Whahaha who the fuck doet een plak ham op een loempia? Vega of niet dat klinkt echt goor 
Een snackbar die vernoemd is naar het lichaamsdeel waarmee je ruikt. Volgende week maar opnieuw proberen bij de snackbar dichtbij mijn nieuwe woning.
Misschien is dat al reden genoeg om een nieuwe snackbar te zoeken
Vandaag een heel leuk studioātje gezien, perfecte locatie, maar alleen geen wasbak in de toiletkamer (letterlijk een wc en een douche) alles was perfect tot dat moment
Ik zie nog niet helemaal mijn gezicht wassen in de keukenā¦
Hoe komen ze erop? Er is waarschijnlijk geen mogelijkheid om toch een te plaatsen? Ik doe badkamerdingen liever in de badkamer aan de wasbak
Wilde nog even snel een colaatje halen bij de super na het sporten. āJesus wat fitnesst iedereen tegenwoordig, ik zweer het weer zoān basic fit tutjeā
Hou je gore bek dicht aub en ga vakken vullen. 
Haha HOE kun je zo geirriteerd zijn dat mensen sporten?
En dit betekent waarschijnlijk dat je er goed uitzag 
Haha ja nooit dood gegaan van tandenpoetsen in de keuken. Spiegel op een keukenkast deurtje en gaan.
Ik zou dat dus eigenlijk niet missen denk ik? Alleen voor bezoek zou ik het lastig vinden.
Maargoed ik heb dan ook twee jaar in een studio gewoond met de badkamer in de slaapkamer 
Haha ik hoop het 
voelde me alles behalve goed
Eeewwwww, Gent krijgt te veel Free passes op deze huizenmarkt.
Ik weet niet wat er afgelopen dagen is gebeurd maar heb meerdere sippe berichtjes van je gezien dus deze behandeling had je verdiend! Pusheens gonna take care of you 
Ik denk dat ik gewoon veel waarde hecht aan een normale badkamer haha, heb ook wel een uitgebreide gezicht en lichaamsroutine door huidaandoeningen, dus ben daar niet makkelijk in. En mijn vorige studio had wel gewoon een normale wasbak en daar zat ik als student in. Dus wil iets meer 
Oh jaa ik had een dixidouche in de meterkast ofzo, die ik met 3 mensen deelde. En dat water was per 12 uur 5 minuten warm en het licht daar was vreselijk. dus benen scheren deed ik in mān kamer en ik heb ooit eens mān haren geverfd en toen ben ik met een muts op naar mān ouders gefietst om daar de verf uit te spoelen.
Hahaha die douche achter een kastdeur had een vriendin van mij ook, halverwege de trap moest je ineens in de muur naast je een deur in en daar zat dan precies de grootte van een douchecel achter, dus je handdoek moest aan een haak aan de buitenkant van die deur, echt super handig.
Nee daarvoor moet je bij five guys zijn, een milkshake met spekjes erin 

Ik denk dat het bij mij gewoon een opstapeling is van wat dingen (in mijn studentenstudio had ik ook meer keuken en een balkonnetje) dus voelt niet echt als een vooruitgang. Ik wil er ook wel een tijdje naar mijn zin hebben 
Ik ben nu alweer verder aan het kijken in een iets goedkopere stad in de buurt, 25 euro duurder dan vandaag en gewoon drie kamers 
Lief dankjewel. Retail therapie best therapie.
Nah ik denk dat ik beter weer naar ggnet kan