Doe mij maar de koekjes maar ik vond gemengde scouting leuker.
Maar in Amerika is het wel apart dat de vrouwenscouting gewoon modern is en dat van jongens behoorlijk conservatief.
Doe mij maar de koekjes maar ik vond gemengde scouting leuker.
Maar in Amerika is het wel apart dat de vrouwenscouting gewoon modern is en dat van jongens behoorlijk conservatief.
Dat is echt srs ieder jaar weer een probleem als temptation island er opstaat
Jaš
Ik zoek een film op Netflix en The Green Mile staat bij de categorie feelgood. HOE is dat een feelgood film!?
Treat yo self!!
Omdat de muis eeuwig blijft leven
Spoiler!
Edit: Haha, vergeten dat ik erop geklikt had. Ken de film ook al
Moet je er maar niet op klikken!
PS. Bruce Willis is dood in The 6th Sense
Ik moest echt heel veel doen vanavond maar zit echt bijna een uur al te chillen op de bank. Echt geen idee wat ik vergeet, laten we hopen dat het niks belangrijks is
Jezus is er iets bijzonders qua sport want mensen doen hier echt weer oerkreten uitslaan
Edit: ah Vitesse speelt. Dat verklaart het denk ik
Ze kwamen achter haar cito score en waren geĆÆntimideerd.
Ik verveel me vanavond de tandjes en heb nog genoeg te doen, maar vooral nergens zin in. Ben ook zo onrustig, joh.
Kan het al zaterdag zijn? Ik wil op mijn eigen bank kunnen neerploffen.
Ik heb leaf insects ala huisdier, maar ben 1 van de 9 kwijt
Heb je het gesprek in de ochtend? Zou fijn zijn! Maar als je tot nu toe nooit grote kritiekpunten hebt gekregen oid valt het vast mee! Succes, hopelijk kun je wat slapen haha
Door Eva Longoria lijkt het me echt heel leuk om een trampoline workout te doen. Jammer dat dat niet kan in mijn sportschool.
Ik krijg nog steeds amper adeadem, maar ik ben best vrolijk
Ik wil je dromen niet crushen maar, de muis wordt alleen maar heel oud, gaat wel een keer dood
Kijk drip van Luke James