Robin, hoezo Robin?
Uitverkocht ook echt. Wow.
Ik moet wel iets te hard lachen om iemand die reageert;
Als die oma dood gaat krijgen we dan cake en koffie?
Hahahahahaaha op 1 sept staan beschuit met muisjes klaar in de winkels I love appie reclames
Woensdag: Gerda is boos omdat er geen beschuit met muisjes klaar stonden.
Hahaha Oja krijg je dat weer.
Ik voelde mij vorig jaar zo dom toen een student aan mij vroeg of ik een opscheer had (maar ik heb een undercut). Wist toen niet dat dit de Nederlandse naam voor een fade was.
Ben helemaal geïrriteerd. Had een Rocycle lesje via OneFit geboekt, kom ik daar net aan, is mijn reservering verdwenen . Kon ik weer naar huis. Zo irritant, als ze het even hadden laten weten had ik wel iets anders geboekt.
Is dat zo’n bijzondere naam?
Nee maar zo random. Ze hadden een vraag uit staan van: wat denk jij dat de naam wordt? En ik dacht; ja als mensen het moeten kunnen raden zal het wel iets grappigs/verwijzends oid zijn qua naam. Nu is het gewoon Robin. Hoe hadden mensen dat moeten raden?
Oh Ja op die manier. Nee dit valt niet echt te raden inderdaad haha
Huh uit je OneFit app of in systeem van Rocycle?
Uit m’n OneFit app. Alsof de reservering nooit bestaan had
Vreemd zeg. Zou OneFit nog ff contacten dan, zou niet moeten gebeuren. Irritant Moest je naar rocycle fietsen en heb je alsnog een workout gehad? Haha
Ja echt ik kan niet meer, die mensen
Niet dus? Ik dacht dus echt dat de actrice zwanger was en dat ze het daarom in de reclames geschreven hadden haha, maar dat met die naam en een filmpje na de ‘geboorte’ had ik gemist en is een beetje apart
Ik erger me er buitenproportioneel aan dat ze een keer een vrouw in die reclame hebben en haar dan gelijk zwanger moeten laten worden
Ik ben echt chagrijnig opgestaan. Nergens zin in. Mijn vriend is gelukkig net weg dus kan even alleen zijn. Ga later wel eten bij mijn ouders. Hopelijk beur ik daar een beetje op. Misschien ga ik nog even slapen
Ja dat is wel waar vrouwen voor zijn he
Leuk dat je een baantje ernaast hebt maar uiteindelijk moet je gewoon baren hoor