Wat je even kwijt wil #55

Nja het zijn niet echt luxe bon bons ofzo haha. Maar gewoon pure chocolade met granaat appel pitjes erin. Ik doe het de luie manier. In een mini cake vorm ding die pitjes pleuren. En dan chocolade smelten eroverheen. Die pitjes er een beetje door heen roeren. En dan met dat bak blik op tafel meppen zodat de chocolade over al die pitjes zit. En dan af laten koelen.

2 likes

Zo hypocriet dat ze bij voetballen een regenboog logo gebruiken bij het uitzenden en de coaches met regenboog vlaggetjes opgespeld lopen. Als er een sport is die niet echt tolerant is, is het voetbal wel.

9 likes

Ik vind alles bekleden met regenbogen echt een goed voorbeeld van symboolpolitiek. Leuk alles voorzien van wat kleurtjes, maar het probleem niet bij de wortels aanpakken, waardoor niet-straight mensen steeds vaker het slachtoffer zijn van geweld etc en zich minder veilig zijn gaan voelen.

7 likes

En ondertussen hoor ik de supporters bij NEC-Vitesse alleen maar naam + is homo zingen :face_with_symbols_over_mouth: Dan kan je alles en iedereen met regenboog vlaggen behangen maar het gaat bij de supporters alweer mis.

5 likes

Die wedstrijd staat hier ook op ja… :face_with_symbols_over_mouth:

Ik stel het opruimen van mijn slaapkamer al een hele dag uit :sweat_smile: het is weer zondag hoor

1 like

Wow ik was net naar het Bockbier festival, nog nooit zoveel Jeroennen op 1 plek gezien, het was gewoon beangstigend

23 likes

Hoe is het afgelopen? :blush:

Ahhh mijn weerstand is zooo slecht op het moment. Ben echt zo vaak en snel verkouden de afhrlopen maanden. Ik weet echt niet waar het van komt, althans, het kunnen meerdere dingen zijn

Ik heb zo’n slechte zin vandaag, kan mijzelf, man en kind echt niet uitstaan.

Lief dat je het vraagt! Het was uiteindelijk een beetje een that escalated quickly helaas haha. Op papier kwamen we echt wel goed overeen. Maar toen begon hij meteen al over of we in december een week samen weg konden etc. En welke reizen ik nog wilde maken en dat hij wel samen wilde?? En allemaal hartjes sturen nog voordat we elkaar gezien hadden. Echt gast je kent me niet eens? Ik ben juist heel erg van het langzaam en rustig aan doen en we zien wel waar het schip strandt. Dus ik heb na één drankje maar gezegd van: eehm nou ik denk dat onze intenties een beetje heel anders zijn, dus dat werkt niet zo goed lijkt me.

8 likes

Ik zou het daar echt benauwd van krijgen. Wat reageerde hij daarop trouwens?

1 like

Ja ik vond het ook zo bizar. Zijn er uberhaupt mensen die zoiets wel waarderen binnen 10 minuten op een eerste date? Nee toch. Hij accepteerde het verder wel gewoon goed, dus its something. Daarna hadden we opzich ook nog best leuke gesprekken en deed hij verder normaal. Maargoed ik ga echt nooit meer internetdaten hahaha.

2 likes

Die wou over een week al zeker samenwonen. Tja, je hebt het geprobeerd en hopelijk vindt hij iemand die ook snel wilt hokken

1 like

@Rose_Gold Ohnee dat soort types zijn vreselijk - ik herken het wel en dat bleken bij mij juist vaak de grootste fuckboys te zijn. Goed dat je het gelijk hebt gezegd hoor.

Hooo mijn buurjongen is dus echt een leuke gozer? Heb tot net bij hem gezeten en het was mega gezellig en klikte goed alleen hij vindt mij dus aantrekkelijk en heeft dat ook benoemd maar ook gezegd dat hij het vriendschappelijk leuk vindt. Nu vind ik het lastig want ik vind hem heel aardig en zou graag vaker met hem willen chillen maar ik vind hem niet aantrekkelijk (denk ik? weet het nog niet) en vind dat ergens ongemakkelijk. Naja ik moet niet zo zeiken en gewoon met hem gaan chillen zolang ik maar geen valse hoop geef i guess

11 likes

Kun je dan niet gewoon beter meteen aangeven dat je alleen als vrienden wil afspreken/chillen?

@Rose_Gold via welke app ben je hem tegengekomen? Wel goed van je dat je iets buiten je comfortzone hebt gedaan! En niet alle jongens zijn zo hoor. Ik hoop niet dat het je weerhoudt om verder te daten

2 likes

Ja op de één of andere manier trek ik dat soort types ook altijd aan, echt fantastisch! Altijd als ik een keer probeer te daten is het er weer zo eentje die alles in een recordtempo wil doen. Ik heb ook echt opgegeven dat ik ooit nog een normaal iemand ga vinden.

Dat van je buurjongen snap ik helemaal ja! Ik heb ook altijd veel mannelijke vrienden en als er dan eentje toch iets meer lijkt te willen vind ik dat zo ongemakkelijk ook altijd. Dan ga ik altijd helemaal nadenken over wat ik wel en niet kan zeggen en welk signaal dat afgeeft. Maar ik denk idd dat eerlijk zijn en geen valse hoop geven het beste is. Want dan kun je in ieder geval zeggen dat jouw intenties altijd duidelijk waren. Dus ik zou wat @Filia zegt, ook zo snel mogelijk aangeven.

3 likes

@Rose_Gold Ah nee niet opgeven hoor! Er zijn ergens nog normale mannen, ik heb ze ook nog niet echt gevonden maar ze zijn er vast!

@FIlia Ja, ik vind het lastig omdat ik het zelf nog niet zo goed weet. Hij heeft een beetje zichzelf afgewezen voordat ik de kans kreeg zegmaar door te zeggen dat hij wist dat hij m’n type niet was (we hadden een beetje door mijn tinder gekeken haha) en dat hij het dus niet als date zou bedoelen als we wat zouden gaan doen maar dat hij me wel super knap vond en het wel zou weten als hij langer zou zijn (hij is inderdaad klein maar oke) dus nu ben ik helemaal te ver aan het doordenken er over en voelt het alsof ik nu al moet weten of ik hem aantrekkelijk vind of niet, haha. Maar het komt er in feite op neer dat ik het gewoon aan moet kijken en duidelijk moet zijn wanneer nodig.

Ik snap wat je bedoelt maar de ander zou zich moeten schamen om zo onbeschoft te zijn niet te willen luisteren naar iets dat je wil vertellen. Echt een afknapper vind ik dat bij mensen.

38 likes

En ook @Honey . Ik had nu via Happn gedaan, vond het wel handig dat je dan op die standaardinformatie meteen mensen kunt afkeuren haha (roken, houden van feesten tot diep in de nacht etc). En ik wilde eigenlijk een keertje proberen om weer eens te daten om te zien of het wat was. Maar eigenlijk is mijn conclusie dat ik er helemaal geen zin in heb en dat ik mijn leven zo prima vind. Nouja goed dan weet ik dat ook weer haha.

5 likes