Wat je even kwijt wil #55

Je schrikt je kapot. Mijn broer was eens zijn telefoon kwijt en had toen de telefoon van onze overleden vader gepakt en mij ermee gebeld. Was ongeveer een half jaar later, maar had nog steeds mijn vaders nummer in mijn telefoon. Zit ik nietsvermoedend op de bank en zie ineens in mijn beeldscherm ‘papa’ staan. Schrok me helemaal rot en ik was laaiend toen ik erachter kwam dat mijn broer het was toen hij ook nog vrolijk appte dat hij het was.

9 likes

Mijn AirPod viel op de grond 1cm naast zo’n rooster waar de metro onder zit

Denk dat ik een staatslot ga kopen

39 likes

Nee. Ook als je zelf geen bad hebt is deze teil een deceptie @tessel

1 like

Hahaha gelukkig ben jij het er niet mee eens. Heeft ons badje toch iemand blij gemaakt. Maar zo te horen heb jij hem inmiddels ook uit het raam gegooid?

Ik heb m met winst verkocht op marktplaats, niet uit het raam gegooid :ok_hand:t3:

2 likes

Zo lief, de Claires in Arnhem ging om 18 dicht en ze had de deur al op slot gedaan toen ik kwam aanlopen. Ik teleurgesteld. Liet ze me toch nog binnen :sob::heart::pleading_face:

En ja, ik heb nog meer Pusheen gekocht. Leave me alone.

12 likes

Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik heb het fooocking koud. Ga zo de verwarming maar aanzetten denk ik

3 likes

Lijkt me heel leuk!

3 uur treinen na een werkdag om naar de kapper te gaan urghrhghh :weary: En dat omdat ik per se ~volwassen~ wilde zijn door niet mezelf te verminken met een pony. Beter maakt ze een babe van me

3 likes

Ik had vandaag een kind in m’n klas met luizen. Moest ik ouders bellen, maar bedacht aan de telefoon pas dat ik dat in het Engels moest doen. Geen idee wat luizen in het Engels is, zeker niet zo ad hoc dus “Im sorry, you’ve got to pick up your daughter because she has little insects in her hair” I died hahahah

61 likes

Lice!!

1 like

Snackbar in zeist:

in 2019/2020: bestel je een vegetarische hamburger is de burger vegetarisch maar zit er alsnog een plakje vlees erop (volgens mij was het toen bacon).

Diezelfde snackbar in 2021: vegetarische loempia maar een plak ham erop?

Edit: de loempia is niet eens vegetarisch. Ergens onderin zaten 2 stukken kip.

Maar de milkshake is wel vegetarisch ik heb nog geen rondrijvende spekjes gesignaleerd.

4 likes

Whahaha who the fuck doet een plak ham op een loempia? Vega of niet dat klinkt echt goor :joy:

1 like

Een snackbar die vernoemd is naar het lichaamsdeel waarmee je ruikt. Volgende week maar opnieuw proberen bij de snackbar dichtbij mijn nieuwe woning.

Misschien is dat al reden genoeg om een nieuwe snackbar te zoeken

3 likes

Vandaag een heel leuk studio’tje gezien, perfecte locatie, maar alleen geen wasbak in de toiletkamer (letterlijk een wc en een douche) alles was perfect tot dat moment :sob: Ik zie nog niet helemaal mijn gezicht wassen in de keuken…

En natuurlijk dan ook niet even de bellers ID uitzetten natuurlijk? Alsof je ineens een belletje uit het hiernamaals krijgt. Heb uit schrik ook echt op weigeren gedrukt.

1 like

Hoe komen ze erop? Er is waarschijnlijk geen mogelijkheid om toch een te plaatsen? Ik doe badkamerdingen liever in de badkamer aan de wasbak

1 like

Wilde nog even snel een colaatje halen bij de super na het sporten. “Jesus wat fitnesst iedereen tegenwoordig, ik zweer het weer zo’n basic fit tutje”

Hou je gore bek dicht aub en ga vakken vullen. :triumph:

2 likes

Haha HOE kun je zo geirriteerd zijn dat mensen sporten?

En dit betekent waarschijnlijk dat je er goed uitzag :smirk:

1 like