Wat je even kwijt wil #55

Liever in de trein met mondkapje dan al blaffend naast je in de supermarkt wat mij betreft :sweat_smile:

Maar snap je punt hoor, lastige is alleen dat het weer griepseizoen wordt, veel mensen verkouden, meer mensen aan het hoesten. Ken meerdere mensen die ongeveer dagelijks testen bij de GGD maar negatief blijven testen ondanks een hoestje. Dan kun en wil je ook niet eeuwig thuisblijven.

3 likes

Ik moet vandaag weer eens met de trein. Alle treinen vallen uit.:sob:

1 like

Chronische hoester hier. Mn gewone hoest kan ik meestal inhouden, maar als ik de hele dag achter mn kassa zit moet ik toch af en toe mn slijm weghoesten omdat ik anders niet zo chill ademhaal. Maar als t kan doe ik dat als ik niemand voor me heb. Soms heb ik echter een kriebelaanval en dat voelt echt als intense jeuk in je keel, ja sorry dat moet ik even wat meer hoesten. En als je net op dat moment in de buurt ben denk je ook wtf.

Maar zelf denk ik ook bij elk hoestende persoon omg rot op met je corona of ander virus (want daar heb ik ook geen trek in). Heb in ieder geval t fatsoen iets voor je bakkes te houden, gebeurt ook steeds minder, zo ranzig. Zolang t bij denken blijft en je niet lelijk gaat doen tegen iemand. Denk dat niemand blij is met hoestende mensen nu.

1 like

Voor het slapen ruzie met mijn vriend gemaakt, collega die mij allemaal shit in de schoenen probeert te schuiven en gek gelegen waardoor ik mijn nek niet kan draaien. Zin in wat er vandaag nog meer gaat komen.

4 likes

Ik word altijd een beetje verdrietig als ik planten weg moet gooien of als ze het niet goed doen. :frowning:

En zo toe aan vakantie. Gelukkig alleen deze week nog.

6 likes

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5

Nee, eigenlijk niet. Hoesten is niet gelijk aan corona/andere griep hè? Kunnen tal van redenen zijn dat iemand hoest. Heb er zelf ook last van nadat ik een tijd ziek geweest ben. Lijkt mij heel vervelend als we alles wat maar naar ziekte riekt/klinkt uitgebannen moet worden uit de maatschappij of dat je dan niet meer in een trein mag gaan zitten.

6 likes

Nee, mijn moeder wel. Die geeft mij ook regelmatig updates hoe het gaat

2 likes

en @Negativ ik gebruik dat en vind het prima te doen! Neem het thuis in, dus hoef niet maandelijks een prik te halen. Is alleen wel duur voor de samenleving, een lading medicatie en ik ben door mijn eigen risico heen.

3 likes

Na maanden lang solliciteren heb ik eindelijk een aanbod gekregen! Ben zo blij. Vanmiddag heb ik nog een gesprek gepland staan bij een bedrijf voor toch wel een droomfunctie, dus het is nog even spannend. Maar wat er vanmiddag ook gebeurd, ik heb een baan!

66 likes

Nee joh, komt morgen langs, Let maar op

10 likes

‘Sorry, aflevermoment is bijgewerkt’ x3

19 likes

Whaaa omg zo petty. Ik zit expeditie Robinson terug te kijken en zet het even in een spoiler voor mijn mede langzame kijkers

Ze doen de eet proef en ze eten geitenogen. Die kunnen ze niet doorbijten want is kennelijk te taai dus die ene meid slikt ze in één keer door. Dus die gast verliest. Zegt hij gewoon met droge ogen “ik heb het verloren op ervaring, ik heb nog nooit twee ballen in mijn mond gehad en zij klaarblijkelijk wel”

Wait, what did he just say?! :scream::sob: Wat een zure verliezer ben je dan hee.

Ik zat echt zo voor de tv :astonished::astonished::astonished:

14 likes

Heb gisteravond ruzie gemaakt met mijn vriend, heb hem nog ordinair staan naschreeuwen 's nachts op straat in mijn badjas, op blote voeten :+1: Dus ik ging vanmorgen een beetje labiel naar kantoor, was een goede collega (die eigenlijk nooit over zijn priveleven praat) ineens super open over onzekerheden en twijfels in zijn werk. Heb toen ook verteld over mijn eigen ruzie en twijfels op werk. Echt zo fijn. Ook nog met mijn vriend gebeld, en die stuurt nu een lief berichtje. Kan echt wel weer janken, alles zit goed.

41 likes

Ja dat zou voor mij echt een jaren proces gaan worden. Ik heb redelijk veel allergien en daarnaast ook nog eens overgevoelig neusslijmvlies. Gelukkig werken allergiepillen wel altijd prima.

1 like

Nou ja, dat is tenminste wel duidelijk. Ik kreeg gisteren deze :rofl:

12 likes

fucking tyflusleiers, ik heb net mijn zorgverzekering opgestart na terugkeer uit het buitenland in juli en moet nu van de afgelopen drie maanden premie gaan betalen. Haat haat haat
Het is niet alsof ik ook die zorg nodig heb gehad

2 likes

Vandaag zou een hele chille dag kunnen worden als m’n scriptiebegeleider zo belt dat ik gewoon alles gehaald heb en volgende week m’n eindpresentatie mag doen. En m’n vriend appt met z’n excuus en vraagt of ik vanavond langs wil komen om het uit te praten.

Maar ik denk dat m’n hoogtepunt van vandaag m’n frustratie weg sporten in de basic fit wordt. Ben benieuwd :sob:

12 likes

Zo een haat aan deze tijdsindicaties.
Zeg gewoon dat je een vak van twee uur hebt.
Alsof ik de hele dag thuis ben om een pakketje aan te nemen

1 like

Ik vind tot 23.59 ook extreem laat? Betekent dat echt dat ze mogelijk om kwart voor 12 ‘s avond nog aan gaan bellen? Dan lig ik op een doordeweekse avond toch echt al lang te slapen. Vind 22 uur ‘s avonds wel de max waarop er nog aangebeld kan worden.

4 likes