Wat je even kwijt wil #54

Eten dus dan zit je zwempak op een gegeven moment wel strak

12 likes

Godver de tyfus.
Ik flikker net van de trap, zeker 8 treden naar beneden gesodemieterd.
Naast dat ik bont en blauw ga worden is mijn verlovingsring ook verbogen :sob::sob:

2 likes

Ik een jaar of 8 en de keren dat ik sindsdien gefileparkeerd heb zijn op een hand te tellen.

4 likes

& @desecretaris Ik heb dus laatst een instagram video (deze van kelly camfferman) gekeken over fileparkeren. Echt top want sindsdien lukt het gewoon terwijl ik hiervoor al 5 jaar lang liever 15 straten verderop parkeerde dan te moeten fileparkeren.

8 likes

Als je die zak in 1 keer eet ga je vanzelf aan de schijterij
Winwin

1 like

Ik woon vanaf vandaag bij m’n vriend en ik keek er zooo lang naar uit, maar opeens een beetje verdrietig dat ik m’n ouders en hond veel minder ga zien. Loop al de hele dag met een brok in m’n keel.

21 likes

Dat moet je gewoon heel vaak doen. Kan het ook pas sinds 2 jaar. Daarvoor hoefde ik amper zo te parkeren.

1 like

Dat komt wel! Niemand kan dat ineens mega goed.

Gewoon vaak oefenen en geen druk voelen. Ik moet nog steeds wel eens 5 keer opnieuw file parkeren voordat hij goed staat, maar daar vind ik niks van. Ook niet denken dat je faalt als je het opnieuw moet proberen, je bent juist aan het leren! Ik snap ook niet als mensen zenuwachtig worden van parkeren. Gewoon je tijd nemen en als je uiteindelijk denkt dat de plek toch te klein is, nou dan rijd je weer verder.

3 likes

Bij zo grote stap is dit gevoel normaal. Binnen week vind je het heerlijk en geniet je extra als je je ouders of je hond ziet.

2 likes

Ik ben in mijn eentje en op een nieuwe rustige plek totaal niet zenuwachtig. Bij mij thuis (buren) of vrienden gaan ze voor het raam kijken of bij de deur staan zwaaien etc. en gaat het om drukke krappe straten in Rotterdam-centrum waardoor je al snel even file veroorzaakt. Vroeger had ik er veel minder last van, echt stom maar nu rijd ik door naar een rustigere plek

1 like

Was vergeten om wasmiddel bij mn was te doen, zo stom. Nu nog een keer de was draaien…

Wajow ik begin al kleine mini beetjes los te laten hier en daar qua korstjes op m’n tat. No worries enkel met smeren, blijf er voor de rest van af. Maar echt heel rap al!

Plussss ik ben de hele week in de avond spiritfarter aan het spelen. Eindelijk aan begonnen :heart:

Doet Videoland het bij jullie? Hallo ik wil trash tv kijken :tired_face:

1 like

Nope, doet het hier ook niet. Krijg zo’n scherm met oeps er gaat iets mis en dat het niet lukt om verbinding te maken

Ja! Maar een vriendin van me heeft ook problemen nu.

Hadden we in Nederland maar de Girl Scouts :sob: Je leert er zelfs coderen! Had dat echt leuk gevonden als ik jong was geweest.

1 like

Geest scheter?

5 likes

Te vroeg gejuicht… doet ook niks meer 🥲

1 like

Bij mij doet ‘ie het inmiddels weer :joy:

1 like

Ik heb net gewoon kunnen kijken! Echt net klaar

1 like