Wat je even kwijt wil #55

:blush: Die van treinmachinist. Wil in elk geval eens op een open dag gaan kijken. Had van het weekend een gesprek met iemand die het ook wilde doen en dat is eigenlijk een beetje blijven hangen.

14 likes

Net eten besteld en heb hongerrr maar het duurt nog 40 minuten

En heb bij een nieuwe tent besteld, hopelijk is het lekker

2 likes

Hahah jaaaa. En zo hoef je tenminste niet met armen vol spierpijn die verf uit je haar gaan staan halen.

En wat betreft die opleiding. Soms lukt het om die te laten betalen door een werkgever. Scheelt weer

Ik heb zo een concert/feestje, maar ben moe en heb het koud en wil liever de avond in m’n forumbadje chillen 🥲

6 likes

Ja, in dit geval wordt dat bij mijn huidige werkgever in elk geval niet. :slight_smile: Heel ander werk.

Misschien dat NS dat wel betaalt, ze hebben volgens mij best een tekort aan treinpersoneel. Lijkt me iig het informeren waard!

8 likes

Ben nog niet over alles uit, maar een ratjetoe aan vanalles: slagroomtruffels, tarte tatin met sjalotten, en eentje met witlof. Ik ga ook verse pasta maken en groenten uit de oven/wat nog te kiezen ottolenghi en een taart als dessert.

30 likes

Oh my :scream: lekker allemaal! Veel plezier morgen!

1 like

Ja dit bedoel ik @LastYoungRenegade Mijn huidige werkgever heeft me ooit ook aangenomen en er gelijk een door hen betaalde opleiding bij gegeven

3 likes

Heb zin in een plak ontbijtkoek met een dikke laag met boter met een beetje zout erop

Ik ben goed ziek vandaag

5 likes

Vertel ik mijn moeder dat ik door medicijnen een soort poepmonster ben geworden is haar reactie ‘je lichaam is zich aan het :dizzy:resetten :dizzy:’. Welke moonsister is er in het lijf van mijn moeder gekropen :rage:

16 likes

Het word ineens snel donker zeg.

8 likes

Uitkijken, straks gaat ze het capitool bestormen omdat mars aan het verplaatsen is

1 like

Ohhh, nu heb ik ook zin in ontbijtkoek met roomboter!

3 likes

De enige sister die we erkennen in dit huis :pray:t2:

1 like

Ik heb mijn droomhuis gevonden. Maar geen geld on te verhuizen en eindig waarschijnlijk toch op plek 80. 🥲

Ik kijk de squid game maar moet me er letterlijk doorheen worstelen :open_mouth:

Letterlijk? Wajo

53 likes

Ik heb een dik probleem binnen de overkoepelende organisatie waar ik werk ontrafeld en als een ware klokkenluider ben ik ten strijde getrokken en nu zijn er ineens allerlei mensen en afdelingen aan het werk door mij. :sunglasses: Voel me echt een Petra Omtzigt, zal binnenkort ook wel een functie elders aangeboden krijgen.

118 likes

Lekker burgerlijke post: sinds een paar weken poets ik op donderdag avond het hele huis (als in alle grote schoonmaak dingen naast de dagelijkse dingen) Op vrijdag na mijn werk hoef ik alleen nog even extra te stofzuigen en dan kan ik in het weekend lekker chillen :grin: Echt lifehack van mezelf

43 likes