Ik vond het voorwl biiiiiiiiizar dat je helemaal daarheen vliegt en dán pas een consult hebt met de arts die in 10 min ff bespreekt wat je wensen zijn?? En dan leggen ze de complicaties uit en dat meisje heeft geen flauw benul wat het allemaal is en zegt maar gewoon ja, wat Ewout daarna ook in de voice-over zegt, zij is op dat moment echt niet wilsbekwaam.
Hahaha ik zag het toevallig een uur geleden en wist dat jij fan was.
Ik twijfel of ik ook kaartjes moet kopen. Luister totaal niet meer maar was vroeger die hard fan. Is dan wel mijn jeugddroom die uitkomt.
Zag overigens dat Brian ook is afgegleden die vormt nu met zo’n knakker van Boyzone “boyzlife” en covert oude Westlife en Boyzone liedjes.
Lily Collins is mijn girlcrush. Wat is zij leuk en knap😍
Noooo echt?? Ik volg haar niet maar viel me idd op dat haar naam meerdere keren viel. Lekker dan, als zoveel meiden een voorbeeld aan je nemen en nu ‘ja maar het werkt niet’ 🥲
Oh ja ik zou echt gaan hoor als ik jou was, zijn echt super goed live! Als je niemand hebt om mee te gaan, hit me up.
Dan zou mijn theorie eind februari aflopen, denk niet dat ik voor dan mijn rijbewijs heb. Ik wil nu sowieso nog even afwachten tot het op mijn werk iets rustiger is, want kan het er nu echt even niet bij hebben + ik heb nu ook even het geld niet. Rijbewijs is idd super handig, dus ik ga het ook wel weer oppakken. Maar het was prettig geweest als ik er minder slecht in was. En idd motivatie kan ik ook af en toe wel gebruiken!
Dit artikel erover is ook zo heftig. En het maakt mij ook wel verdrietig
Edit: zie Rosanna ook voorbij komen met een BBL en volgens mij heeft zij het later bij een andere arts weer laten bijwerken :’)
Vanavond 8 porties gekookt (2 gerechten) en zit nu aan een tompouce Ale (smaakt vreemd). Goed einde van het weekend.
Ik heb vanavond allemaal dingen geregeld en gedaan die ik al een tijd aan het uit stellen was. Was as usual ook sneller gedaan dan ik het aan het uit stellen was
Vond ik ook heel opvallend
Sgat is dit een vriendenclub die leuk samen muziek maakt of een cult waarin er geen ruimte is voor iets buiten de muziek?
Ze hebben echt niks te zeggen over hoe jij je tijd indeelt of wat je met je vriend doet, zou er zeker wat van zeggen, pipe the fuck down met dit gezeik zeg.
Ik zit mij ineens te bedenken hoe dit forum er over 50 jaar uit ziet? Zitten we nog steeds op deze plek op het internet? Waar gaan de topics over? Het leed dat verzorgingshuis heet? Of show je laatste rollator?
En hoe gaat dat als leden komen te overlijden? Komen nabestaanden dat hier vertellen of gaan we er dan vanuit dat iemand overleden is als zij een x periode niet online is geweest?
Oké, einde hersenspinsels. Ik moet duidelijk slapen.
Bestaat internet over 50 jaar nog wel in deze vorm?
Dat is een vraag waar ik het antwoord niet op wil weten
Wat een blessing dat deze vrouw de nieuwe Ariel is! (In de komende Little Mermaid live action) Wat een stem…<3<3<3
Geen idee. Hopelijk pluizen ze mijn telefoon niet door, krijg daar een heel ongemakkelijk gevoel bij. Ookal doe ik niets geks maar je telefoon is zo persoonlijk geworden sinds een aantal jaren. Alsof je iemand een kijkje in je ziel heeft dan.
Een vriendin van mij die is overleden hadden we in de groeps apps gelaten (wilde ze zelf zodat ze nog kon ‘meelezen’) En na een jaar was blijkbaar haar nummer door de provider aan iemand anders gegeven. Ik werd wakker en opende whats app en had allemaal meldingen met X heeft de groep verlaten. Iemand anders heeft ook haar nummer nu want staat nu een wild vreemde man ineens als profiel foto. (Ik heb haar na een paar jaar nog steeds onder haar naam in mijn telefoon staan)
En als vriendinnen zijnde hebben wij ook inderdaad in bepaalde fb groepen etc waar ze actief was mensen op de hoogte gebracht. Anders zouden die het inderdaad niet weten behalve dat ze ineens niet meer actief was.
Edit: en haar partner had al haar inlog gegevens van social media. Maar dat was omdat ze wist dat ze ging overlijden. Bij plotseling overlijden zal iemand het maar net moeten weten
Ik heb bij mijn moeders overlijden de telefoon gehouden, maar het nummer opgezegd. Ze staat nog wel met dat nummer in mijn telefoon, net als het oude huisnummer. Social media etc had ze niet verder.
Op mijn werk (gemeente) krijgen we nog wel eens telefoons binnen die bij mensen in huis zijn gevonden en er geen familie of anderen zijn die iets willen houden. Die toestellen worden dan vernietigd.
Hoe weet Google dan dat je overleden bent?