Wat je even kwijt wil #54

De deur waar ik over de twijfelde zat op slot. Maar de deur waarvan ik zeker wist dat hij wel op slot zat zat niet op slot. Dus gelukkig niet voor niets uit bed gegaan :joy:

11 likes

Ik heb nog steeds de stille hoop dat oktoberfest hier in de buurt door gaat. Mooiste feestje van 't jaar. De organisatie wacht de persconferentie van medio september af dus ik hoop echt dat dat door gaat. Anders val ik ook in een zwart gat.

1 like

Ik ben net terug van een feestje en het was echt een hele leuke avond? Ben ook precies op het juiste moment weggegaan, echt de perfecte zomer afsluiter voor ik maandag aan mijn opleiding begin.

EN IK BEDACHT ME VANAVOND ONDER WERK DAT IK ME OVER HET ALGEMEEN EIGENLIJK BEST WEL GELUKKIG VOEL?
Ik heb genoeg shit dingen meegemaakt dit jaar en ze gaan ook nog wel komen, maar ik ben zoveel veerkrachtiger dan eerst. :shamrock:
Het leven kan mooi zijn mensen, tot zo ver deze aangeschoten dagboek post.
xxx

57 likes

Ik ook een superleuk feestje gehad
Wn ik houd echt van silent disco’s
Trusten

8 likes

Ik heb voor het eerst in 1.5 jaar een avond met vrienden uren gedanst en het was geweldiggg. Ik lig in bed maar ik wil nog steeds dansen.

20 likes

@Solee blij voor jou :heart:

En jaloers op je gedans :sob: @Woodkid

2 likes

Omg ik heb zoiets stoms. De werkplek waar ik vanaf morgen weer ben is gedoemd hahaha. Iedereen die ooit op die plek gezeten heeft, kreeg daarna een break-up. Normaal ben ik niet bijgelovig en mijn relatie is mega stabiel en fijn maar alsnog, sinds mijn collega dat zei krijg ik dat niet meer uit mijn hoofd

Wat vervelend, ik snap wel dat dat in je hoofd gaat zitten. Probeer een positieve draai aan de werkplek te geven, jĂ­j bent de degene die het negatieve van de werkplek verbreekt met jouw stabiele en fijne relatie! Komt helemaal goed.

1 like

Een familielid waarvan ik al een tijdje het gevoel had dat het niet super met hen gaat stuurde een appje dat ze vanmiddag wil praten. Nu ben ik best zenuwachtig/bezorgd en speel ik in mijn hoofd allemaal scenario’s af. Waarom kan ik niet gewoon rustig afwachten waar diegene het over wil hebben :disappointed_relieved:

Pff ik merk dat ik al helemaal zenuwachtig ben voor mijn sollicitatiegesprek van deze week. Het is ook de eerste baan waar ik op solliciteer wat echt helemaal aansluit op mijn wensen :grimacing:

7 likes

Oké ik ga verhuizen.
Mijn kind van 2 net: “ik zie een spook! Hij zit in de keuken!” En 3 seconden laten; “kijk nu zit hij op mijn puzzel”
. “En nu op mijn boom” (zo’n speelgoed boom).

Hij zat ook helemaal gebiologeerd te kijken en het zo te volgen met z’n ogen.
:sob:

43 likes

Ik zit in een huisje met bad en ik dacht een badbruisbal zonder glitter te hebben gekocht bij de lush. Eindstand: alles onder de glitter :thumbsup:

8 likes

Ik ga zo een spray tan halen en vind het echt spannend :flushed:

5 likes

Ik geniet echt van m’n hond die helemaal losgaat in de plassen. Waarom kunnen (de meeste) mensen niet gelukkig worden van dat soort dingen

10 likes

Oh ik kan daar ook wel van genieten hoor! Vooral als ik besef dat die natte hond dan niet met mij mee naar huis gaat

10 likes

Oh nee haha ik bedoelde dat wij niet van die alledaagse dingen gelukkig lijken te worden (zoals dus regen en plassen)

3 likes

Dit is 1 van de redenen waarom ik nu dus een spiraaltje wil. Vond de pil 3 keer niets destijds (maar vooral achteraf).

1 like

Ik heb volgende week een sollicitant op gesprek, mochten we elkaar treffen komt vast goed :wink:

2 likes

In andere landen, dacht vooral de Oostbloklanden, zijn ze toch ook bezig met fagen o.i.d. die ook een soort antibiotica werking hebben? Is dat idd een manier of is dat niet echt een optie?

Ja, daar heb ik ook ooit eens een docu over gezien. Vet interessant!

1 like