacing:

1 like

Ik ga straks groente uit een moestuin oogsten voor ons nieuwe cateringproject waarbij we gaan koken tijdens een theatervoorstelling en ik heb er helemaal zin in, dit is echt zo leuk allemaal! Alleen iets minder enthousiast over het weer vandaag, whyyyy.

19 likes

Zo ongeveer de hele wereld en z’n moeder heeft me succes gewenst met mijn verdediging vandaag, behalve m’n eigen vriendinnen :’)

15 likes

Succes!

1 like