Wat je even kwijt wil #55

Schermafbeelding 2021-10-14 om 14.29.04

:clown_face:

5 likes

In het huis tegenover ons wordt geklust en er zijn twee mannen in de tuin aan het werk. Ik hoor ze de hele tijd grappen (kan net niet verstaan wat) en daarna schaterlachen hahaha. Werkt aanstekelijk.

12 likes

Wat wil je nu kwijt?

13 likes

Hahaaha ik heb zo lang naar dit plaatje zitten kijken of ik snapte wat ze bedoelde🤣

Conclusie was: :woman_shrugging:t3:

2 likes

Omg, ik verstuurde net een mail, ondertussen zat ik steeds eraan te denken aan de persoon die ik daarna wilde mailen, ik heb dus onder vriendelijke groet, de voor en achternaam van die persoon eronder gezet. En dat is ook echt zo’n typische mannennaam van middelbare leeftijd. Huilon.

33 likes

Ik had een mail van Zalando met Ā“Jouw pakket wordt op 15.10 geleverdĀ“. Ik las alleen OM 15.10 dus ik zit helemaal enthousiast klaar. Jammer weer. Ik vond het al zo’n specifieke tijdsindicatie. :sweat_smile:

22 likes

Dat het weer ruim 20 graden wordt over een paar dagen, duh :joy:

1 like

En is dat goed of slecht voor jou?

1 like

O, dit ga ik onthouden als ik weer eens mijn plafond wit! Vorig jaar gedaan en had verf overal in mijn haar :sweat_smile:

En ik overweeg een carriĆØreswitch. Moet dan alleen geld gaan sparen, want nieuwe (mbo)opleiding daarvoor doen :slightly_smiling_face:

1 like

Ja met regen, joepie

Ik heb weer wat beleefd in de trein hoor!

Ik stapte in en ik zit in zo’n tussenstuk, komt er iemand met z’n vouwfiets die zijn fiets tegen de klapstoeltjes zet en daarmee 2 stoelen blokkeert. Prima want het is niet heel druk (maar er mogen geen fietsen in de spits, een vouwfiets mag wel, maar je mag dan geen zitplekken blokkeren want dan zou je ook normale fietsen mogen). Bij een volgend station stapt een vrouw in met een fiets en vraagt aan die man of ze haar fiets daar neer mag zetten. De man zegt (op een betweterige toon) dat je geen fietsen mee mag nemen in de spits (JE DOET HET ZELF OOK??), maar die mevrouw heeft een sticker op haar fiets omdat ze een beperking heeft dus zij mag dat wel. Dus meneer moet z’n fiets weghalen :’)

Onweerlegbaar bewijs dat mensen met vouwfietsen KUT zijn en zich superieur voelen dikke doeiiiiiiiii met je vouwfiets

72 likes

Er is altijd wat te beleven in de trein

3 likes

Ik houd zaterdag een housewarming en ik ben zojuist al begonnen met koken. Ik ga me zooo uitsloven!

51 likes

Wat ga je allemaal maken?

4 likes

Ik ben wel benieuwd wat voor opleiding je overweegt (als je dat wil delen natuurlijk)

Ahhaha wth. Weet die man niet dat hij op het 45 km wagentje van de fietsen rijd???

12 likes

Heb nu al honger

1 like

Ik zie ineens op maps dat er een stichting bij mij in de buurt zit. Ga dit googlen en blijkt de naam van een overleden jongetje. Maar echt met 3 klikken krijg ik allemaal schoolkranten + foto’s van kinderen, voor en achternamen. Ben blij dat mijn schoolkrant nog op papier was.

3 likes

Volgens mij wil het universum mij vertellen dat als ik iets wil kopen, ik het gewoon meteen moet kopen (i.p.v. verstandig zijn en het uitspreiden over een periode). Gisteren dat gedoe met Fonq, eerder deze week was de kast die ik online had gezien ineens uitverkocht en vandaag was er weer een kast op voorraad. Zet ik mijn laptop aan om de kast te bestellen, is ie weer uitverkocht. Toen dacht ik: oh dan ga ik eindelijk de adventskalender kopen die ik wil, is die ook ineens uitverkocht.

Stom.

Heb echt schoonmaakrage. Alles moet NU schoon zijn. Ook altijd als ik ongesteld ben :woman_shrugging: Maar nu lekker passief agressief meezingen met het foute uur tijdens het schoonmaken :relieved:

3 likes