Wat je even kwijt wil #55

Hier nog iemand die bij team kutdag hoort. Eerst een fiets en koffie die omgingen (fiets 2 keer), regen, een lekke fietstas waardoor de post deels kletsnat was, een gebroken spaak waardoor ik een deel heb moeten lopen met mijn werkfiets en een contactlens die ik tijdens mijn werk kwijtraakte. En toen was ik overprikkeld waardoor ik degene met wie ik date ook niet kon zien :pensive:

2 likes

Dat ā€˜Hou me vast’ van Volumia is tekstueel gezien toch superkut.

ā€œEn niemand weet waarom er mensen slapen in de kou, maar ik weet dat ik van je hou.ā€

16 likes

Vandaag was een chaotische dag. Ik ben daardoor helemaal warrig

Ok helemaal kut filmpjes van 8 min aanraden maargoed

3 likes

Heh waarom heeft ze hem geblokkeerd? Kent ze hem wel?

1 like

Of zoals Anita Meijer het ooit eens poƫtisch herinterpreteerde: Niemand weet waarom sletten pijpen in de kou.

8 likes

Gelukkig over niet al te lange tijd!

1 like

Ik zou jou / je vriend ook blokken wetende dat je stalkt. Ook als het goed zou gaan.

2 likes

Morgen naar de gynaecoloog voor uitstrijkje, ben benieuwd of de uitslag nu wel eens goed is.

7 likes

Ahhaha ik blok ook wel eens mensen die me stalken. Terwijl ik zelf een mega stalker ben.

2 likes

Mijn vader belde me vanavond om te vertellen dat hij geregeld heeft dat zijn ā€˜vaste’ klusjesman over een paar dagen voor een fantastische prijs bij mij laminaat komt leggen, en dat m’n vader zelf daarvoor in mijn huis zal zijn omdat ik niet kan omdat ik een (welverdiend en kijk er enorm naar uit) weekendje weg ga met vrienden. Ik kan er echt niet over uit hoe ontzettend lief en fijn ik dit vind, hij helpt me zo uit de brand met m’n verhuis- en klusmarathon terwijl ik in moeilijke omstandigheden zit :pleading_face::pleading_face:

127 likes

Pff, net best een intens telefoongesprek gehad en nu kan ik natuurlijk niet slapen :disappointed:

1 like

Ik heb het gevoel dat ik ziek begin te worden. Hopelijk is het gewoon het ranzige gevoel, wat ik vaker heb wanneer het koud is ā€˜s ochtends. Dat gevoel is in de loop van de ochtend wel weg

Straks naar het ziekenhuis voor een scan en het ergste vind ik dat ik niet mag ontbijten nu

1 like

Ik wil niet opstaan en niet werken :sob:

14 likes

Ik heb dus ontdekt dat als iemand een premium LinkedIn account heeft, ze wel kunnen zien wie hun profiel bekijken, maar jij kan dan niet zien dat diegene premium heeft. Dat zei m’n nieuwe adjunct bij de kennismaking :ok_woman:t3:

Vrij zijn maar wel vroeg op om de klusjesman binnen te laten :slightly_frowning_face:

1 like

Deze week ben ik vrij maar om nu te zeggen dat ik echt geniet van het vrij zijn, is nou ook weer niet helemaal waar. Deze week had ik alvast ingesteld voor een weekje ā€œgamen en bordurenā€ het is meer ā€œzooi uitzoeken, woning zoeken, hypotheek shit e nog 200 andere dingen die in mijn hoofd zittenā€
Gelukkig slaap ik wel weer wat beter maar urgh. de dagen zijn best vermoeiend. Als ik 's avonds voor gevoel een break mag nemen dan is de energie al op en heb ik geen zin meer om überhaupt wat te doen.

Zo meteen sporten om 08:00 en dan om 10:00 gesprek met financieel adviseur.

5 likes

Straks weer een follow up bij de psych, vervolgens ga ik naar een pompoenerie om mezelf af te leiden. Daarna even op visite bij een vriendin.
Waarschijnlijk weer de dag te vol gepland, heb na 1,5 maand echt nog niet het gevoel snel genoeg opgeladen te zijn en dat beangstigd mij wel. Het gaat niet snel genoeg.

De dag gaat hier van start, kopje thee voor mij flesje melk voor beeb. En de verwarming is aan :partying_face:

1 like