Wat je even kwijt wil #54

Ik heb net zo gezond gegeten dat ik zo even een frikandel speciaal ga halen. Flikker op met je konijnen voer.

19 likes

Ik weet niet wat ik moet eten :weary: ik eet de komende twee weken alleen en ik ben daar nooit zo goed in maar had verwacht dat de eerste dag wel goed zou moeten komen. Heb wel boodschappen maar weinig zin om te koken, en ik kan natuurlijk ook wat bestellen maar ik twijfel tussen frietjes en sushi en pizza dus daar schiet ik ook niks mee op :roll_eyes:

1 like

Pizza! Althans dat gaan wij hier vanavond eten.

2 likes

Ik ga een poging wagen tot het maken van truffel parmezaan frietjes :yellow_heart: ik mis deze zoooooo van toen ik in New York was.

9 likes

Mijn zoontje heeft een vriendinnetje spelen en blijft vanavond ook slapen, ik lig echt al de hele middag in een deuk om die 2.

Net ook “zullen we vanavond stiekem chips mee naar boven nemen?” en dan op zo’n halve schreeuw/fluistertoon :joy:

49 likes

Mijn stage begint maandag maar ik heb nog steeds niet gehoord waar ik moet zijn, mn begeleider volgt me op insta dus ik had ff gespiekt en die is op vakantie. Ik durf niet te bellen ook… ben bang dat ze dat stom vinden

Bel gwn

5 likes

Wanneer je een hap neemt van een bitterbal en het een bieterbal blijkt te zijn 🤌

2 likes

Pardon

4 likes

Verderop in het jaar is een reünie gepland. Eerst dacht ik; tof dat ik ook mag komen. Nu het dichterbij komt denk ik… er is een reden dat ik nog maar 1 persoon contact heb.

2 likes

Ik ga volgende week op vakantie en nu staat er regen (!). Hoop dat het nog veranderd anders ga ik huilen :sob:

1 like

Ik ben de enige in de stilte coupé en heb nu opeens heel erg de neiging om lawaai te gaan maken ofzo, lekker rebels.

5 likes

Het zijn toch frietjes geworden! Kwam erachter dat de pizzeria dicht is :’)

1 like

Ik heb een uur met het ov gereisd en kwam er na het uitchecken pas achter dat ik al die tijd geen mondkapje ophad. Zal wel voor een wappie aangezien zijn :sob:

7 likes

Ik vind de wel/geen relatie-fase en gevoel maar kut en lastig.

Ik heb vakantie en pita’s vegashoarma en truffelkruidnoten dus ik ben happyyyyyy

9 likes

Zou wel beter zijn eigenlijk, op olifanten rijden is vet zielig

1 like

Is er al een bolletje schap in de winkels? :pleading_face::heart_eyes:

3 likes

Ja AH!!! :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Omg ook vakantie :pleading_face: jeetje aan toe zeg
Ik heb wijn maar niet zo veel snacks dus ga zo nog ff naar de AH denk ik

7 likes