Wat je even kwijt wil #55

Lol ik las je kind, lijkt me ideaal om te hebben!

Ja dit! Ik heb ineens ieder weekend al wat staan. En zie niks wat ik echt kan skippen ofzo. Het is allemaal leuk, maar het geeft idd wel een beklemmend gevoel ofzo? Ik probeer wel het principe van 1 weekenddag écht vrij aan te houden.

2 likes

Heel herkenbaar! Ik ben ook al sinds 2019 bezig met de ene stop na de andere door corona. Vanwege een verhuizing moet ik nu eigenlijk in de stad inschrijven waar ik nu woon, maar ik kan het gewoon niet opbrengen om er weer mee verder te gaan. Ik ben er ook zo klaar mee, heb er ook helemaal geen tijd en geld voor eigenlijk, maarja ook weer zo zonde van wat ik er al in heb gestoken. Maarja talent heb ik ook niet echt, dus dat wordt weer een paar duizend euro erbij. En mijn theorie zal al wel weer verlopen zijn. Echt een soort eindeloze struggle is dit.

1 like

Omggggg mijn favo band brengt deze week nieuwe muziek uit en ik kan nie wachteeeeeeee

2 likes

Rhcp?

1 like

Westlife?

7 likes

Komen die met nieuwe muziek??

1 like

Jazeker

3 likes

Wow die eerste aflevering van ‘Ewout’. Ik ben pas net begonnen maar het is eigenlijk zo verdrietig dat je denkt dat je mooier bent na zo’n risicovolle operatie in Turkije.

Yesssssss. Hoop echt dat ze met hun worldtour NL ook ff bezoeken want heb echt geen zin om weer naar Engeland te gaan.

1 like

Ik vond het voorwl biiiiiiiiizar dat je helemaal daarheen vliegt en dán pas een consult hebt met de arts die in 10 min ff bespreekt wat je wensen zijn?? En dan leggen ze de complicaties uit en dat meisje heeft geen flauw benul wat het allemaal is en zegt maar gewoon ja, wat Ewout daarna ook in de voice-over zegt, zij is op dat moment echt niet wilsbekwaam.

4 likes

Hahaha ik zag het toevallig een uur geleden en wist dat jij fan was.

Ik twijfel of ik ook kaartjes moet kopen. Luister totaal niet meer maar was vroeger die hard fan. Is dan wel mijn jeugddroom die uitkomt.

Zag overigens dat Brian ook is afgegleden die vormt nu met zo’n knakker van Boyzone “boyzlife” en covert oude Westlife en Boyzone liedjes.

1 like

Lily Collins is mijn girlcrush. Wat is zij leuk en knap😍

2 likes

Noooo echt?? Ik volg haar niet maar viel me idd op dat haar naam meerdere keren viel. Lekker dan, als zoveel meiden een voorbeeld aan je nemen en nu ‘ja maar het werkt niet’ 🥲

Oh ja ik zou echt gaan hoor als ik jou was, zijn echt super goed live! Als je niemand hebt om mee te gaan, hit me up. :joy:

Dan zou mijn theorie eind februari aflopen, denk niet dat ik voor dan mijn rijbewijs heb. Ik wil nu sowieso nog even afwachten tot het op mijn werk iets rustiger is, want kan het er nu echt even niet bij hebben + ik heb nu ook even het geld niet. Rijbewijs is idd super handig, dus ik ga het ook wel weer oppakken. Maar het was prettig geweest als ik er minder slecht in was. En idd motivatie kan ik ook af en toe wel gebruiken!

Dit artikel erover is ook zo heftig. En het maakt mij ook wel verdrietig

Edit: zie Rosanna ook voorbij komen met een BBL en volgens mij heeft zij het later bij een andere arts weer laten bijwerken :’)

Vanavond 8 porties gekookt (2 gerechten) en zit nu aan een tompouce Ale (smaakt vreemd). Goed einde van het weekend. :blush:

1 like

Ik heb vanavond allemaal dingen geregeld en gedaan die ik al een tijd aan het uit stellen was. Was as usual ook sneller gedaan dan ik het aan het uit stellen was :sweat_smile:

3 likes

Vond ik ook heel opvallend