Wat je even kwijt wil #55

Veel sterkte morgen! :heart:

1 like

Mijn kop knalt uit elkaar maar er kan niks aan gedaan worden (holteontsteking) en ik vind mezelf heel zielig

2 likes

Ik ben vrij vandaag en mijn vriend is weer eens op kantoor. Dus ik lig echt zo lekker op de bank serie te kijken zonder dat mijn vriend aan het bellen is of in een meeting zit. En de oven staat aan want ik ga lunchen met nacho cheese bites :+1:

40 likes

Wat is een filmpje maken van jezelf toch kut. En het terugzien en jezelf horen nog tien keer kutter. En dat mensen dit dus moeten aanschouwen als ze mij zien, ellende :joy:

5 likes

https://www.ad.nl/gezin/gwenny-32-is-zwanger-van-de-twaalfde-broertje-voor-alex-axel-xela-lexa-xael-xeal-exla-leax-xale-elax-en-alxe~a5e0b43b/

Wat denken jullie wat de naam wordt? :laughing:

2 likes

Ik hoop van niet, maar wss Laxe.

4 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5

Het is zo raar om bang te zijn om te lopen of een trap op te lopen. M’n hoofd en m’n lichaam zijn nog heel erg in de war.

Doordat al m’n spieren slap zijn geworden loop ik nu als Jack Sparrow, die dronken op het dek van een schip loopt. Ben heel blij dat ik nog kan lopen, :slightly_smiling_face: maar m’n lichaam voelt alsof ik 40 jaar ouder ben geworden.

14 likes

Ik heb vandaag officieel een kennismakingsgesprek met een schoonmaakster. Ik heb het opgegeven man. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om mijn huis zo schoon te houden als ik zou willen en krijg het gewoon niet met mijn werk gecombineerd. Ergens voelt het zwak, maar fuck it. Ik werk bijna 50 uur per week en mijn vriend ook, dan maar wat meer geld eraan uitgeven.

64 likes

De kosten voor onze hulp zijn echt de beste/meest dankbare uitgaves die ik heb. Geeft echt zoveel rust en heb amper nog ruzie met mijn partner.

13 likes

Is echt niet zwak! Maar dat weet je zelf waarschijnlijk ook wel. 50 uur werken is gewoon veel, dan wil je niet in je vrije uren ook nog eens alleen maar huishouden doen.

Is ook een bericht aan mezelf, aangezien ik vrijdag een kennismakingsgesprek heb en ik me net zo voelde als jij :sweat_smile:

2 likes

Yo groot gelijk, toen ik mijn kennismakingsgesprek met mijn schoonmaakster had was ik bang dat ze zou zeggen: sorry maar deze teringbende ga ik niet aan beginnen. Ik vind het zo moeilijk om alles op orde te houden, en het is elke keer een cadeautje (haha sorry) als ze langs is geweest. En het is gewoon chill dat er nu ook vrienden onverwacht op de stoep kunnen staan en ik ze normaal binnen kan vragen ipv me te hoeven schamen voor de bende binnen.

7 likes

Superfijn! Hoe heb je deze gevonden?

1 like

Hm alle nieuwe woningen die erbij zijn gekomen deze week staat: “gehorige woning” dan weet ik al genoeg hoe erg het is :joy:

3 likes

Nou je hebt groot gelijk vind ik! Ik werk ‘maar’ 36 uur en vind het al lastig te combineren allemaal. Een schoonmaakster wordt volgend jaar ook mijn verjaardagscadeau aan mezelf. ik hoop dat het een goed gesprek is.

3 likes

Het is zwak om de boel de boel te laten, niet om een geschikte oplossing te zoeken waarmee je het leven voor jezelf en je vriend prettiger maakt.

4 likes

Ik heb net een extra betaalrekening aangemaakt zodat ik vanaf volgende maand met een weekbudget kan gaan werken ipv gewoon randomly geld uitgeven én ik mag op gesprek komen voor een HELE leuke baan. Fijne vibe zo!!

66 likes

Ik mag uit quarantaine en m’n hond is weer bij mij na een week :partying_face:

21 likes

Ben vandaag twee keer nat geregend en net kwam ik er achter dat mijn regenjas ook gescheurd is…zo balen en moet mijn humeur niet laten beïnvloeden door het weer maar doe het toch elk jaar weer :sweat_smile:

1 like

Financieel gaat het even minder door een tegenslag. Dus even creatief worden met het avondeten en boodschappen doen, we komen er wel weer bovenop

2 likes