Wat je even kwijt wil #55

Die verstaat wss toch niet wat je antwoord :innocent:

7 likes

Waaarom zou je vooraan gaanzitten bij een cabaretier?!:joy:

5 likes

Ja, dat zei ik toen dus ook tegen m’n vriend. :angry: Wilde ook bijna niet mee om die reden en herinner me nog dat ik die dag een mega kutdag had en ook bang was om te gaan janken, mocht ik aangesproken worden. :joy: Echt een ontspannen avondje uit zeg.

5 likes

Nou ik had de kaarten al heel lang, show is verplaatst, geannuleerd en opgedeeld en toen weer samengevoegd. Dus het theater heeft toen iedereen nieuwe stoelen toegewezen :stuck_out_tongue: Jongens naast ons waren er ook niet blij mee :joy:

1 like

Maar waarom wilde hij dat dan?

Boeit hem echt geen reet, was een populaire voorstelling en hij was gewoon blij dat ie kaartjes had. :joy:

2 likes

Ik was vandaag met een vriendin in Amsterdam, ergens verderop stond een jongen voor een terras te zingen en dat werd gefilmd. Komen ze naar ons toe met twee rozen, ik wilde die roos niet aanpakken want ik ben zuur maar m’n vriendin deed het wel en toen ging die guy ook voor ons zingen :weary: echt irritant en het werd dus ook gefilmd en ik sta daar boos en ongemakkelijk te kijken

2 likes

Vrijdag op rij 1 gezeten bij een cabaretier, toen werd er gevraagd of ik al een keer de g-spot van mn vriend gevonden heb. :no_mouth: . Orginele kaarten waren voor rij 4

1 like

John Williams lijkt me echt een lul. Hij lijkt zich altijd zo verheven te voelen ten opzichte van de mensen in zijn programma’s.

11 likes

Haha, dat is echt kut. Heb je enig idee of dat nu ergens op een youtubekanaal staat oid?

Neeeeee :woman_shrugging:t3:

1 like

ARIA, een nieuw zangprogramma van de npo, heeft een masked singer jurylid. Waarom is dit nodig

En phantom of the opera is een musical geen opera

1 like

Ja was echt wel leuk zo voor een keer! Geloof dat het dit jaar nog tot eind oktober is, daarna wordt de maïs geoogst dus dan is er niet zo veel meer te doolhoven

1 like

Ik herken mezelf niet meer de laatste paar maanden. Wist niet dat ik zo’n grote behoefte aan knuffelen had en hoe erg ik dat gemist heb de afgelopen jaren :sweat_smile:

Zo liep ie hier iig vaak kroegen in

1 like

Wist je niet dat hij professioneel therapeut, klustrainer en personal coach is?

1 like

Niks zo lekker dan in je eigen bed slapen

2 likes

Ja poging tot, bedoel je :grinning_face_with_smiling_eyes: Maar alles komt zo gevoelloos over.

Jemig. Echt hoezo zou dit grappig zijn :sob:

2 likes

Omdat hij het alleen ‘kan’ met een camera op z’n gezicht :grin:

1 like