Wat je even kwijt wil #54

Vandaag is de loodgieter geweest om allemaal radiatoren eraf te halen (komt later terug om de nieuwe op te hangen).
Kunnen we bijna de stucadoor gaan regelen.
Moet alleen ff een gat in de vloer maken en wat electra laten verleggen.
Het is dat ik zo moet werken, anders was ik alvast gaan klussen

1 like

Kun je niet langs ons allemaal rijden haha.

5 likes

Iedereen weet toch wel hoe een Fiat Panda eruit ziet

26 likes

Wat is emigreren kut qua papierwinkel. Ben al 3 weken bezig dus dacht ik hem nu eindelijk op de kunnen halen. Maar nee hoor, moest 50 min reizen naar een locatie om een foto te maken (die ik vanaf moment 1 overigens gewoon al bij me had?). :slightly_smiling_face: Nu weer 2 weken wachten grrrr.

Misschien kan je een podcast beginnen in de tussentijd

6 likes

Ik denk dat ik last heb van een partijtje LOA. Ik heb gisteren intern op een hogere functie gesolliciteerd, want daar ben ik klaar voor. En nu kwam vandaag de baas van mijn oude afdeling bij me polsen of een andere, ook hogere functie, iets voor mij zou zijn (geen garanties nog heur). En die wil ik eigenlijk veel liever. En nu weet ik niet wat ik moet doen.

28 likes

Wow ik voel me echt helemaal high on life en heb echt super veel energie vandaag? Love hormonen en nesteldrang. Had ik dat altijd maar, had me 5 jaar therapie gescheeld denk ik

27 likes

Nee want dan moet ik het doen met de secretaresse. Liever niet.

Edit: bedenk me nu dat dit over de oude directeur gaat hehe.

Anyway. Dat wat ik liever wil is nu geen vacature, dus ik denk dat ik ergens deze week maar ff goed ga praten.

2 likes

Ik zit in een bus en kan een heel telefoongesprek horen waarin een vrouw over tig type vrouwen zich negatief uitlaat. De een is te mannelijk en heeft een relatie met een vrouw, de ander is ook niks want meegedaan aan HNTM en lelijk met minder make-up. Gezellige vrouw, ga lekker aan jezelf werken zodat je meer zelfverzekerd bent.

7 likes

Mijn thermosfles deed het goed. 2 keer mijn bek verbrand.

1 like

Had vandaag mn eerste fysieke college na 1,5 jaar en ooohhh ik kan niet beschrijven hoe fijn het was hahahaha, echt zó fijn weer :smiling_face_with_three_hearts:

20 likes

Ik moet morgen weer en kijk er echt zo tegenop, maar ik heb het wel nodig want ik denk dat ik mede door de lockdown mijn vakken niet heb gehaald vorig semester :joy: 30 en nog steeds studerende, laf me leve.

1 like

Online college volgen is echt niet te doen hoor, vind het echt niet gek als je door de lockdown vakken niet gehaald hebt. Ik heb ook meer niet gehaald dan wel vorig semester :whistling: Hoop voor je dat het morgen meevalt!

1 like

Net mn eerste werkdag gehad op stage en nu lekker eten bij bregje!!!

24 likes

Niet zeggen! Ik heb je een situatie wel een beetje meegekregen en vind dit allemaal wel inspannend hoor en hartstikke productief.

1 like

Ik shuffle de foute top 1500 en deze komt voorbij:

Zo lang niet gehoord maar kan m nog steeds meezingen. Zo leuk :grin:

13 likes

Ik heb een boek over van Gogh gekocht bij een tweedehands boekenwinkel en er zaten knipsels in van artikelen over van Gogh. Vind het zo leuk dat ik een boek heb van iemand die hem ook zo’n leuke schilder vond!

12 likes

Vanavond mijn eerste PT gehad en ik ben stiekem een beetje trots met wat mijn lichaam nu allemaal kan. (En dat klinkt misschien raar maar waar ik nu sta stond ik een paar jaar terug nog niet. Toen kon ik niet eens zonder kramp in m’n benen het einde van de straat halen) Een aantal gewichten zijn zelfs al zwaarder gemaakt. Heb echt zin om te beginnen ook aan het schema.

27 likes

Jawel hoor. Poepen op je eigen wc.

39 likes

Mijn vader is vandaag jarig en mijn ouders zijn een dagje naar Amsterdam gekomen. Lekker met een boot gevaren, hele middag al aan de drank + snacks, lekker luxe uit eten en nu loop ik aangeschoten en scheten aan het laten naar huis :partying_face:

21 likes