Dit is echt mijn favo subreddit wat heerlijk altijd
Ik heb deze week herfstvakantie en mijn moeder is vandaag ook vrij, dus we willen gaan winkelen. We hadden het over verschillende steden maar uiteindelijk hadden we zoiets van: we gaan gewoon hier in het (best grote) centrum van ons dorp winkelen en er dan echt de tijd voor nemen i.p.v. snel tussendoor.
Maar nou zitten we de hele tijd flauwe grappen te maken over ons âdagje wegâ echt zo van âmoeten nog wel even ons OV opladenâ (het is een paar minuten lopen) en âooooh wat een mooie kerk/marktâ terwijl we hier beiden al ons hele leven wonen
We gaan zo ook beginnen met koffie met gebak ergens
Mijn neus ging gisteren open tijdens de seks
vandaag weer ellende tho
Waarom geen zin?
Hahaha dubbel geluksgevoel!
Net lekker ontbijt maken, stoot ik zo de jampot van het aanrecht op de stenen vloer. Allemaal glas en jam op de grond, goed begin van de dag.
Pff ik dacht dat ik geen magnesium meer nodig had. Deze vreselijke nacht zegt wat anders En nu ga ik vanavond ook weer bang zijn om te slapen. Ellende.
Gewoon meer seks, probleem opgelost en goed voor je conditie
Zometeen voor het eerst naar de Leidschendam Mall, ben benieuwd en extra veel zin in op deze druilerige dag
Omdat ik in een relatiebreuk zit en een huis wat al eigenlijk voor gevoel niet meer mijn huis is.
Hihi, ik heb nog wel ergens codeine liggen. Misschien moet ik dat indd maar eens innemenâŠ
ik had 6 minuten geleden een belafspraak met mijn psych en ze heeft me nog niet gebeld en nu heb ik geen zin meer ik lag lekker in bed zeg
Is dit nu echt een ding? Ik heb ook twee nachten achter elkaar slecht geslapen, maar kan het ook wijten aan piekeren. Maar je hoort die link met volle maan wel echt veel!
Ja ik heb er elke volle maan last van. Het is een soort mega energie die ik snachts krijg als in totaal niet moe en heel veel over dingen nadenken, terwijl je hoofd zegt van het is tijd om te slapen. En sochtends met wakker worden ben ik wel even gebroken maar daarna is het eigenlijk alsof ik een hele nacht gewoon heb geslapen.
Ik hou dus niet bij wanneer er volle maan is, dus het is elke keer een soort van verrassing. Eerste nacht denk ik aaah irritant kan niet slapen. En tweede of soms derde nacht gaat er ergens een belletje rinkelen van oooh wacht de maan even googlen Maar het is dan wel altijd vlak voor volle maan dat ik dit heb.
Het is dan vaak ook gewoon minder donker âs nachts. Daar kan het ook mee te maken hebben.
Ben echt zenuwachtig voor de uitslag van de coronatest. Gisteren was dag 5 sinds mn pa klachten had en dan weet ik eindelijk of de isolatie zin gehad heeft of dat het verspilde moeite geweest is pfoeeee
Omggg de schoonmaakster was zooo brutal! Toen ze binnenkwam vroegen wij of ze wat wou drinken, zegt zeâŠâ Nee hoor ik ga GELIJK beginnen hierâ⊠Ik vond haar echt scary dus wij gingen boven werken terwijl ze bezig was. Toen ze eenmaal klaar was zei ze:â Wanneer hebben jullie voor het laatst schoongemaakt? Drie jaar geleden?â. â Een jongere schoonmaker zou weg zijn gerendâ. âHet is hier echt zo ontzettend viesâ. Echt we waren zooo geshamed hahahaha omg
Nou ik vind dit echt ontzettend onbeleefd Voel je je wel prettig bij haar als schoonmaker verder?
Ik vind dit ook niet oké hoor
Wow ik zou dit echt heel naar vinden als iemand zo deed.