Wat je even kwijt wil #55

Is dit iemand die je goed kent of meer zo iemand als een collega?

Bij een zakelijk iemand snap ik het nog een beetje (alsnog rude), maar bij een vriend(in) zou ik dat niet pikken

Ik zou t alleen pikken van een wildvreemde op een random plek. Want wat moet diegene met die info.
Verder als je iemand ook maar een mini beetje kent luister grwoon netjes. Af en toe een keer " uhu, ahja haha"

3 likes

Moet eerlijk zeggen dat ik het vroeger wel eens bij een collega deed die dan begon met “wat mijn kind gister deed
” en het was altijd iets ontzettend saais wat dat kind had gedaan en ze vertelde het ook gewoon echt heel saai.

Dan zei ik eigenlijk direct “oh ik heb niks met kinderen :relaxed:“ en dan liep ik weg/draaide me om. Maargoed ik ben misschien ook gewoon aso.

8 likes

Misschien is de tip al gegeven, maar een schilder/aannemer/klusjesman kan dit zo doormeten met een vochtmeetapparaat. Lekker via de huisbaas regelen!

1 like

Pfffff ik was vandaag naar dat squidgame gebeuren in de stad gegaan en die rij was echt bizar lang, maar ik wou toch heel graag meespelen en die doos proberen te winnen. Heb ik serieus 3 uur lang in de rij gestaan en kwam een man met een megafoon ineens de rij afsluiten vlak voor mij en konden we niet meer meedoen. Echt wat een verspilling van mijn leven. Het waren ook echt nog 10 mensen voor mij hooguit voordat die rij werd afgesloten :confounded:

Als ze het dan nog een keer probeert om met je te kletsen over haar kinderen, dan is zij degene die aso is.

1 like

Jeugdjournaal heeft het daar ook al over gehad. Collega van mijn moeder, kijkt samen met haar kinderen er naar. Haar kinderen zijn 12 en 10

2 likes

Ik heb het naar de sportschool gaan de hele dag uitgested dus moet nu nogđŸ„Č

Gewoon doen, kun je daarna chips eten.

Ahjoh iedereen kijkt toch z’n eerste horror rond de 10 jaar, is gewoon cool dan en dan zeg je dit zo heel casual terwijl je eigenlijk driekwart vanachter een kussentje kijkt.

10 likes

Ik had op m’n 10e zo ongeveer alle horrorfilms die er tot die tijd te zien waren al bekeken en ben ook niet opeens een psycho geworden. Vind dit n beetje t zelfde idee als “Kinderen die gamen gaan sneller met pistolen zwaaien”
nee, als je dat doet is er sowieso al iets mis.
De kijkwijzer op 12 zetten was niet t slimste idee bij Squid Game, maar de impact die het heeft op kinderen en de zorgen erom zijn overschat.

3 likes

Made it, had mezelf vantevoren al beloond met Febo dus moest écht gaan van mezelf.

1 like

Op de basisschool ging ik eens spijbelen met een vriendinnetje om stiekem bij haar thuis een specifieke film te kijken die verboden was door haar ouders. Dat was IT. Heb nog spijt

4 likes

Ja en sowieso op elk slaapfeestje gingen we horror kijken en dan durfde daarna niemand meer alleen de hal in/trap op/naar de wc hahahah

12 likes

Oh ja, ik keek altijd horrorfilms met één vriendin en bleef dan bij haar slapen. Maar zij sliep in het tuinhuisje en dat kon ook niet op slot, dus ik lag altijd de hele nacht wakker en te beven ik bed na zo’n film. En zij sliep rustig.

2 likes

Ik ‘dwing’ mijzelf tegenwoordig om te lezen. En dat maakt me blij, hierdoor voel ik me toch fijner ipv kopen en een oplopende halve stapel half gelezen boeken omdat ik andere dingen ga doen.

22 likes

Peppa pig is al horror genoeg. Hoe die ogen erbij staan
brrr

8 likes

Echt wtf? Een vriend van mn broer is vannacht in elkaar geslagen, omdat hij een groepje meiden wilde helpen die werden lastiggevallen. Nu heeft hij een scheur in z’n schouder.
Heb maar aan mn broer gevraagd of hij door wil geven dat ik hem heel stoer vind.

13 likes

Peppa is een trut

7 likes

Ik zag net een post van @Maestoso en haar titel. En toen ging ik weer even terug in de tijd, hoe je aan de titel kwam (mei 2020) en leuke stel je vraag posts, de stroopwafelchallenge
En toen kwam ineens trenchcoat voorbij. En toen dacht ik: jee hoe gaat het eigenlijk met jou @Trenchcoat?

2 likes