Wat je even kwijt wil #55

Sgat is dit een vriendenclub die leuk samen muziek maakt of een cult waarin er geen ruimte is voor iets buiten de muziek?

Ze hebben echt niks te zeggen over hoe jij je tijd indeelt of wat je met je vriend doet, zou er zeker wat van zeggen, pipe the fuck down met dit gezeik zeg.

39 likes

Ik zit mij ineens te bedenken hoe dit forum er over 50 jaar uit ziet? Zitten we nog steeds op deze plek op het internet? Waar gaan de topics over? Het leed dat verzorgingshuis heet? Of show je laatste rollator? :rofl:

En hoe gaat dat als leden komen te overlijden? Komen nabestaanden dat hier vertellen of gaan we er dan vanuit dat iemand overleden is als zij een x periode niet online is geweest? :anguished:

Oké, einde hersenspinsels. Ik moet duidelijk slapen.

33 likes

Bestaat internet over 50 jaar nog wel in deze vorm?

Dat is een vraag waar ik het antwoord niet op wil weten :rofl:

Wat een blessing dat deze vrouw de nieuwe Ariel is! (In de komende Little Mermaid live action) Wat een stem
<3<3<3

16 likes

Geen idee. Hopelijk pluizen ze mijn telefoon niet door, krijg daar een heel ongemakkelijk gevoel bij. Ookal doe ik niets geks maar je telefoon is zo persoonlijk geworden sinds een aantal jaren. Alsof je iemand een kijkje in je ziel heeft dan.

1 like

Een vriendin van mij die is overleden hadden we in de groeps apps gelaten (wilde ze zelf zodat ze nog kon ‘meelezen’) En na een jaar was blijkbaar haar nummer door de provider aan iemand anders gegeven. Ik werd wakker en opende whats app en had allemaal meldingen met X heeft de groep verlaten. Iemand anders heeft ook haar nummer nu want staat nu een wild vreemde man ineens als profiel foto. (Ik heb haar na een paar jaar nog steeds onder haar naam in mijn telefoon staan)

En als vriendinnen zijnde hebben wij ook inderdaad in bepaalde fb groepen etc waar ze actief was mensen op de hoogte gebracht. Anders zouden die het inderdaad niet weten behalve dat ze ineens niet meer actief was.

Edit: en haar partner had al haar inlog gegevens van social media. Maar dat was omdat ze wist dat ze ging overlijden. Bij plotseling overlijden zal iemand het maar net moeten weten

1 like

Ik heb bij mijn moeders overlijden de telefoon gehouden, maar het nummer opgezegd. Ze staat nog wel met dat nummer in mijn telefoon, net als het oude huisnummer. Social media etc had ze niet verder.

2 likes

Op mijn werk (gemeente) krijgen we nog wel eens telefoons binnen die bij mensen in huis zijn gevonden en er geen familie of anderen zijn die iets willen houden. Die toestellen worden dan vernietigd.

1 like

Hoe weet Google dan dat je overleden bent?

1 like

Google weet ALLESSS. En als je het vaccin hent genomen word dit via je 5g doorgegeven.

17 likes

Ik heb mijn moeders telefoon, we hebben haar nr omgezet naar prepaid want als dat naar een ander gaat word ik gek, ik check gewoon af en toe haar appjes en mail en meld haar af van nieuwsbrieven enz

12 likes

Ik was vandaag naar een nestje kittens aan het kijken en ben zo verliefd.
Voelde ook als soort sollicitatiegesprek want er zijn nog meer geĂŻnteresseerden en hoor waarschijnlijk eind deze week of ik het geworden ben. Maar kreeg wel appjes van hun dat ze me super leuk vonden en denken dat de poes dan goed terecht gaat komen.

Heb deze week ook nog een echt sollicitatiegesprek (voor een baan) dus beter gaat dat net zo goed :joy:

18 likes

Klaarwakker, urghh top :unamused::sleeping:

Het regent zo hard :sob: waarom moest ik zo nodig sporten om 7 uur?

1 like

Mijn hond had diarree, dus dat betekende voor mij een gebroken nacht

Ik las laatst op Reddit een verhaal van iemand die ook zoiets had ingesteld, hij kreeg elke maand een mail van een bepaalde website en daar moest hij dan op een knop klikken om aan te geven dat hij nog niet dood was. Als hij dat niet zou doen zou hij na nog een gemiste herinnering “doodverklaard” worden en zouden er e-mails worden uitgestuurd naar zijn familie en vrienden met “hallo als je dit leest ben ik dood”, en afscheidsbrieven en al zijn wachtwoorden enzo. Hij had er ook nog over gedacht om petty berichtjes te sturen naar mensen die hij niet mag, maar dat uiteindelijk toch niet gedaan. Nou je raadt het al, tijdens een drukke periode is hij die mail twee keer vergeten en toen is iedereen in zijn omgeving gemaild met de mededeling dat hij dood is. :joy:

29 likes

Allebei de liften waren stuk net en ik moest 25 trappen lopen, alleen om naar de tandarts te gaan :rage:

1 like

Dan heb je al genoeg bewogen vandaag

1 like

Ja, dat sowieso. Heb besloten dat als ik over een uur thuis kom en het is nog steeds zo ik lekker uitgebreid ga ontbijten ergens, no way dat ik die trappen op ga doen đŸ„Č

3 likes