Kan je niet je tijd op de telefoon aanpassen en snel nog doen? Soms werkt dat.
Oh dat is kut, hoe ver was je? Kun je niet zoân joker inzetten? Ik heb net de 365 dagen gehaald, maar wel met drie jokers.
Wat is zoân joker? Ik heb nu net alsnog de opdracht gedaan en nu staat mân strike er nog wel alleen is het getal blauw ipv geel, is dat een joker? Wel echt lelijk
Ja je kunt een aantal keer zoân ijsblokje krijgen ipv een vlammetje, weet niet hoe vaak, zul je wel ergens kunnen zien, dan gaat je streak niet kapot!
Edit: een streak repair heet het en je kunt ze kopen blijkbaar?!
@Xiomara Ja je kunt op het âgemsâ icoon klikken. Dan kom je in die winkel. Daar kan je de streak freezer kopen. Moet je dus wel genoeg gems hebben. Maar wel echt handig. Hij wordt automatisch ingezet wanneer je hem vergeet. Vond ik erg handig toen ik op vakantie was.
Ik heb wijn gedronken en geef likes uit op tinder en bumble alsof ik een goedgehumeurde sinterklaas ben sorry toekomstige Honey
Het brandalarm ging hier net drie seconde af. Ik schrok me toch wakker, sta helemaal te trillen. Nergens is wat te zien en voordat ik dus ook maar een stap uit bed had gezet hield die er al mee op. Vind dat zo raar. Denk ik wat triggerde dat ding?
Het is ook niet dat de batterijen op zijn want hij is juist 2 maanden geleden vervangen en deze zou juist 10 jaar mee moeten gaan.
Gelukkig dus loosalarm. Maar jeetje. Schrok goed wakker
Ik dacht nog een ronde te gaan slapen maar moest plassen en keek toch maar even hoe laat t was. Bijna half 8, hoe dan. Wat een ellende. Ik kan zo slecht tegen vroeg donker en laat licht.
Ik ben gisteren uit geweest en het was zo chill
Ik postte dit in het verkeerde topic (blijkbaar op iets verkeerds gedrukt, boomer die ik soms ben):
Lief dagboek, gisteren was best een fijne dag gehad (al was ik misschien wel wat druk) Gewerkt, sociaal gedaan met een leuk mens, interessante dingen geleerd, op het terras gezeten.
Gelukkig kunnen we zelf posts wissen
Ik ben een keer naar zân concert geweest en als je de kans krijgt, echt doen! Was het leukste concert ooit! echt prachtig ook. Wil als hij weer optreed sowieso weer
ik wil echt productief zijn vandaag maar ik heb zo geen zin om te beginnen, en het is alweer bijna half 11 afwassen wassen poetsen bed verschonen prullenbakken verschonen werken blehhh âweekendâ
Nieuwe kleren kopen natuurlijk.
Ik heb op zolder een rek staan waar ik al die hangers op heb gehangen, sommige kleren hang ik uit de wasmachine meteen op een hanger om te drogen en die hang ik uiteindelijk in de kast en zo rouleer ik met mân hangers. Mja moet je wel plek hebben voor een extra rek natuurlijk.
Ik zet ze meestal op een weggeefhoek als het allemaal verschillende zijn. mensen willen kleerhangers graag om de een of andere reden.
Hahahaha zo klonk het ook
Ik heb een grote hoekkast in de slaapkamer staan. Waarvan één kant tegen de muur aanstaat waar aan de andere kant de badkamer is. Tegen die muur staat ook echt de wastafel en de douche.
Alleen nu zag ik een aantal weken geleden dit. Een soort gekke plek en viezigheid boven en onder de plint. Dit komt vanachter die kast.
Maar ik maak me wel een beetje zorgen. Ik ben bang dat het misschien lekkage is ofzo? Maar wij kunnen niet die kast zo maar verschuiven. Dus ik twijfel nu of ik het moet melden bij de verhuurder maar die gaat waarschijnlijk ook zeggen dat wij die kast moeten verplaatsen
Denk inderdaad ook lekkage, voelt het ook nattig?
Ik heb ook lekkage gehad, ik had dit niet door want het kwam van de bovenburen en het lekte in mijn cv hokje waar ik alleen kom om oud papier te dumpen, maar de hele muur was groen van de schimmel geworden . Ik kreeg het pas door toen het door de muur heentrok naar de woonkamer en mijn plafond
Oh wat erg nee niet echt nattig maar het behang voelt wel bobbelig⊠alsof het nat is geweest. En het is dus opeens zo en het lijkt nu niet erger te worden. Maar ik ga het inderdaad maar melden. Alleen ik baal gewoon van die kast. Ik weet echt niet hoe we dat moeten gaan doen
Aaah ja⊠lastig. Meestal komt er eerst toch iemand kijken, misschien kan die het beoordelen op dat stukje, dan hoeft de kast hopelijk eerst nog niet aan de kantâŠ
Ik ben bonbons aan t maken. En t meeste chocola zit op mij, in mij, of om de bonbons heen.