Wat een verdriet voor jouw en je moeder zeg. Hoop dat hij het snel inziet
Ik begin vandaag weer met werken na 3 weken vakantie, en ik ben vanaf vandaag ook weer 100% beter gemeld
Ik zat gisteren lekker rustig in de trein. Tot er een stel tieners binnen kwam stormen en super luidruchtig ging doen recht voor me. Ik schreeuw of ze ergens anders lastig kunnen gaan doen. Ze dimmen een beetje in, maar voor de zekerheid hield ik een open flesje smoothie in mn hand om naar ze te gooien voor het geval ze mij lastig gingen vallen.
Ohnee!! Heb je je auto bij een garage gekocht of particulier anders heb je misschien wel nog iets van garantie
Ja garage die van een bekende van ons is, dus heb al geappt. Komt vast goed, maar gewoon effe mega balen zo snel al.
Soms word ik moe van mijn hoofd en wat het probeert te vertellen. Ik weet dat het niet per se de waarheid is, maar toch lukt het ook niet om helemaal niet te zeggen dat het niet de waarheid is.
O, en die mega kruidnoten van de AH zijn lekker.
Ging wel goed denk ik. Ik kan dat nooit zo goed inschatten. De apotheker was in iedergeval een erg aardige meneer en we hadden wel een goed gesprek. Hoor in de loop van de week meer. Meer dan mijn best kan ik niet doen
Aangezien de problemen daar al lang spelen etc. loont het dan niet om eens verder te kijken qua baan?
Yeaah ik heb net bij de jumbo 3 verse maaltijd pakketten gekocht voor 50 cent per stuk.
Er is ook helemaal niks mis mee verder.
Als ik wat tegen kom wat mij aanspreekt dan reageer ik daar zeker op.
Deze?
Hahahaha Als dit van de jumbo was dan wist ik niet zeker of t een grap was of niet hhaha.
Maar gaat wel echt voedsel verspilling tegen hoor!
Echt zo bizar dat het nu al bijna september is. Nog maar een paar maanden en dan is het 2022. De eerste agenda’s liggen al weer in de winkel. De lente en de zomer gaan echt altijd te snel voorbij
Ik sorteer ze eerst op basis van datum in mapjes per maand. Dat maakt het al overzichtelijker. Daarna zoek ik ze per map uit. Ik vind het zelf fijn om ze gewoon in de viewer op mijn laptop te openen en dan gelijk op delete te klikken als ik een foto toch niet heel erg leuk vindt of heel veel van dezelfde heb. Daaaarna maak ik nog een slag om de allerleukste foto’s uit te printen om in te plakken.
Ik zag laatst op instagram een post van Wil van tien die alleen maar foto’s met haar telefoon maakte en 1 keer per maand bekeek ze de foto’s van afgelopen maand en stopte de leukste dan in een mapje die ze 2020/2021/2022 noemt, aan het eind van het jaar heeft ze dan een map met alle leuke foto’s van het hele jaar en dat kost je echt 2 minuten per maand. Heb je nu natuurlijk niks aan, maar misschien in het vervolg wel haha.
Ik had een AHA peeling genomen en er stond op “voor de oude huid”, maar het heeft echt heel erg geholpen.
Dus ik ben blij maar ook verdrietig dat ik een oude huid heb.
Maar nu heb je door de peeling weer een jonge huid!
Ja dat zei een vriend ook al maar toen dacht ik ja jij bent 35 dus jij bent zelf oud dus jij weet helemaal niet wat “niet oud” en “jong” is.
Nice, welke had je precies? Ik moet er ook aan geloven
Dat m’n paniekaanvallen nu ook door langere reizen getriggerd worden. Lekker janken in de trein in m’n eentje