Wat je even kwijt wil #55

Ik heb net aflevering 1 gezien en weet eindelijk waar ik hem op vind lijken (nee niet een konijn) maar Domien Verschuren!

2 likes

Ik ga morgen een nachtje naar een hotel en ik zie dat m’n ex daar nu ook is. De ex waarmee ik samen woonde en het mee uit heb gemaakt, omdat ik verliefd werd op m’n huidige vriend :sob:

4 likes

er liep een man op de snelweg en toen heb ik 112 gebeld, hoop dat er niks ergs is gebeurd

4 likes

Ik kwam er net achter toen ik thuis kwam dat ik één wenkbrauw wel heb bijgetekend en de andere niet, vond mezelf er al zo funky uitzien.

30 likes

Haha ik pakte de nachtbus met twee jochies die erg in paniek waren dat de bus te laat was, want dan zouden ze ruzie krijgen met hun moeder dat ze te laat thuis waren. Zei een “mevrouw, bent u niet blij dat de bus er is?”. Dus ik zei noem me ajb geen mevrouw, ik ben 25 lol. Toen zei hij “ok wat wilt u dan, meisje?” En nee dat ook niet!!! Dus ik zei spreek me maar gewoon niet aan maar ja wel goeie vraag!

Edit; en ik droeg niet eens skinny jeans!

27 likes

Gvd ik lig wakker met anuskramp :weary: heb maar een pijnstiller genomen

1 like

Heb de uitslag van mijn biopt. Het is cin 3 en het wordt over 2 weken onder narcose verwijderd. Ben er redelijk rustig onder maar merk wel dat ik even weinig kan hebben momenteel.

10 likes

Had je wel een zijscheiding? Want dan ben je alsnog een mevrouw voor ze

3 likes

Pfff ik wilde gaan hardlopen in de ochtend maar wat is het saai en grijs weer zeg😪

1 like

Het chille aan vroeg boodschappen doen is dat de croissantjes nog warm zijn😍

9 likes

En weinig last van andere mensen

5 likes

Zit ik lekker aan een uitgebreid ontbijtje ergens in een of ander tentje, zit er een jong stel met peuter naast me. Die vader doet uitgebreid een fotoshoot van dat kind terwijl mama hem in allemaal posities zet. En de peuter heeft al helemaal door hoe het werkt want als er een foto gemaakt is dan roept het kind: ZIEN!! En als het kind nee knikt maakt papa de foto opnieuw. Dit kind gaat later 100% zijn ziel verkopen voor Instagram likes, hij is hooguit een jaar of 4?! Tot zover mijn zaterdagochtend :+1:t2:

22 likes

Ik zou ze melden! :smiling_imp:

1 like

Melden?

1 like

Nu weet je natuurlijk niet of dat kind een influencer is, maar als die het zou zijn zou ik het zo melden

Wauw overdreven, meen je niet toch? :rofl:
Het is een vader die foto’s maakt van zijn kind, je weet helemaal niets van hun of hij gezin af. Het is heel normaal dat kinderen tegenwoordig begrijpen dat er een foto te zien is op de telefoon.

4 likes

Ja, same. Ben maar gestart met een koude douche en een paracetamol en nu gaat het wel geloof ik, maar ugh. Sterkte!

1 like

Oo zo. Nee maar zo werkt dat nu echt met peuters helaas. Ze zijn zich heel bewust van een camera en zeggen uit zichzelf dat ze de foto willen zien en soms zegt ze met een big smile: cheeeeese :smiley:

We waren gisteren een dagje uit en dan zie je ook overal peuters in de kinderwagen met een iPad. Waarom ga je een dagje met ze op pad als ze vervolgens de hele tijd filmpjes op YouTube aan het kijken zijn? Misschien mis ik hier iets omdat ik zelf geen kinderen heb, maar vind het best wel zorgwekkend dat kinderen meteen zo’n ding in hun handen geduwd krijgen om ze maar bezig te houden of stil te krijgen terwijl er daar zo veel te doen en te zien was.

3 likes

Stond ik vanmorgen in de keuken, hoor ik boomer bezoek van deze buurman klagen over hoe vies de voorkant van ons huis is. :fu: gelijk weer een hekel aan hem en z’n mensen.

2 likes