Wat je even kwijt wil #55

Misschien dat NS dat wel betaalt, ze hebben volgens mij best een tekort aan treinpersoneel. Lijkt me iig het informeren waard!

8 likes

Ben nog niet over alles uit, maar een ratjetoe aan vanalles: slagroomtruffels, tarte tatin met sjalotten, en eentje met witlof. Ik ga ook verse pasta maken en groenten uit de oven/wat nog te kiezen ottolenghi en een taart als dessert.

30 likes

Oh my :scream: lekker allemaal! Veel plezier morgen!

1 like

Ja dit bedoel ik @LastYoungRenegade Mijn huidige werkgever heeft me ooit ook aangenomen en er gelijk een door hen betaalde opleiding bij gegeven

3 likes

Heb zin in een plak ontbijtkoek met een dikke laag met boter met een beetje zout erop

Ik ben goed ziek vandaag

5 likes

Vertel ik mijn moeder dat ik door medicijnen een soort poepmonster ben geworden is haar reactie ‘je lichaam is zich aan het :dizzy:resetten :dizzy:’. Welke moonsister is er in het lijf van mijn moeder gekropen :rage:

16 likes

Het word ineens snel donker zeg.

8 likes

Uitkijken, straks gaat ze het capitool bestormen omdat mars aan het verplaatsen is

1 like

Ohhh, nu heb ik ook zin in ontbijtkoek met roomboter!

3 likes

De enige sister die we erkennen in dit huis :pray:t2:

1 like

Ik heb mijn droomhuis gevonden. Maar geen geld on te verhuizen en eindig waarschijnlijk toch op plek 80. 🥲

Ik kijk de squid game maar moet me er letterlijk doorheen worstelen :open_mouth:

Letterlijk? Wajo

53 likes

Ik heb een dik probleem binnen de overkoepelende organisatie waar ik werk ontrafeld en als een ware klokkenluider ben ik ten strijde getrokken en nu zijn er ineens allerlei mensen en afdelingen aan het werk door mij. :sunglasses: Voel me echt een Petra Omtzigt, zal binnenkort ook wel een functie elders aangeboden krijgen.

118 likes

Lekker burgerlijke post: sinds een paar weken poets ik op donderdag avond het hele huis (als in alle grote schoonmaak dingen naast de dagelijkse dingen) Op vrijdag na mijn werk hoef ik alleen nog even extra te stofzuigen en dan kan ik in het weekend lekker chillen :grin: Echt lifehack van mezelf

43 likes

Ik had net tranen in m’n ogen toen Linda haar prijs in ontvangst nam bij het Televisier gala

3 likes

Ik heb de gruwelijkste verkoudheid in jaren en ben 'm nu al beu

Kunnen jij en je verkoudheid zich misschien naar het TMI topic verplaatsen?

@Krabsalade hoe heb je dat gedaan? Ik heb vaker gelezen dat je scherp bent binnen je organisatie

Vooral veel mailen en de aandacht trekken van de juiste mensen die verder kunnen escaleren, en niet opgeven als je niet direct de reactie krijgt waar je op hoopt, vervelend blijven doen. :sweat_smile: Het heeft van zaterdag t/m vandaag geduurd en ben denk ik zo’n 15 mails verder, maar nu heeft iemand in de gaten hoe groot de omvang en de impact van het probleem is en worden er ineens mails met hoge urgentie gestuurd. :sunglasses:

Mijn collega’s zuchten al als ik er over praat, die zeggen echt: jezus, niet jouw probleem, niet jouw verantwoordelijkheid, laat toch gaan… Maar ik vind dat wel leuk, beetje rellen.

33 likes

Wow ik ga deze lifehack ook proberen.

1 like