Wat je even kwijt wil #55

Dit is echt mijn favo subreddit wat heerlijk altijd

2 likes

Ik heb deze week herfstvakantie en mijn moeder is vandaag ook vrij, dus we willen gaan winkelen. We hadden het over verschillende steden maar uiteindelijk hadden we zoiets van: we gaan gewoon hier in het (best grote) centrum van ons dorp winkelen en er dan echt de tijd voor nemen i.p.v. snel tussendoor.

Maar nou zitten we de hele tijd flauwe grappen te maken over ons “dagje weg” :joy: echt zo van “moeten nog wel even ons OV opladen” (het is een paar minuten lopen) en “ooooh wat een mooie kerk/markt” terwijl we hier beiden al ons hele leven wonen
We gaan zo ook beginnen met koffie met gebak ergens :joy:

73 likes

Mijn neus ging gisteren open tijdens de seks :sunglasses:

vandaag weer ellende tho

2 likes

Waarom geen zin?

Hahaha dubbel geluksgevoel!

1 like

Net lekker ontbijt maken, stoot ik zo de jampot van het aanrecht op de stenen vloer. Allemaal glas en jam op de grond, goed begin van de dag.

Pff ik dacht dat ik geen magnesium meer nodig had. Deze vreselijke nacht zegt wat anders :sob: En nu ga ik vanavond ook weer bang zijn om te slapen. Ellende.

Gewoon meer seks, probleem opgelost en goed voor je conditie

2 likes

Zometeen voor het eerst naar de Leidschendam Mall, ben benieuwd en extra veel zin in op deze druilerige dag

4 likes

Omdat ik in een relatiebreuk zit en een huis wat al eigenlijk voor gevoel niet meer mijn huis is.

2 likes

Hihi, ik heb nog wel ergens codeine liggen. Misschien moet ik dat indd maar eens innemen

ik had 6 minuten geleden een belafspraak met mijn psych en ze heeft me nog niet gebeld en nu heb ik geen zin meer ik lag lekker in bed zeg

Is dit nu echt een ding? Ik heb ook twee nachten achter elkaar slecht geslapen, maar kan het ook wijten aan piekeren. Maar je hoort die link met volle maan wel echt veel!

1 like

Ja ik heb er elke volle maan last van. Het is een soort mega energie die ik snachts krijg als in totaal niet moe en heel veel over dingen nadenken, terwijl je hoofd zegt van het is tijd om te slapen. En sochtends met wakker worden ben ik wel even gebroken maar daarna is het eigenlijk alsof ik een hele nacht gewoon heb geslapen.

Ik hou dus niet bij wanneer er volle maan is, dus het is elke keer een soort van verrassing. Eerste nacht denk ik aaah irritant kan niet slapen. En tweede of soms derde nacht gaat er ergens een belletje rinkelen van oooh wacht de maan even googlen :joy: Maar het is dan wel altijd vlak voor volle maan dat ik dit heb.

5 likes

Het is dan vaak ook gewoon minder donker ‘s nachts. Daar kan het ook mee te maken hebben.

2 likes

Ben echt zenuwachtig voor de uitslag van de coronatest. Gisteren was dag 5 sinds mn pa klachten had en dan weet ik eindelijk of de isolatie zin gehad heeft of dat het verspilde moeite geweest is pfoeeee

5 likes

Omggg de schoonmaakster was zooo brutal! Toen ze binnenkwam vroegen wij of ze wat wou drinken, zegt ze
’ Nee hoor ik ga GELIJK beginnen hier’
 :joy: Ik vond haar echt scary dus wij gingen boven werken terwijl ze bezig was. Toen ze eenmaal klaar was zei ze:’ Wanneer hebben jullie voor het laatst schoongemaakt? Drie jaar geleden?’. ’ Een jongere schoonmaker zou weg zijn gerend’. ‘Het is hier echt zo ontzettend vies’. Echt we waren zooo geshamed hahahaha omg :joy:

44 likes

Nou ik vind dit echt ontzettend onbeleefd :joy: Voel je je wel prettig bij haar als schoonmaker verder?

13 likes

Ik vind dit ook niet oké hoor

12 likes

Wow ik zou dit echt heel naar vinden als iemand zo deed.

7 likes