Die had ik gemept met haar eigen stofzuiger
Omg dit kan echt niet, je neemt toch geen schoonmaker omdat je huis brandschoon is
@Honey @August @Leverworst @Soy.peor @Maestoso @LizzyBennet Hahahaha eerlijk ik vond het eigenlijk ook helemaal niet tof en mijn vriend en ik zaten het met elkaar te bepraten vanā¦maar dit is toch eigenlijk niet normaal?
Wauw super onaardig! Zo zou je toch ook niet beginnen met een kantoorbaan denk ik dan
Er worden weer instructeurs gezocht voor Rocycle en ik wil zo graag, maar twijfel zo erg ook. Mān conditie is niet megagoed en ik heb 20 kg overgewicht. Maar misschien kan ik het gewoon proberen en kijken of ik door de auditie heen kom. Mehh zoveel twijfels.
Hahaha nee ik had ook zoiets van ā¦ja sorry maar zonder viezerikken als wij had jij nu toch ook niet bij ons gewerkt en geld verdiend lijkt mij?
Ik moet een afspraak maken met twee teamleiders, maar hun hele agenda zit vol of ze zijn die dag afwezig pfff. In deze organisatie valt bijna niet te plannen joh.
Je klinkt nu net als buitenlandse vrienden van mij. Wat vond je het leukste aan Nederland? Die supermarkt (de AH).
Doen!!!
Ja sowieso doen, zeker bij Rocycle kan dat echt en ze geven altijd echt goeie feedback ook als je t niet wordt
Ik hoop dat ik niet nu onbedoeld een verkeerde opmerking maak maar ik zou het heel cool en empowering vinden als dan juist eens niet iemand in het perfecte fitgirl plaatje instructeur is! Ik had ooit een hele goede yoga docent die absoluut niet in het instagram yoga plaatje paste en voelde me daar zoveel beter bij dan iemand die doet alsof je benen in je nek leggen de normaalste zaak van de wereld is. Altijd een dikke go voor meer diversiteit. Niet jouw taak, maar als je hierom twijfelt of je een goede instructeur zou zijn: niet nodig. Als jouw gewicht (en niet je skills) een reden is om je af te wijzen dan ga ik rocycle boycotten.
Thanks voor je reactie!! Klinkt fijn!
Heb 2 jaar geleden wel een gesprek gehad, maar heb de auditie toen niet gedaan omdat ik sowieso te weinig beschikbaar zou zijn als ik het wel zou worden toen vanwege stage. Heb altijd gezegd dat als ze weer mensen zochten, ik het nog een keer zou proberen.
Ik ga me inschrijven!!
@Feather superlieve reactie!! En helemaal met je eens!
Die stijgende energierekening heeft wel een voordeel. Mijn vriend en ik gaan volgend jaar maar samenwonen omdat onze energiecontracten tot november 2022 vaststaan.
Ben vanochtend in mijn pyjama boodschappen gaan doen. Gewoon een oude joggingbroek maar toch het was heerlijk
Haha ik snap de relatie niet helemaal (niet 2 keer hoge energieprijs betalen?) maar wat leuk! Gefeliciteerd!
Haha ja dat! Ik zou rond de 150 euro per maand moeten gaan betalen en hij 130⦠En we zitten toch al steeds naar woningen te kijken. Dan tegen die tijd maar serieus gaan kijken.
Mijn opticien raadde altijd af om de glazen schoon te maken met zoān spray. Hij zei dat dan juist die kraswerende laag eraf wordt gehaald door dat goedje en dat het een marketingtruc is.
En het kan zijn dat je juist met dat doekje per ongeluk kruimeltje oid lekker het glas in wrijft. Mijn opticien zei dat je t best eerst kan spoelen onder de kraan en als hij heel vies is dan met druppeltje afwasmiddel schoonmaken.
Ik gebruik gewoon doekjes uit zoān pakje overigens. Zonnebril wel altijd onder de kraan en afwasmiddel maar dat ding ziet er ook standaard uit alsof ik 'm express in een kuil zand heb gegooid.
Ik heb gesport, dus ik verdien een bakje borrelnootjes
Ik ben al een paar dagen achter elkaar Glee aan het bingen. Iedereen hoort in de gevangenis? Ook de docenten haha wtf.