Wat je even kwijt wil #55

Ik was daar vorige maand (nog met coronaregels) en toen maakte het niet uit of je vooraan of achteraan zat, want er was een camera die op je inzoomde met een daarop volgende grap, ja ook op mij 🄲. Maar t was een try out dus misschien gewoon ff om t ijs te breken. Was overigens niet denigrerend of naar. Maar dat heeft Lubach sws eigenlijk nooit

3 likes

Het was in een vrij lang stuk over prostaatonderzoek. Gelukkig was het maar een bijzin en met mijn ā€˜nee’ was ik er snel vanaf.

Whaha oh thank god

1 like

Ik heb voor €21 aan eten besteld en het viel echt ontzettend tegen, zonde van m’n geld. Dit was zogenaamd authentiek Mexicaans maar ik had nog beter taco mundo kunnen bestellen :sob:

7 likes

Ging even een rondje wandelen en er fietste een meisje over de stoep langs twee vrouwen met een hondje. Die ene vrouw flipte echt helemaal en schold dat meisje op de fiets helemaal uit ā€œonbeschofte kut mongool wat denk je wel nietā€ (Dat meisje reed niet eens hard of rakelings langs hun.) Draait ze vervolgens naar de vrouw die naast haar liep en zegt helemaal kalm ā€œnou sommige mensen hĆØā€.
Nou dat was precies wat ik dus ook dacht op dat moment :unamused:

13 likes

Tip: neem de volgende keer krukken mee en leg je been op een stoel.

Dat deed de trick voor me.

Ik heb vandaag een dooie mol in de tuin gevonden :heart: dat kutbeest heeft onze hele tuin omgeploegd en nu is ie dood

Is die affectie iets wat je terug kunt leren? Asking for myself.

2 likes

Ik noem dat altijd mijn uncle fester look

2 likes

Dat is toch ook gewoon aso? En verboden…

3 likes

De weg was afgesloten dus ja was better geweest als ze even af was gestapt, maar vond het wel een overdreven reactie aangezien de stoep daar heel breed is en ze dus niemand kwaad deed verder

Ik fietste als tiener ooit een klein stukje over de stoep (er was meer dan genoeg ruimte en het fietspad was afgesloten) en toen ben ik achtervolgd door twee boomers die schreeuwden ā€œJE MAG HIER NIET FIETSEN!!ā€. Daarna gingen ze ook nog aan m’n bagagedrager trekken terwijl ze riepen ā€œPUBER, PUBER!ā€ :cry:

Ik was toen te erg in shock en ben gewoon hard weggefietst maar achteraf had ik ze gewoon een uitbrander moeten geven. Kutboomers :cry:

16 likes

Hoef je toch niet meteen te gaan schreeuwen en schelden.

3 likes

Iemand gooide een keer een milkshake naar m’n hoofd toen ik fietste, ook uit het niets maar was wel mooi raak.

Sommige mensen ???

3 likes

Nog heel ff jarig maar eigenlijk voel ik me sad over deze dag.
Wel heel blij met mn vriend vandaag (alle andere dagen trouwens ook hoor). :heart:

9 likes

Ik vind mezelf zo irritant. Ga ik rond middernacht Aziatische kookvideo’s op Youtube liggen kijken en nu heb ik natuurlijk instant honger :sob:

6 likes

1x knipperen en het weekend was weer voorbij

26 likes

Ik heb vandaag cursus in mijn eigen stad (15 minuten fietsen) en ik ontdek het dat het pas om tien uur begint ipv negen uur! Wat een luxe.

27 likes

Ik ben zo moe en we hebben het punt bereikt dat ik elke dag in het donker & in de kou op sta

3 likes

Holy shit ik dacht ik neem een trein eerder als een gemotiveerde stagiair maar het is echt maaaanden geleden dat ik zo vroeg op heb moeten staan lol

2 likes