Je kan het!!!
Succes! Dit komt goed. Over 2 uur ben je er vanaf (hoop ik!)
Ik bel gewoon altijd naar het restaurant/whatever en zeg dan āhey ik zag op social deal een sushibox staan voor 40⬠kan ik die ook direct bij jullie kopen?ā Dan hoeven zij hun deel niet aan social deal af te staan en heb je alsnog de korting
Me sgat
Ohh dat heb ik nog nooit gedaan, maar wel goed idee! Dan hoeven ze idd niks af te dragen. Ga ik ook eens proberen
Ik had al tijden zin om naar een bepaalde stad te gaan. Dus ging ik, alleen. Ook echt super lekker geluncht. Had wel vaker alleen een drankje gedaan op een terras maar nog nooit alleen geluncht in een restaurant. Beetje uit mān comfortzone maar kan het iedereen aanraden. Zo fijn om te doen waar je gewoon zin in hebt zonder rekening te hoeven houden met anderen.
Als je wat meer comfortabel raakt met dit soort dingen alleen doen, dan kan ik je alleen op vakantie gaan ook echt aanraden!!
Ik wil met een boek in bad liggen maar ik zit helaas op kantoor.
Ja je steunt dan toch de onderneming net wat meer, niks tegen social deal want het is heeel goede reclame/klantenwerving! Maar helaas komen ook veel mensen eenmalig voor de actie (ik namelijk ook) dus daarom doe ik het liever zo
Hahaha wat een kutleven hebben zij. Of zijn zij de OGās?!
Ik moet de hele week al met vlagen aan iets grappigs terugdenken (ja flauw maar ik kan niet vertellen wat) en ik ga elke keer weer stuk. Zoān mondkapje scheelt echt, anders denken mensen waarschijnlijk dat ik 1 of andere gekkie ben die een beetje random in haar eentje ineens helemaal dubbel ligt.
Dit moet in durf te vragen. Ik weet het niet.
āHeeeereeeās Gertjeeeeā
Krijg ook spontaan dat nummer van āI always feel like, somebodyās watching meā in mn hoofd als ik die foto zie.
Update: ik heb een wijntje (of nouja, zoān mini slurp flesje is gewoon 1/3e van een grote fles) gekregen, all is well
Yeeess mijn scriptie gehaald! Een 7, niet super hoog maar ach prima!!
Van harte gefeliciteerd!
Vind hem hier zowat een kruising lijken tussen Gert en Gordon. Arm hertje.
Zit met zon Brabantse schreeuwlelijk in de trein en ze zit ook nog te klagen, gelukkig gaat ze er zo uitāļø EN GA IK LEKKER NAAR EEN FEESTJE