Leave Mariah alooone
Volgens mij is het zo dat als je tijdens een evenement in de arena parkeert, je automatisch zoān evenemententicket hebt. Ik heb een paar keer in de arena geparkeerd als ik naar Ziggodome ging en kon gewoon ter plekke betalen en regelde vooraf niks.
Ja, er staan nu 3 parkeerterreinen die je van tevoren kunt reserveren, maar die zitten al vol. Maar er zijn natuurlijk nog veel meer parkeerterreinen daar in de omgeving. Waar je inderdaad een evenementenparkeerticket kunt kopen. Maar die kun je dus niet reserveren. Ik was zelf een beetje bang dat het gekkenhuis is en je veel moeite moet doen om een parkeerplek te regelen. Maar dat is dus wel te doen, begrijp ik.
Ja makkelijk.
Ij ben helemaal klaar met ziek zijn
Ik ben wat haarkleur inspiratie aan het opdoen, maar al die voorbeelden hebben altijd van die gemaakte golfjes in hun haar en ja dan zien highlights en kleurverschillen er altijd heel anders uit dan op mijn stijle haar
Heb je ook al met ParkBee en dat soort dingen gekeken? Ik kon toen vrij last-minute nog daarmee parkeren in de garage van een hotel bij de Arena ergens daar, was 5 minuten lopen ofzo, ideaal.
Manifesteren werkt kennelijk echt want ik heb super goed nieuws gekregen en nog iets anders leuks te horen gekregen
dus ik lig nu als een content maar wel uitgeteld vogeltje op de bank met een glimlach en ga vanavond lekker vroeg slapen voor de verandering
en ik heb een weekje vakantie
Ik ben woensdag een mac lippenstift die ik net 3 dagen had kwijtgeraakt š„²
Altijd voor vrijheid kiezen! Met huisgenoten moet je echt geluk hebben en zelfs wanneer het prima klikt moet je altijd rekening houden met elkaar en dat is echt niet chill, vooral wanneer je altijd alleen gewoond hebt.
ĆĆ©n enkele nachtdienst gewerkt en de hele dag super vermoeid.
Dit terwijl ik alleen maar nachtdiensten werk en meest in blokjes van 3 of 4. Dan totaal geen last van moeheid oid
Geen idee. Ik was daarvoor echt gaar en wilde stoppen. En toen was het er opeens.
Ik heb zo veel knoflook op. Sorry iedereen voor mijn walm.
Kwam net thuis heeft mijn vriend het hele schoonhuis schoongemaakt, zelfs de berg strijkwas ligt in de kast. Zou bijna in LOA gaan geloven.
Goede tip. Daarmee kan ik inderdaad wel een parkeerplek reserveren!
Haha the snuggie voelt echt alsof het pas 2 jaar geleden hip was. Nu voel ik me oud
Door jullie verhalen wel mijn oude sweater die ik in Australiƫ heb gekocht toen het daar ineens stervenskoud was weer na 3 jaar ofzo uit de kast getrokken. Warm en good memories, win win.
Gratis ābesparingstipā: een hond die bovenop je ligt is ook lekker warm (wel duur in ander onderhoud haha)
Zomaar 2 van de beste albums ooit abusen
Dit wordt mān nieuwe motto met alle croptops en cropped jeans en 1.86m