Wat je even kwijt wil #54

Mijn vader is vandaag jarig en mijn ouders zijn een dagje naar Amsterdam gekomen. Lekker met een boot gevaren, hele middag al aan de drank + snacks, lekker luxe uit eten en nu loop ik aangeschoten en scheten aan het laten naar huis :partying_face:

21 likes

Ik kijk n programma en daarin heeft een gezin 7 kinderen en die vrouw zei “ja ik wilde geen kinderen, toen raakte ik zwanger, en binnen 9 maanden weer en toen weer binnen 9 maanden en voor ik het wist had ik er 7”

Lol dat overkomt je toch niet zomaar uit de heldere hemel?

39 likes

Nee idd. Wat een nachtmerrie zeg

3 likes

Mn vriend wil nog een paar dagen naar Griekenland deze week. Ik ben benieuwd!!

8 likes

Het heet “waar doen ze het van” en volgt 3 gezinnen

Eentje hebben 75.000 euro schuld maar wel 7 katten, konijnen en ze roken

De anderen hebben dus 7 kinderen, 1 salaris en geen idee hoe het ze dus allemaal overkomen is.

En de derde verdienen 150.000 PER MAAND door allemaal hotels die de man bezit, alleen eet de vrouw met kinderen elke dag in het hotel aan het buffet zonder de man want die heeft geen tijd en zij kan niet koken en in Zeeuws Vlaanderen hebben ze geen appie bezorgservice en ze wil niet achter een winkelwagen lopen.

Fascinerende tv. Het lijkt ook allemaal heel erg circa 2007 qua looks maar geloof wel dat het recent is dus sowieso heel raar Maarja zeeland loopt ook wel een tijdperkje achter misschien.

26 likes

Τονίζομαι για αυτό

4 likes

Oh heerlijk dit ga ik morgen terugkijken :ok_hand:t3:

1 like

Echt of spiritueel?

Ze geeft me sterke Isa Kriens (wappie) vibes.

Nou ik dus dit keer niet :pray:t3: :sparkles: Go with the flow :sparkles:

1 like

Ohnee arme mensen hun accounts zijn demamavan en depapavan

Waar is jullie eigen identiteit? Ook per ongeluk verloren gegaan maybe.

1 like

Is van vorig jaar! Heb me echt vermaakt met dat programma. Heb je die alleenstaande moeder al gezien met die dochter die maar 50 euro kostgeld ofzo betaald? Waardoor die moeder niet kan sparen en haar familie niet kan bezoeken?

2 likes

Die vrouw die afhankelijk is van toeslagen, maar ook een telefoonhoesje met de opdruk “LINKSE RATTEN” heeft toch? Oi oi oi

8 likes

Ja en die man van de hotels is opgepakt vanwege fraude laatst

5 likes

Pfff, mijn droom was nogal heftig blijkbaar. Een verwerking van het gesprek vannacht met mijn date (zie ook het date-topic) en waardoor ik huilend wakker werd. :confused: Zo erg was het nou ook weer niet in real life. Of, voor nu niet huilwaardig. Vind het meer om te huilen dat ik ruim voor de wekker wakker ben en niet meer kan slapen. Maar pff, wat was dit voor iets heftigs?

Ik ben op cursus en het kost me veel moeite allemaal omdat ik nog steeds erg verkouden ben. Ik heb het gevoel dat ik mij daarom minder comfortabel voel en dat ik mij minder goed kan focussen, waardoor ik er niet het maximale uit kan halen en ik voor mijn gevoel ook niet alles kan laten zien. En dat vind ik best een beetje stom.

2 likes

Heb vannacht de kat ongemerkt een oorvijg gegeven omdat ik niet doorhad dat ze naast me lag 🥲

1 like

Mijn vriend is voor het eerst in lange tijd naar kantoor, maar dat was ik vanmorgen met m’n slaaphoofd vergeten. Heb hem dus opgebeld waar hij was omdat ik alleen wakker werd :joy:

16 likes

Ik krijg vandaag weer een ingreep in het ziekenhuis en omdat ik werk met wilde dieren, in het buitenland én eerder wel eens MRSA positief ben getest is dat echt één grote ellende. Dokters in beschermende pakken en heel veel schoonmaakmiddelen.:skull:

6 likes

Nou tot zover mijn vrije dag. Zit in het ziekenhuis met mijn vader om röntgenfoto’s te laten maken van zijn voet. Hij kan niet rijden, dus ik ben vandaag chauffeur :sweat_smile: Hopelijk geen ernstige beschadigingen

Oh oh! Ongelukje gehad? Sterkte!!

1 like