Ben inmiddels al terug incl snacks! Nu ga ik niet meer de deur uit
Ik ben echt lekker bezig qua kleine klusjes in huis. Zo fijn om steeds minder kleine ongemakken tegen te komen in huis opeens wel licht in de oven, een deurklink die niet meer los zit, uberhaupt een deurklink, koelkast die goed sluit, gordijnen in de logeerkamer
Ik vind Angela de Jong zo naar en ze heeft ook zoân vervelende stem
Ik heb als telefoon (vaste lijn) een ouderwetse draaischijf telefoon. Die echt knetterhard rinkelt.
En alleen mijn zus belt naar de vaste lijn. Dat vind ze zoân leuk idee!
Net als vroeger, toen we twee telefoons hadden met een draadje verbonden tussen onze slaapkamers. Ring ring
Voelt nog als ons eigen privé lijn zegt ze
Ook @Luzarl een prepaid nummer kan opgeheven worden als er nooit mee gebeld wordt. Dit had mân nichtje, die gebruikte haar telefoon alleen om te smsâen en verder alles via wifi en na een jaar was ineens was haar telefoonnummer opgeheven. Ze kon het ook niet meer aanpassen, maar de reden was dat er meer dan een jaar niet meer mee gebeld was⊠(kan zijn dat dit inmiddels achterhaald is hoor, maar toch)
We gebruiken hem daarom af en toe ook nog!!
Degene die onze badkamer komt fixen appt net dat hij er morgen tussen 8 en 10u is. Wtf gast⊠of je dat voortaan even iets eerder wil laten weten, pff
Het gaat de laatste 4-5 dagen zo extreem slecht tussen mijn vriend en ik. Hij is elke keer zo boos, slaapt al ruim een week niet meer naast me en we zijn al langer dan dat niet meer intiem.
En als ik erover wil praten verteld hij me dat ik hem mentaal aan het mishandelen ben (?) waardoor ik nu allemaal niks durf te zeggen, maar hij zit dan wel allemaal gezellig, lief en leuk te doen met de dames uit zijn klas.
Ik weet echt dat ik niet perfect ben en ik weet ook dat hij redelijk leunt op mij, maar tijdens mn burnout kan hij niet altijd op mij leunen en neemt hij dit kwalijk.
Hij zei net dat hij zich verwaarloosd voelt omdat ik het andere bed waar hij apart op wilt slapen niet heb opgemaakt maar mijn eigen bed wel.
Ik ben er gewoon helemaal kapot van⊠Echt kapot.
En knuffel.
Voel mij blegh
Ik zou vandaag weer een kantoordag hebben, maar gisteren begon de keelpijn te komen. Vandaag dus weer een thuiswerkdag en een testdag.
De dingen die je noemt (de zogenaamde mentale mishandeling en het verwaarlozen door zijn bed niet op te maken) klinken echt als gaslighting. Weet je zeker dat hij joĂș wel okĂ© behandelt? Het klinkt eerlijk gezegd alsof dat niet zo is. Veel sterkte iig
Ik ben moe, vanacht 3x wakker geworden door kind en heb vandaag een belangrijke maar gelukkig hopelijk wel een afrondende dag op werk.
Dan nog 1 dag thuiswerken en daarna lekker op vakantie.
Ik ben doodsbang voor alle ziekte en zeer die ik in het nieuws hoor dus het liefst sluit ik me op in mijn huis en wacht ik tot alles voorbij is, maar ik moet per se op locatie zijn vandaagđ
Ah lieverd, wat zwaar ook om mee te maken terwijl je met een burn-out zit. Wat geeft hij als voorbeelden dat er sprake zou zijn van emotionele mishandeling? En zie jij zelf nog wel voldoende in deze relatie?
Ik zit in de trein en de man naast me heeft een soort muts over zân hoofd met twee gaten aan de zijkant om te slapen ofzo? Nog nooit gezien, kent iemand dit?
En het is megadruk en de WiFi doet het niet grr
Ik probeer het voor me te zien maar blijf steken op een soort bivakmuts maar dan met gaten bij de oren ofzo en dat zal het wel niet zijn. Zit het helemaal over zijn gezicht heen?
Respect als je dit in het openbaar draagt.
Vandaag is de uitvaart van mijn schoonvader en ik ben echt blij als het vanmiddag 17.00 uur is en we weer alleen zijn.