Bel gwn
Wanneer je een hap neemt van een bitterbal en het een bieterbal blijkt te zijn š¤
Pardon
Verderop in het jaar is een reünie gepland. Eerst dacht ik; tof dat ik ook mag komen. Nu het dichterbij komt denk ik⦠er is een reden dat ik nog maar 1 persoon contact heb.
Ik ga volgende week op vakantie en nu staat er regen (!). Hoop dat het nog veranderd anders ga ik huilen
Ik ben de enige in de stilte coupƩ en heb nu opeens heel erg de neiging om lawaai te gaan maken ofzo, lekker rebels.
Het zijn toch frietjes geworden! Kwam erachter dat de pizzeria dicht is :ā)
Ik heb een uur met het ov gereisd en kwam er na het uitchecken pas achter dat ik al die tijd geen mondkapje ophad. Zal wel voor een wappie aangezien zijn
Ik vind de wel/geen relatie-fase en gevoel maar kut en lastig.
Ik heb vakantie en pitaās vegashoarma en truffelkruidnoten dus ik ben happyyyyyy
Zou wel beter zijn eigenlijk, op olifanten rijden is vet zielig
Is er al een bolletje schap in de winkels?
Ja AH!!!
Omg ook vakantie jeetje aan toe zeg
Ik heb wijn maar niet zo veel snacks dus ga zo nog ff naar de AH denk ik
Mān overbuurman heeft zān ouders op bezoek ofzo en die zijn de hele tijd heel judgy naar mij aan het kijken hoe ik op de bank zit te vreten
Ik zat net op de wc te plassen en toen wou ik wc papier pakken en toen zat er een vieze grote dikke spin op. Echt mijn ergste nachtmerrie.
Gordijn dicht doen? Doei ouders van de buurman
Ik heb voor het eerst in twee maanden geen enkele aft in mijn mond
Elke keer als ik dit zie op het forum lees ik het met de stem van kabouter Wesley
Haha ik hoor dit met die stem met dat Franse accent die in SpongeBob wordt gebruikt