Hoezo zeg je dit dan? Vis eten is slecht voor het milieu dus als je er misselijk van wordt zou ik het lekker niet doen.
Ik heb vakantie en heb geloof ik zowat elke avond aan de borrel gezeten. Mijn nieuwe favoriet: Licor 43 met rozen limonade
Is dat niet een beetje een achterhaalde voedings ‘wet’? Er zijn tegenwoordig meer dan genoeg alternatieven. 1 glas wijn per dag of 1 sigaret per week hoorde je 10 jaar geleden ook nog veel mensen vol overtuiging roepen.
Lijnzaadolie of walnoten of anders visoliecapsules zijn ook prima
Haha een sigaret per week?! Die heb ik gelukkig nooit gehoord.
Het is ook bijna niet te voorkomen dit jaar. Zo. Fucking. Veel. Naaktslakken. De meesten zijn al platgewalst en dan houden ze van die bijeenkomsten met koffie en cake in een kringetje om het lijk heen en dat dan x 100 overal waar je loopt.
Die wet is uitgevonden door huisartsen die zelf stiekem zaten te paffen tussen patienten door, vermoed ik
Ik wil echt nooit meer zomerkleding aan
Ben begonnen aan het opruimen van mijn kast (one fucking big chaos nu en natuurlijk geen zin meer, iedereen kent het, ben maar begonnen met vinted taakjes ) en ik heb een aantal zwarte blazers en I look soooooo good in those, sowieso in al m’n blazers, en m’n mooie lange flared en bootcut broeken, en mijn sweaterdresses
Ik hou van najaarskleding
Dit voel ik, haha! Ik word pas weer een beetje mezelf in herfst/winter kleding.
Ik werk morgen mijn laatste weekend en daarna heb ik gewoon elk weekend vrij tot aan februari zo HEERLIJK.
Ik heb me laten influencen en een Mobilfox telefoon hoesje + screenprotector gekocht. Nou dat werkt dus echt voor geen meter, één keer laten vallen en er zit al een barst in. Ik ga weer lekker terug naar mijn Pela case die ten minste echt (onbedoeld) tegen een stootje kan
Nou dit. Ik dacht ik ga lekker gamen nu het weer herfst wordt. Maar overal is de ps5 én 4 uitverkocht, om te janken toch.
Dikke Dolly wil weer samen op een matras liggen 🥲
Vroeg op en zo beginnen aan de mega verhuisdag. Zeven bedrijven die spullen komen bezorgen. Gisteren wat kleinere dozen en bestellingen zelf verplaatst en uitgepakt en ik vond dat toen mentaal al vrij pittig omdat je geen controle hebt hoe alles verloopt.
Succes! En ook alvast veel plezier als het eindresultaat langzaam duidelijk wordt.
Veel succes vandaag. Ik heb ook afgesproken een begin te maken in mijn huis om spullen in te pakken en te inventariseren wat ik wel en niet mee wil met de verhuizing as januari
Volgens mij ben ik allergisch voor gelnagels. Het ziet er heel mooi uit maar van beide middelvingers vervellen mijn vingertoppen.
Mijn verkoudheid/griep is nog steeds niet echt minder geworden. Ik hoop echt dat ik maandag geen klachten heb, anders mag ik niet naar mijn cursus.