Wat een wind buiten. Ging pakketje snel wegbrengen maar had voor mijn gevoel beter kunnen lopen dan fietsen. Voel me helemaal verwaaid.
Ja mij ook!
Ja jezus ik wilde hardlopen vanmiddag
Jeeej heb net 6 km gelopen met een fiets in mn hand. Het is echt leuk om een kut leven te hebben. Nu lekker een week wachten tot mn fiets gemaakt is. En het weekend fietsen op een mini leen fiets met achteruit trap rem. Hmm genieten!
Dankjewel! Heb dit ook besproken met mijn psycholoog en zij adviseert hetzelfde.
Las ook ergens dat er weleens studenten meekijken en daar ligt voor mij wel de grens. Liever alleen mensen in de kamer die er moeten zijn, snap dat ze dingen moeten leren, maar dan moeten ze dit ook maar even als leermoment zien. Waar kun je je druk om maken eigenlijk he?
De optie āBlendā op Spotify is echt leuk! Dan nodig je iemand uit en dan krijg je een gemixte lijst met muziek die overeenkomt en muziek die dan nieuw is voor de een en bekend voor de ander.
sta hier 100% achter, je hoeft niet alles te doorstaan alleen omdat het er is en het soort van moet
@inezweski @Gelatelli Ja daar ligt echt mijn grens. Heb geen zin in pottenkijkers. Ga sowieso morgen even bellen voor een pammetje, valeriaan kan ik het hele pak van op en ren nog rond.
Ik voelde me ook echt Steven Spielberg. Helaas vindt nu na een eerste hit niemand de rest meer leuk.
Ik hoorde net het nummer California Love van Tupac. Maar mijn kop denkt gelijk aan de parodie die South Park heeft gemaakt
California, is nice to the homeless
Ik heb net zo hard moeten huilen.
Ik had ten eerste niet verwacht hoe fijn een forum zou zijn, ik mag hier mijn verhaal doen, er wordt super veel en snel gereageerd en iedereen helpt elkaar.
Toen ik vroeg aan @Chesirecat of ik de twee tickets van de Efteling mocht hebben ivm kortingen e.d. Kreeg ik deze direct in mijn mail. Daarnaast ook met het onwijs lieve bericht dat ze geen tikkie hoefde en het aan me wilde geven ik vindt dit zo onwijs lief en mooi gebaar! Ik ben er echt helemaal emotioneel door (op een goede manier)!
We hebben afgesproken dat we het bedrag gaan doneren aan villa pardoes!
Wat ontzettend lief! En een heel mooi gebaarš
Geniet er van!
Nou, ik mag dit jaar nog en baal echt dat ik het vaccin niet heb gehad. Gelukkig kan het alsnog als alles weg is alleen betaal ik dan een slordige 500,- zelf maar dat heb ik er zeker voor over.
Ik werd net gebeld op mijn werktelefoon, ik was te laat met opnemen en normaal komt het dan in een programma terecht dat je makkelijk gemiste oproepen kan inzien en terugbellen maar daar stond het niet tussen. Dat is raar dus ik type het handmatig in, is het nummer van een klant die maanden terug is overleden is dit een horrorfilm
Achter de schermen wordt er al over gesproken (sinds 5 minuten geleden dus nog niks concreets), dus ik denk dat het goed gaat komen
Ah gaaf! Op dit forum nog niet eerder aan meegedaan maar lijkt me erg leuk!
Zou er mogelijk ook nog interesse zijn in een soort van kerstkaarten swap oid? Weet nog even niet in welke vorm maar lijkt me best leuk om kerstkaarten in het rond te sturen
Ik ben vandaag door een mediocre white man een enigma
genoemd dus je begrijpt dat mijn dag niet meer stuk kan
Ach ja er zĆjn ook gewoon heel veel witte journalistenmannen op tv, dus ook niet zo gek dat je zo snel geen gekleurde man of vrouw kon bedenken. Voor de volgende keer, dit is echt een topvrouw en een heel interessant interview (ik zat in het publiek haha)
Ik mis de tijden van de vroege h&m webshop dat je kortingscode op kortingscode kon gebruiken en je bijna gratis kon bestellen
Omg ja precies dit