Wat je even kwijt wil #55

Ik ben zó moe, wil zo snel mogelijk terug naar bed. Maar is helemaal geen dutjes dag vandaag :weary:

Mijn hoofd zit zo vol met allemaal kleine klusjes die samen een megabrei vormen. Nu ook nergens zin in, hopelijk na mijn werk wat meer :slight_smile:

Denk dat je dit gewoon met ze kan afspreken wat je er mee wilt? Bijv. Een document maken met je handtekening er onder en de datum die in je kluis oid leggen en een of meerdere op de hoogte stellen? Of officieel via de notaris.

Wbt groepen /namen van mensen die ze niet kennen, een lijst maken en die jaarlijks of twee jaarlijks updaten. En het is miss zelfs dan niet te voorkomen dat niet iedereen op de hoogte is.

Pfff ik heb echt een intense droom gehad over een collega, zo raar is dat altijd. Was echt even van slag omdat het zo echt leek. Ik was in mijn droom intiem met hem en ik heb een vriend dus voelde echt even alsof ik was vreemdgegaan :no_mouth: Ik vind die collega overigens wel heel aantrekkelijk hahaha. Raar wakker worden zo.

1 like

Beetje gek zo doordeweeks, maar vandaag de hele dag films kijken. Mini filmmarathon.

9 likes

Ik ken ook een iemand die dat heeft ingesteld omdat hij alleenstaand is, maar ik begreep dat als hij niet binnen een x aantal dagen op die mail klikt, hij constant herinneringen ontvangt.

Ik heb gister blauwe bessen gekocht en ik zag net dat er al een paar beschimmeld zijn :@ Ik heb ze afgespoeld in een vergiet maar nu durf ik ze niet door mn ontbijt te doen om me bij iedere bes af te vragen of het een beschimmelde is.

1 like

@iedereen ik heb laatst dit ingesteld

https://myaccount.google.com/inactive?pli=1

Met Inactiviteitsvoorkeuren kunnen gebruikers gedeelten van hun accountgegevens delen of iemand op de hoogte stellen als ze een bepaalde periode inactief zijn geweest.

en dan het emailaders van mn partner en beste vriendin ingevuld, leek me wel een goed idee

3 likes

Ik snap deze column heel goed, ik heb dit met het badjasvest van C&A wat in 2015/2016 ergens een hype was op het forum

16 likes

Mijn vriend heeft mijn werktelefoon per ongeluk meegenomen dus ik kan de systemen niet in. Dit voelt als ‘de brug stond open’ of ‘mijn hond heeft het huiswerk opgegeten’. Telefoon ontgrendeld natuurlijk alleen met vingerafdruk dus hij kan ook niet even de code doorbellen :sweat_smile:

Succes!

1 like

You can do thiiiiiis! Komt goed, je bent ongetwijfeld goed voorbereid en gelukkig hoef je niemand echt aan te kijken :sunglasses:. Succes!

1 like

Heel veel succes! You got this!

1 like

Om de één of andere reden dacht ik er door dit bericht nèt op tijd aan om mijn meterstanden door te geven dus dank daarvoor :grinning_face_with_smiling_eyes:

Blegh ik moet zo naar het ziekenhuis voor een onderzoek en zie er echt tegenop

5 likes

En toch zal ik deze weken nog talloze keren langs de Hema fietsen, en elke keer denken dat ik het lange vest moet kopen.

dit vooral
ik heb al jaren een Lang Vest onderin mn kast liggen die elke declutter ronde overleeft omdat ‘ik hem deze herfst echt ga dragen’

7 likes

Haha zit je tandarts in een penthouse ofzo. Wat veel :stuck_out_tongue:

M’n vriend stapte net in een lesauto voor z’n allereerste rijles. Zo chill, hopelijk gaat het vlotjes. Kan ik ook eens in de auto als passagier

4 likes

Kan wel janken, eerst belasting dienst 330 van me wilt, vervolgens onderhoudsbeurt van 208 euro, daarna een rekening van de tandarts van 191 euro en daarboven op heb ik natuurlijk 1 maand opzeg termijn waardoor ik nog eens 600 aan huur moet betalen :cry: :cry: :cry:

2 likes

Het is ook zo onpraktisch onder een jas. Of in je tas meenemen en op werk aantrekken. Voor thuis is het een topvest.

2 likes

Sterkte, hopelijk valt het mee met je onderzoek!
Ik moet morgen weer, zie er ook tegenop