Dikke Dolly wil weer samen op een matras liggen 🥲
Vroeg op en zo beginnen aan de mega verhuisdag. Zeven bedrijven die spullen komen bezorgen. Gisteren wat kleinere dozen en bestellingen zelf verplaatst en uitgepakt en ik vond dat toen mentaal al vrij pittig omdat je geen controle hebt hoe alles verloopt.
Succes! En ook alvast veel plezier als het eindresultaat langzaam duidelijk wordt.
Veel succes vandaag. Ik heb ook afgesproken een begin te maken in mijn huis om spullen in te pakken en te inventariseren wat ik wel en niet mee wil met de verhuizing as januari
Volgens mij ben ik allergisch voor gelnagels. Het ziet er heel mooi uit maar van beide middelvingers vervellen mijn vingertoppen.
Mijn verkoudheid/griep is nog steeds niet echt minder geworden. Ik hoop echt dat ik maandag geen klachten heb, anders mag ik niet naar mijn cursus.
Ik vind verhuizen heel heftig, ben echt blij als alle bedrijven langs zijn geweest. Allerlei oneffenheden (we gaan ergens volgend jaar nog wel dingen schilderen) vallen mij nu extra op. En ik vind het lastig om uren met mijn vader wachtend door te brengen. Ik ben heel anders dan hij is.
Ik haat het dat sommige opmerkingen in mijn hersenen blijven plakken alsof er secondelijm op gesmeerd is. Nu denk ik al de hele tijd sinds ik wakker ben aan 2 opmerkingen En ik ben trouwens ook superverdrietig en van slag (jeej voor hormonen)
Herkenbaar. Iemand noemde mij gister onprofessioneel omdar ik mijn werktelefoon uit had staan ivm te veel en te druk op het werk. Ik kan er nu nog om huilen
Succes vandaag! Hoop dat alles snel op z’n plek staat en dat je een beetje kunt ontspannen.
Als je negatief bent getest toch wel?
Wajow ik heb denk ik verkeerd gelegen vannacht en nu gewoon spier vast zitten.
O, ja, dat snap ik heel goed! Zou ik ook hebben.
In mijn geval was het oa een opmerking over dat ik best zweet als ik net van mijn fiets stap en dat al 2 keer. En ‘hoe dat toch kwam?’ Mijn uitleg over dat dat erger wordt als je buiten werkt kwam niet helemaal over. Maar dat is echt zo, want veel meer last sinds ik dat doe. Overigens kwam ik gister ook direct van mijn werk, dus had gezweet en regen gehad. En ik voel me er al onzeker over en haat dat het gebeurt.
Pfff waarom moeten mensen dat zo benoemen. Alsof je het zelf niet weet of er zelf geen last van hebt
Ja, vind ik zelf dus ook heel vervelend. Maar ik denk oprecht dat het meer een observatie is, al is het wel vervelend als je het steeds hoort.
Ik ga stukkkkk, er zijn dus mensen die denken dat het gezin uit de AH reclame echt is en feliciteren de manager op Facebook met de geboorte van hun dochter.
Chapeau reclame bureau
Op de site van de aanbieder lijkt het alsof je met symptomen sowieso niet welkom bent. Ik heb twee negatieve testuitslagen gehad afgelopen week, maar ik snap het wel als ze het risico niet willen lopen. De organisatie is momenteel ook niet bereikbaar, dus ik kan het ook niet vragen.
Is dat kind geboren?! Uit die reclame?!