Wat je even kwijt wil #55

Succes!

1 like

You can do thiiiiiis! Komt goed, je bent ongetwijfeld goed voorbereid en gelukkig hoef je niemand echt aan te kijken :sunglasses:. Succes!

1 like

Heel veel succes! You got this!

1 like

Om de Ă©Ă©n of andere reden dacht ik er door dit bericht nĂšt op tijd aan om mijn meterstanden door te geven dus dank daarvoor :grinning_face_with_smiling_eyes:

@mikselke @Masterchef Thanks! Heb het overleefd, haha. Ik word altijd zo ongemakkelijk bij presentaties en ga dan domme grapjes maken, maar het viel mee dit keer :nerd_face:

28 likes

Blegh ik moet zo naar het ziekenhuis voor een onderzoek en zie er echt tegenop

5 likes

En toch zal ik deze weken nog talloze keren langs de Hema fietsen, en elke keer denken dat ik het lange vest moet kopen.

dit vooral
ik heb al jaren een Lang Vest onderin mn kast liggen die elke declutter ronde overleeft omdat ‘ik hem deze herfst echt ga dragen’

7 likes

Haha zit je tandarts in een penthouse ofzo. Wat veel :stuck_out_tongue:


M’n vriend stapte net in een lesauto voor z’n allereerste rijles. Zo chill, hopelijk gaat het vlotjes. Kan ik ook eens in de auto als passagier

4 likes

Kan wel janken, eerst belasting dienst 330 van me wilt, vervolgens onderhoudsbeurt van 208 euro, daarna een rekening van de tandarts van 191 euro en daarboven op heb ik natuurlijk 1 maand opzeg termijn waardoor ik nog eens 600 aan huur moet betalen :cry: :cry: :cry:

2 likes

Het is ook zo onpraktisch onder een jas. Of in je tas meenemen en op werk aantrekken. Voor thuis is het een topvest.

2 likes

Mijn huisarts kan je alleen een terugbelverzoek doen en dat deed ik, maar nu heeft vodafone storing en heb ik dus alle oproepen gemist omdat ik ze pas later binnen krijg :sob:. Kan ik ze nog niet spreken

Edit; toch gelukt!

Sterkte, hopelijk valt het mee met je onderzoek!
Ik moet morgen weer, zie er ook tegenop

Hahah nee ik woon zelf zo hoog :joy:

En beide liften zijn nog stuk dus ik ben inderdaad lekker aan het ontbijten want no way dat ik die trappen op ga met gekneusde teen

2 likes

vind lange vesten ook 100% basisschooljuf vibe

https://www.instagram.com/reel/CTZFNMcDhu9/?utm_medium=copy_link

11 likes

Heb niet m’n dag vandaag. Voel me emotioneel maar wil niet klagen dus houd het voor me. Dat de dag maar snel voorbij gaat

1 like

M’n badkamer word verbouwd dus de deur naar buiten staat open. Gelukkig zijn m’n katten zo lui dat ze niet naar buiten willen.

Veel sterkte morgen! :heart:

1 like

Mijn kop knalt uit elkaar maar er kan niks aan gedaan worden (holteontsteking) en ik vind mezelf heel zielig

2 likes

Ik ben vrij vandaag en mijn vriend is weer eens op kantoor. Dus ik lig echt zo lekker op de bank serie te kijken zonder dat mijn vriend aan het bellen is of in een meeting zit. En de oven staat aan want ik ga lunchen met nacho cheese bites :+1:

40 likes

Wat is een filmpje maken van jezelf toch kut. En het terugzien en jezelf horen nog tien keer kutter. En dat mensen dit dus moeten aanschouwen als ze mij zien, ellende :joy:

5 likes