Wat je even kwijt wil #55

Haha the snuggie voelt echt alsof het pas 2 jaar geleden hip was. Nu voel ik me oud :rofl:

Door jullie verhalen wel mijn oude sweater die ik in Australiƫ heb gekocht toen het daar ineens stervenskoud was weer na 3 jaar ofzo uit de kast getrokken. Warm en good memories, win win.

Gratis ā€˜besparingstipā€™: een hond die bovenop je ligt is ook lekker warm :smiling_face_with_three_hearts: (wel duur in ander onderhoud haha)

Zomaar 2 van de beste albums ooit abusen :cry:

2 likes

Dit wordt mā€™n nieuwe motto met alle croptops en cropped jeans en 1.86m :joy:

Ik heb net aflevering 1 gezien en weet eindelijk waar ik hem op vind lijken (nee niet een konijn) maar Domien Verschuren!

2 likes

Ik ga morgen een nachtje naar een hotel en ik zie dat mā€™n ex daar nu ook is. De ex waarmee ik samen woonde en het mee uit heb gemaakt, omdat ik verliefd werd op mā€™n huidige vriend :sob:

4 likes

er liep een man op de snelweg en toen heb ik 112 gebeld, hoop dat er niks ergs is gebeurd

4 likes

Ik kwam er net achter toen ik thuis kwam dat ik Ć©Ć©n wenkbrauw wel heb bijgetekend en de andere niet, vond mezelf er al zo funky uitzien.

30 likes

Haha ik pakte de nachtbus met twee jochies die erg in paniek waren dat de bus te laat was, want dan zouden ze ruzie krijgen met hun moeder dat ze te laat thuis waren. Zei een ā€œmevrouw, bent u niet blij dat de bus er is?ā€. Dus ik zei noem me ajb geen mevrouw, ik ben 25 lol. Toen zei hij ā€œok wat wilt u dan, meisje?ā€ En nee dat ook niet!!! Dus ik zei spreek me maar gewoon niet aan maar ja wel goeie vraag!

Edit; en ik droeg niet eens skinny jeans!

27 likes

Gvd ik lig wakker met anuskramp :weary: heb maar een pijnstiller genomen

1 like

Heb de uitslag van mijn biopt. Het is cin 3 en het wordt over 2 weken onder narcose verwijderd. Ben er redelijk rustig onder maar merk wel dat ik even weinig kan hebben momenteel.

10 likes

Had je wel een zijscheiding? Want dan ben je alsnog een mevrouw voor ze

3 likes

Pfff ik wilde gaan hardlopen in de ochtend maar wat is het saai en grijs weer zegšŸ˜Ŗ

1 like

Het is nog geen 10 uur en ik heb al even 500ā‚¬ uitgegeven aan een nieuwe bril :flushed:. Dan zie ik wel weer scherp, dat is lekker

8 likes

Het chille aan vroeg boodschappen doen is dat de croissantjes nog warm zijnšŸ˜

9 likes

En weinig last van andere mensen

5 likes

Zit ik lekker aan een uitgebreid ontbijtje ergens in een of ander tentje, zit er een jong stel met peuter naast me. Die vader doet uitgebreid een fotoshoot van dat kind terwijl mama hem in allemaal posities zet. En de peuter heeft al helemaal door hoe het werkt want als er een foto gemaakt is dan roept het kind: ZIEN!! En als het kind nee knikt maakt papa de foto opnieuw. Dit kind gaat later 100% zijn ziel verkopen voor Instagram likes, hij is hooguit een jaar of 4?! Tot zover mijn zaterdagochtend :+1:t2:

22 likes

Voel me soms echt zoā€™n ā€œvroeger was alles beter/de jeugd van tegenweurdigā€ old man, maar ik zie dus ook vaak van die babietjes die smartphones vasthouden om een filmpje oid te kijken. En die handjes houden dat al heel goed vast, alsof ze die kennis van nature hebben hoe je een smartphone vast moet houden. Vind dat ergens zo creepy eruit zien

13 likes

Ik zou ze melden! :smiling_imp:

1 like

Melden?

1 like

Nu weet je natuurlijk niet of dat kind een influencer is, maar als die het zou zijn zou ik het zo melden