Wat je even kwijt wil #55

Teleurstellend! Juist die roze en blauwe met spikkels zijn zo lekker.

3 likes

In tijden mijn haar weer eens gekleurd bij de kapper en naast dat ik nu helemaal herfstproof ben, was ik ook even vergeten hoeveel ik hier van kan genieten. Iemand is lekker met je haar bezig en ondertussen lekker slechte roddelblaadjes lezen met een kop koffie of thee. Het was echt even een rust momentje voor me haha.

16 likes

Gister mijn net gekochte Macbook opgestuurd voor de waterschade, kan wel huilen! Hopelijk valt de reparatieprijs mee en is deze zsm weer bij mij!

1 like

Heb je een inboedelverzekering? Dan zou je het daar aan op kunnen geven!

Het idee van koekjes soppen heb ik altijd nasty gevonden totdat ik Bastogne kocht. Ik weet niet wat voor drugs ze daarin stoppen maar die snelle dip in thee doet echt iets voor de smaak. :100:

7 likes

Heb ik zeker, krijg hier nog bericht over! Thanksss

Goede tip! :open_mouth: misschien toch maar eens bij anneke bestellen.

Net een middag rond gewaggeld in de intratuin. Heb medelijden met het personeel daar, ze draaien nu al kerstmuziek

Mijn lieve kat is net voor de derde keer deze week geopereerd aan een wond die maar niet dicht gaat. Ik vind hem zooo zielig met die kap op steeds, vannacht had ie ook in zijn kap gekotst :pensive:
Ik ga zijn zieligheid nu weg eten met koekjes en m&ms

6 likes

Omg laatst waren die overal uitverkocht. En ik wilde ze zo graag na een zak engelse drop waar ze dus niet in zaten.

Wat een kneuterige website.

Ik kan op dit moment door mijn verhuizing niet spontaan zo’n bedrag missen, dus helaas pindakaas.

:cry: er wordt gewerkt met gekweekte vogels. Ergens logisch om aan de vraag te kunnen voldoen maar wtf er worden dus vogels gefokt om ze als schattige kuikens te doden en opzetten.

2 likes

Help. Ik had gister met een collega even een soort ‘weddenschap’ dat ik dit weekend iets buiten mijn comfortzone moest gaan doen. Dus ik dacht: oké ik ga wel even internetdaten en een date regelen. Nou mijn laatste date is echt jaaaaren terug, ben daar helemaal niet mee bezig.

Maar nu heb ik dus een date geregeld voor morgen en ik vind het nu al het slechtste idee aller tijden. Eigenlijk wil ik gewoon lekker thuis zitten in mijn eentje en niks doen. Maarja als ik dat had gedaan had ik me vast weer verveeld. Dus ik moet het in ieder geval één keer proberen van mezelf.

35 likes

Als je er tegenop ziet kan het alleen maar meevallen. En anders duurt de date maar vijf minuten

1 like

Haha ja ik heb mezelf al lekker ingedekt door te zeggen dat ik wel kan morgen, maar dat ik mogelijk wel naar het ziekenhuis moet komen voor een spoedpatiënt (dat is opzich ook niet gelogen, ik heb alleen morgen geen spoeddienst). Vriendin achter de hand die een ‘spoedpatiënt’ kan doorbellen haha.

Edit: maar dat is alleen voor als het echt een creep is. Anders zeg ik gewoon netjes aan het einde dat ik niet verder wil daten.

2 likes

Hahaha ik ga zo naar De Kraaien en ik ken alleen Ik vind je lekker :ok_hand:t2:

20 likes

Omg. Mijn armen voelen als lood na een mega zware sporttraining. Kon mn baby nauwelijks eten geven :sob::rofl:

3 likes

Wel tof dat je zo snel een date hebt kunnen regelen en dat je gewoon gaat! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Mijn vriendin kwam net haar zelfgemaakte Indonesische sponscake brengen en daarna ging ze meteen weer weg (ze had bezoek) zo lief!

Samenvatting

68 likes

Vandaag had ik echt wel een oke dagje, bij mijn ouders geweest en dat was fijn.

Mijn vriend heeft een handgeschreven brief gemaakt bij zijn broer en was erg emotioneel aan de telefoon. Hij gaf aan maandag contact op te nemen met een maatschappelijk werkster.
Morgen komt hij weer thuis, dus ik vindt het spannend om straks te lezen wat in de brief staat.

Verder kijk ik erg uit naar de secret Santa hier op het forum. Kerst is financieel echt niet te doen meer, maar dit is wel een super leuke kleinschalige manier om toch er een klein feestje er van te maken.

11 likes