Hm het was een erg populaire serie in het begin, maar hoe langer het duurde, hoe meer kritiek er op kwam. Ik denk dat het in de eerste jaren ook nog behoorlijk vooruitstrevend was, aangezien homoseksuele en lesbische karakters toen nog niet bepaald gemeengoed waren in tienerseries, en dat dat wel bijdroeg aan de populariteit. Binnen het fandom is het wel een algemeen gedeelde mening dat de latere seizoenen er niet bepaald beter op werden en dat er heel veel mis mee was, maar dat het door een combinatie van nostalgie en de bijdrage die het voor veel mensen geleverd heeft aan zelfacceptatie, toch een bijzonder plekje in veel harten zal blijven houden. Het was een andere tijd zullen we maar zeggen,
Ik word helemaal leip van al die SUPER persoonlijke berichten op LinkedIn, van mensen die ik niet ken maar door likes of comments op mijn tijdlijn terecht komen. Vind het heel awkward om dan van random mensen geboorte-aankondigingen, overlijdensberichten, noem maar op te lezen. Een man die een zwangerschapsfoto van zijn dochter postte, omdat hij trots was dat ze haar buik accepteerde als ex-anorexiapatiënt?! Tering, bestaat er nog iets van privacy?
Gewoon doen! Het enige wat van belang is is dat je genoeg conditie hebt om de lessen te geven. Het lijkt mij ook heel leuk maar ik merk dat ik tijdens de lessen toch onbewust nog wel eens smokkel en m’n tempo laat zakken. Als instructrice moet je natuurlijk wel continue het goede tempo kunnen rijden en je geeft vaak 2 lessen achter elkaar. Als het wat dat betreft goed zit (en dan merk je sowieso vanzelf tijdens de audities) dan hoef je gewicht echt geen belemmering te zijn. Ik heb overigens ook weleens Rocycle gehad van een instructrice met flink overgewicht.
Oh ja dat heb ik ook wel inderdaad. Maar ik merk altijd wel dat als ik het heel regelmatig doe, ik dat niet meer heb. Dus ik denk dat als ik door de audities zou komen het tijdens die trainingsweken wel gaat lukken qua conditie.
Heb het formulier ingevuld! Krijg binnen 3 dagen meer info. Ben heel benieuwd hoe de audities er uit zien ook! Geen idee wat ik moet gaan doen daar nog haha.
Ugh ja, hele boekwerken over buurman Joop die ze dan wel eens soep brengen en dan soms ook zo’n hele onlogische en misplaatste brug naar hun werk. Zo van ja en ik werk bij Campina dus ook een schaaltje vla toe!!!
Ik spaar al een paar jaar lang voor mijn operatie (want wordt niet vergoed) en nu heb ik alles bij elkaar gespaard om het te doen. Ik ben echter zo bang, ik ben nog nooit onder het mes geweest en vindt het allemaal dood eng. Ik heb vandaag de mail gestuurd dat ik eindelijk het geld heb en het kan en ik ben echt all over the place met mijn emoties. Ergens blij dat ik zo hard heb kunnen sparen om eindelijk af te zijn van die pijn. Maar zo bang voor de operatie…
Haha bedankt voor dit inzicht, weer wat geleerd. Het is inderdaad iets uit een andere tijd. Wat dat betreft is gen Z wel goed bezig qua acceptatie.
Ik ben opeens zo ontzettend chagrijnig, echt zin om met dingen te smijten en heel onaardig tegen iedereen te doen. En ik zit op kantoor dus nu moet ik me ook nog eens inhouden en aardig blijven
Je mag mij wel even verrot schelden hier? Misschien helpt dat!
Ik heb echt mega keuzestress over wat ik aan kan doen komend weekend naar ibiza ik vind 24 graden en afkoelend naar 17 ineens heel moeilijk. Ja luxeprobleem hoor I know.
Haha ahh, maar dat is weer zielig voor jou! Straks word jij ook nog chagrijnig
Misschien vindt ze het wel leuk? Ieder zijn kink
Ik ga stuk er staat een man met een enquete over t station op t station.
En hij vraagt aan mensen van wilt u uw mening geven over t station.
Maar een jongen heeft niet door dat hij dat blad moet invullen dus begint een heel verhaal te lullen tegen hem waarom hij het een leuk station vind
@Karl_Lagerfeld gespot op de markt in S.
Zat op een terrasje met mijn man en dochter. Ik werd heel enthousiast. De rest vond het minder interessant. (nee ik ben niet iemand die dan hard hè Karl gaat roepen. ) gewoon leuk om je zo te zien
Trots achter de kinderwagen met die paarse en je vriend
Volgende keer " Omg kijk die kleine paarse hond!!" Roepen.
Haha ik zat ver op een terras.
Maar ach, hier kennen ze me niet. Ik werd al aangekeken. Luidruchtige Hollanders
Dat lijkt me een urban myth, ik woon hier al sinds een paar jaar voor jij er was en ik heb maar een keer gehoord dat zoiets gebeurd is, en dat was ook echt groot in het nieuws dagenlang
Mijn vriend voelt zich ziek en nu vergaat de wereld.
Hahaha wat toevallig! We gingen voor de eerste keer lunchen vandaag beetje laat wel
Ik heb griep en ben al drie dagen aan het hoesten en snotteren en heel veel aan het slapen. En nu is m’n vriend ook ineens ~ ziek ~. Hij is letterlijk zondag nog naar een feest geweest dat ik heb afgezegd en als ik vraag wat hij heeft zegt hij Ja, ik weet niet, gewoon een beetje meh allemaal. Hij wil ook perse bij mij zijn en niet naar zijn eigen huis maar ik ben m zo zat. Echt serieus iedere keer als ik ziek ben heeft hij ook iets en ik word er niet goed vannnnnnnn.
/rantoff