Op dit moment niet er is weinig leuks te vinden hier in de buurt. Een hobby heb ik niet echt, ik kijk een beetje serie en surf wat op het internet. Weinig spannends
Ugh, mijn auto staat in panne en moest getakeld worden, jammer, zo’n dingen kunnen gebeuren en ik bleef er positief bij, maar mijn verzekering maakt het me zo onmogelijk moeilijk. Ik word er kwaad van en kan wel huilen. Als heel dit gedoe voorbij is, moeten ze niet denken dat ik óóit nog klant ben bij hen .
Europ Assistance trouwens, ver weg van blijven!
Ja ik vond wel een heftige winkel qua volheid. Maar goed wie zoekt zal vinden
Wow dit ben ik als ik net wakker ben.
Nee dit is Martijn Krabbé
Ik ga hier een sticker van maken
exposed
En morgen kom ik je interieur verbouwen tot een iglo.
Hebben jullie ook tekst erbij of gewoon zo?
Ik zit dr pimple popper te kijken, en zag net een reclame voor “my feet are killing me” voorbij komen
Meine güte wat ben ik opeens blij met mijn zachte eeltvrije voetjes
Ik haat het dat ik afhankelijk ben van allergiepillen. Werd net wakker en ineens jeuk aan mijn keel en toen kwam ik er achter dat mijn strip leeg is. Nou, binnen no time is mijn neus volledig dicht en jeuken mijn ogen als een gek. Slapen kan ik nu wel vergeten
Poes kwam net op bed om te knuffelen en normaliter kan dat maar nu moet ik naar kantoor dus ik moest opstaan
Mijn vriend heeft een snottie snottie neus en hij beweert echt dat vandaag zn laatste dag is op deze wereldbol en vroegtijdig zal gaan sterven. Dramaqueeeeeeeeeen.
Iedereen die vandaag gaat staken, veel succes
Ik ook maar ik vind immunotherapie ook zo heftig. Ook omdat het maar een allergie per behandeling aanpakt.
Jij kan ook weinig verdragen van een ander. Waarom zou iemand niet mogen hoesten?
Je kan tot 24 weken nog ‘terug’ hè? En dat is echt lang, ik ben net 25 weken zwanger en weet het al meer dan 5 maanden. Kan me niet voorstellen dat je nu dan ineens denkt: onee toch niet (tenzij je er heel laat achter komt ofzo). En een bevalling, tsja je hebt ook pijnstilling en ik heb wel vaker medische ingrepen gehad die ik liever niet had, maarja dat moest ook gebeuren
Of neem ik je bericht nu te serieus?
Haha ben je serieus?
Ikzelf was dat overigens maar half hoor. Maar met zo’n hoest (non-stop dus hè) in de trein gaan zitten vind ik wat vreemd in deze tijden, jij niet?
Je kunt toch ook een hoestaanval krijgen ofzo, alsof die persoon denkt zo nu ga ik eens ff lekker non-stop hoesten
Liever in de trein met mondkapje dan al blaffend naast je in de supermarkt wat mij betreft
Maar snap je punt hoor, lastige is alleen dat het weer griepseizoen wordt, veel mensen verkouden, meer mensen aan het hoesten. Ken meerdere mensen die ongeveer dagelijks testen bij de GGD maar negatief blijven testen ondanks een hoestje. Dan kun en wil je ook niet eeuwig thuisblijven.