Wat je even kwijt wil #54

Doe mij maar de koekjes maar ik vond gemengde scouting leuker.

Maar in Amerika is het wel apart dat de vrouwenscouting gewoon modern is en dat van jongens behoorlijk conservatief.

1 like

Dat is echt srs ieder jaar weer een probleem als temptation island er opstaat

6 likes

JašŸ‘

1 like

Hier nog steeds niet :triumph: zoals @Karl_Lagerfeld zegt was dit vorig jaar idd ook al.

Ik zoek een film op Netflix en The Green Mile staat bij de categorie feelgood. HOE is dat een feelgood film!?

11 likes

Treat yo self!!

1 like

Omdat de muis eeuwig blijft leven

Spoiler!

Edit: Haha, vergeten dat ik erop geklikt had. Ken de film ook al :grin:

Moet je er maar niet op klikken!

PS. Bruce Willis is dood in The 6th Sense

3 likes

Ik moest echt heel veel doen vanavond maar zit echt bijna een uur al te chillen op de bank. Echt geen idee wat ik vergeet, laten we hopen dat het niks belangrijks is

4 likes

Jezus is er iets bijzonders qua sport want mensen doen hier echt weer oerkreten uitslaan :sweat_smile:

Edit: ah Vitesse speelt. Dat verklaart het denk ik :roll_eyes:

Ze kwamen achter haar cito score en waren geĆÆntimideerd.

21 likes

Ik verveel me vanavond de tandjes en heb nog genoeg te doen, maar vooral nergens zin in. Ben ook zo onrustig, joh.

Kan het al zaterdag zijn? Ik wil op mijn eigen bank kunnen neerploffen. :cry:

5 likes

Ik heb leaf insects ala huisdier, maar ben 1 van de 9 kwijt :frowning:

3 likes

Heb je het gesprek in de ochtend? Zou fijn zijn! Maar als je tot nu toe nooit grote kritiekpunten hebt gekregen oid valt het vast mee! Succes, hopelijk kun je wat slapen haha

Door Eva Longoria lijkt het me echt heel leuk om een trampoline workout te doen. Jammer dat dat niet kan in mijn sportschool.

2 likes

Ik krijg nog steeds amper adeadem, maar ik ben best vrolijk :smile:

Ik wil je dromen niet crushen maar, de muis wordt alleen maar heel oud, gaat wel een keer dood :joy:

2 likes

Kijk drip van Luke James