Financieel gaat het even minder door een tegenslag. Dus even creatief worden met het avondeten en boodschappen doen, we komen er wel weer bovenop
Wauw ik ben echt boos man. 2 jaar geleden kaartjes gekocht voor een show, steeds verschoven natuurlijk. Uiteindelijk door de nieuwe coronamaatregelen hebben ze een extra show geboekt want max capaciteit was 75% en je kon je kaartje vrijwillig omzetten. Nou niet gedaan want ik kan niet op die datum want dan heb ik een verjaardag. Krijg ik net een mail: te weinig aanmeldingen voor de tweede datum, hebben ze geloot en is mijn ticket uitgeloot en moet ik alsnog die dag dat ik niet kan of kan alles terug laten betalen?? Ja wtf hoor. Snap dat ze aanpassingen moeten maken maar hallo ik wacht hier ook al 2 jaar op, lekker door mijn neus geboord.
Ik ben gisteren begonnen met medicatie voor mān bloeddruk en ik voel me vandaag super duizelig en heb hoofdpijn. Hoop echt dat dit snel voorbij is.
Ik deel een kamer met ƩƩn collega maar omdat hij er sinds corona bijna nooit meer is ben ik zijn aanwezigheid helemaal ontwend. Nu is hij er vandaag ineens en kan ik me daardoor niet op mān eigen kamer omkleden om hard te gaan lopen, zucht⦠heb al bijna geen zin meer.
Ik heb sinds vandaag een bril en omg, de wereld is nog nooit zo scherp en helder geweest.
Hallo lief dagboek, wat een kutdag was dit zeg. Eerst zelf in het ziekenhuis te horen krijgen dat ze weinig voor je kunnen doen en je weer doorverwezen wordt en dan ineens onverwachts met spoed je hamster naar de dierenarts brengen om vervolgens de beslissing te moeten maken om haar in te laten slapen
heb geloof ik echt vochtgebrek nu door al dat gejank vandaag hahahaha
Ah nee wat een ongelofelijke prut dag
Wanneer ben je jarig? Als het nog heel lang duurt raad ik je een ander jubileum aan.
Schoonmaker is echt fijn.
Hahaha wat is dit nou weer. Een territoriale strijd tussen schoonmakers dus? Volgens mij valt dat wel mee toch Niemand heeft zich nog bij me gemeld iig, slechte leiding dan
Heh?? Lijkt me heel raar juist om dat niet te doen, iemand is toch in je huis
Ja precies. Ik ken niemand die niet eerst een praatje maakt. Maar goed, ik woon blijkbaar ook niet in een schoonmaakmaffiawijk
O ja ja dit snap ik nog wel, hoor! Maar dat kan nooit iets zijn wat je per se dan moet overnemen natuurlijk. Ik wil ook wel een schoonmaker, maar sowieso eerst idd bij buren navragen is wel fijn. Dan vertrouw ik het ook eerder
Ben wel benieuwd naar de godfather van mijn wijk
In onze wijk is wel een glazenwasseroorlog. Deze mannen wassen zonder vragen je ramen en komen dan geld eisen. Als ze dan zegt dat je al een glazenwasser hebt willen ze per se weten wie. Er zijn ook al echt bedreigingen geuit tegen ārivaliserendeā wassers.
Wow echt niet normaal! En zou dus gewoon een ānee dank jeā niet volstaan bij deze Pipoās? Wat idioot zeg. Ook dat ze gewoon aan je huis komen zonder toestemming en dan nog geld eisen ook? En dus ook bij @LizzyBennet
Hoe ging je gesprek?
Is volgende week pas! Ik zal het uiteraard posten hier
Ik heb enorme ruzie gehad met zoān figuur. Duidelijk gezegd dat ik niet om zijn diensten had gevraagd. Hij bleef volhouden dat ik moest betalen en werd best wel agressief. Mijn vriend heeft uiteindelijk betaald en gezegd dat hij niet nog een keer hoefde te komen. Ben het er nog steeds niet mee eens dat hij het geld heeft gegeven. Paar weken later stond die vent weer met zijn laddertje in de tuin maar toen waren we toevallig thuis en hebben hem weggejaagd.
Hele dikke knuffel, wat enorm naar⦠heel veel sterkte
Klinkt idd als een superkutdag ja knuffel