Wat je even kwijt wil #55

Meiddddd :joy:

2 likes

Hoezo staan fifty shades 1 en 3 op netflix maar 2 niet? Laat me gewoon al die trash films kijken…

4 likes

Er komt zo iemand langs voor een marktplaats-koop en ik hoop dat het snel gedaan is. Zo ongemakkelijk en ik wil m’n chillpak aannnn

1 like

Jammer, wilde net vragen of je de koffie al klaar had gezet.

4 likes

Haha nou iemand van het forum lijkt me dan wel weer leuk. Het geheime wachtwoord is veenmol ofzo?

3 likes

Ik zit nu te wachten tot we de zaal in kunnen bij Fred van Leer.
Mocht iemand er ook zijn, ik heb een grijze trui met roekoeroekoe erop.
Zeg gerust gedag!
Ik bijt niet, beloofd :slight_smile:

10 likes

Haha o wauw dat lijkt me echt een hysterische avond die je voor de boeg hebt

Ik ben echt benieuwd.
Heb het kaartje twee jaar geleden gekocht, maar toen kwam tante corona voorbij en werd het elke keer uitgesteld.

1 like

De kalender stroomt vol met sociale activiteiten waar ik enerzijds heel veel zin in heb want sommige mensen heb ik vanwege corona en afstand echt weinig gezien de afgelopen anderhalf jaar. Maaaar het geeft ook zo’n beklemmend gevoel. Dus ik denk dat ik de hele maand december gewoon niks ga doen. Gelukkig geen verplichtingen dan én ik heb 30 dec en 3 januari vrij gekregen. Vrijdagen werk ik sowieso niet dus dan even weer heel lang weekend!

7 likes

Mijn kat heeft een automatisch voerbakje op chip, maar hij zit mij altijd heel zielig aan te kijken dat ik dat ding voor hem open moet doen. Terwijl hij gewoon weet dat hij opengaat als ‘ie zn nek iets verder erin steekt. Zo verwend en lui, van wie zou die het hebben :joy:

8 likes

Lol ik las je kind, lijkt me ideaal om te hebben!

Ja dit! Ik heb ineens ieder weekend al wat staan. En zie niks wat ik echt kan skippen ofzo. Het is allemaal leuk, maar het geeft idd wel een beklemmend gevoel ofzo? Ik probeer wel het principe van 1 weekenddag écht vrij aan te houden.

2 likes

Heel herkenbaar! Ik ben ook al sinds 2019 bezig met de ene stop na de andere door corona. Vanwege een verhuizing moet ik nu eigenlijk in de stad inschrijven waar ik nu woon, maar ik kan het gewoon niet opbrengen om er weer mee verder te gaan. Ik ben er ook zo klaar mee, heb er ook helemaal geen tijd en geld voor eigenlijk, maarja ook weer zo zonde van wat ik er al in heb gestoken. Maarja talent heb ik ook niet echt, dus dat wordt weer een paar duizend euro erbij. En mijn theorie zal al wel weer verlopen zijn. Echt een soort eindeloze struggle is dit.

1 like

Omggggg mijn favo band brengt deze week nieuwe muziek uit en ik kan nie wachteeeeeeee

2 likes

Rhcp?

1 like

Westlife?

7 likes

Komen die met nieuwe muziek??

1 like

Jazeker

3 likes

Wow die eerste aflevering van ‘Ewout’. Ik ben pas net begonnen maar het is eigenlijk zo verdrietig dat je denkt dat je mooier bent na zo’n risicovolle operatie in Turkije.

Yesssssss. Hoop echt dat ze met hun worldtour NL ook ff bezoeken want heb echt geen zin om weer naar Engeland te gaan.

1 like