Wat je even kwijt wil #55

Ah nee wat een ongelofelijke prut dag :cry:

2 likes

Wanneer ben je jarig? Als het nog heel lang duurt raad ik je een ander jubileum aan.
Schoonmaker is echt fijn.

3 likes

Hahaha wat is dit nou weer. Een territoriale strijd tussen schoonmakers dus? Volgens mij valt dat wel mee toch :joy: Niemand heeft zich nog bij me gemeld iig, slechte leiding dan

5 likes

Heh?? Lijkt me heel raar juist om dat niet te doen, iemand is toch in je huis

10 likes

Ja precies. Ik ken niemand die niet eerst een praatje maakt. Maar goed, ik woon blijkbaar ook niet in een schoonmaakmaffiawijk :crazy_face:

5 likes

O ja ja dit snap ik nog wel, hoor! Maar dat kan nooit iets zijn wat je per se dan moet overnemen natuurlijk. Ik wil ook wel een schoonmaker, maar sowieso eerst idd bij buren navragen is wel fijn. Dan vertrouw ik het ook eerder

Ben wel benieuwd naar de godfather van mijn wijk

9 likes

In onze wijk is wel een glazenwasseroorlog. Deze mannen wassen zonder vragen je ramen en komen dan geld eisen. Als ze dan zegt dat je al een glazenwasser hebt willen ze per se weten wie. Er zijn ook al echt bedreigingen geuit tegen ā€˜rivaliserendeā€™ wassers.

10 likes

In mijn beleving is dit echt geen ding, wij wilden een schoonmaakster en zijn door twee schoonmaaksters van twee verschillende buren afgewezen omdat ze geen plek meer hadden voor een nieuw adresje. Uiteindelijk via vrienden (die in een heel andere wijk wonen) een schoonmaakster gevonden die ook eerst een keer kennis wilde maken, lijkt me ook alleen naar logisch want dan weet je tenminste welke rando je in je huis laat hahah. En zij wilde ook weten waar ze terecht komt.

Glazenwassermaffia is hier wel een ding!!

3 likes

Wow echt niet normaal! En zou dus gewoon een ā€œnee dank jeā€ niet volstaan bij deze Pipoā€™s? Wat idioot zeg. Ook dat ze gewoon aan je huis komen zonder toestemming en dan nog geld eisen ook? En dus ook bij @LizzyBennet

Hoe ging je gesprek? :slight_smile:

1 like

Is volgende week pas! Ik zal het uiteraard posten hier

Ik heb enorme ruzie gehad met zoā€™n figuur. Duidelijk gezegd dat ik niet om zijn diensten had gevraagd. Hij bleef volhouden dat ik moest betalen en werd best wel agressief. Mijn vriend heeft uiteindelijk betaald en gezegd dat hij niet nog een keer hoefde te komen. Ben het er nog steeds niet mee eens dat hij het geld heeft gegeven. Paar weken later stond die vent weer met zijn laddertje in de tuin maar toen waren we toevallig thuis en hebben hem weggejaagd.

1 like

Hele dikke knuffel, wat enorm naarā€¦ heel veel sterkte :frowning:

1 like

Klinkt idd als een superkutdag ja :frowning: knuffel :heart::heart:

Hier nog iemand die bij team kutdag hoort. Eerst een fiets en koffie die omgingen (fiets 2 keer), regen, een lekke fietstas waardoor de post deels kletsnat was, een gebroken spaak waardoor ik een deel heb moeten lopen met mijn werkfiets en een contactlens die ik tijdens mijn werk kwijtraakte. En toen was ik overprikkeld waardoor ik degene met wie ik date ook niet kon zien :pensive:

2 likes

Dat ā€˜Hou me vastā€™ van Volumia is tekstueel gezien toch superkut.

ā€œEn niemand weet waarom er mensen slapen in de kou, maar ik weet dat ik van je hou.ā€

16 likes

Vandaag was een chaotische dag. Ik ben daardoor helemaal warrig

Ok helemaal kut filmpjes van 8 min aanraden maargoed

3 likes

Heh waarom heeft ze hem geblokkeerd? Kent ze hem wel?

1 like