Wat je even kwijt wil #55

Ik ben ziek en was echt vergeten hoe rot dat is. Honderd keer wakker worden, overal pijn. Maaar gelukkig geen corona want de uitslag kwam om 3.15 haha.

Ik ben nu maar naar beneden gegaan om tv te kijken en hopelijk kan ik daarna weer slapen.

1 like

Hier nog 1! Ook negatief getest, maar hele opgezwollen keel en zit op 39,2 koorts. Weet mezelf gewoon geen houding meer te geven op bed of op de bank :angry:

1 like

Ja herkenbaar, ik heb bijna nooit koorts (zelfs niet bij heftige ontstekingen) maar had nu ook 38.4 en inderdaad ook opgezwollen keel.

Ik hoop echt dat ik snel weer opknap en hoop jij ook!

1 like

Gisteren heeft de tandarts mijn kies opengemaakt en opnieuw gevuld omdat mijn kies blijkbaar dood aan het gaan was (wtf), maar vannacht zo veel pijn gehad. Paar keer mijn vriend wakker gehuild omdat ik gewoon niet meer wist waar ik het zoeken moest met de pijn. Vraag me echt af of dit normaal is. Morgen nog maar een keer bellen😭

En, leeft je vriendin nog?

Update nacht 2, ben wakker hoor!!! Wat een gezeik. Ik heb codeine op en echt goed geslapen tot een uur geleden. Werd rond 5 wakker en ik denk dat het toen wel uitgewerkt was, dus zit nu op de bank. Dramatisch. Maar goed, in ieder geval fijn dat ik wel wat heb kunnen slapen met die codeine

1 like

Ja, ben te moe om te bewegen. Ik heb alleen nog steeds niet geslapen :dancer:t3:

1 like

In mijn vakantieweek heb ik nu waarschijnlijk een voedselvergiftiging opgelopen. (Gezien de klachten en de tijd wanneer ik klachten begon te krijgen) Vanmiddag mij maar wel laten testen op Corona. Al krijg ik zo van iemand alvast een zelftest om mij gerust te stellen. Ik baal heel erg want ik zou deze week wat vrienden zien uit het buitenland na 2+ jaar. En morgen zou een monteur voor het internet komen (werkt hier steeds niet), dat ik nu moet afbellen. En kan mijn babynichtje niet zien en zou vandaag ook nog mijn katten oververhuizen. Nu zielig de hele dag in bed liggen en vanmiddag met veel ongemakken fietsen naar een testlocatie.

Ik heb hier maar 1 boek en Netflix op mijn telefoon is geen succes. Ik mis mijn katers die zijn altijd extra lief als je je kut voelt :sob:

2 likes

Hey dat klinkt bekend :joy:

1 like

Wakker worden op je verjaardag met dit lied in je hoofd

Au deze leeftijd au deze nostalgie.

14 likes

Omg dit had ik vroeger op een cassettebandje :pleading_face:

Gefeliciteerd!

1 like

Straks een video consult met de anesthesist voor mijn operatie volgende week, alleen had ik straks echt zo’n moment waarop ik maar niet wakker kon worden. Soms ligt je bed gewoon te lekker!

Moet gewoon bijna huilen van de nostalgie als ik dit hoor

Gefeliciteeerd!!

2 likes

Maar het is toch prima om geen plan te hebben? Ik heb ook geen enorm carriùre of reis doel, wil gewoon prima werken en daarnaast wat geld overhouden voor leuke dingen. Gewoon zien hoe het loopt is voor mij ook prima, misschien stelt zo’n gedachte je gerust?

Hopelijk heb je in ieder geval lekker geslapen!

9 likes

Oh beter via video, ik moest er helemaal heen. Ze zeiden, ja gesprek duurt ongeveer een uur. Stond in 10 min weer buiten

Veel succes straks met je operatie iig!

Same. Plus ook het idee dat de zon ook heel invloed heeft op je humeur waarom zou de maan dat niet ook hebben? Vergelijk het gedrag van mensen op een zonnige dag met een grijze misterige koude dag in een supermarkt. Onvoorstelbaar hoe groot dat verschil is. (helaas heeft het effect van de zon/warmte op den duur ook een omslagpunt en werden mensen net zo chagrijnig als met rottig weer, zo niet chagrijniger)

1 like

Volgens zelftest geen Corona. Vanmiddag de echte test en nu kan er pas begin november een monteur komen.(Had een afspraak staan voor morgen.) Als blijkt dat ik toch Corona heb kan ik gewoon niet vanuit huis lesgeven want ik heb geen werkend internet. Dan kan ik na een jaar ook wel fluiten naar een contractverlenging, ben ik bang. De prijs die je betaalt door verstandig te zijn slaat eigenlijk nergens op. En had alles netjes geregeld want ik doe privézaken nooit onder school- of werktijd. Volgens keer toch maar liegen want ze denken niet met je mee. Wel lang telefonisch bereikbaar maar wat betreft monteurs is het janken geblazen.

1 like

Ik was serieus met 4 minuten klaar! Heb geen allergieën of medicatie verder dus het was zo besproken allemaal. Dacht ook echt: blij toe dat het geen fysieke afspraak was, want over tijdverspilling gesproken

1 like

Dat zou echt heel zuur zijn! Heb je alle benodigde spullen al wel thuis en zou je via internet (Edit; op je telefoon dus!) oid. het internet zelf aan kunnen sluiten?

Kan je niet tijdelijk je mobiele internet abonnement verhogen naar onbeperkt? M’n vriend kan prima de hele dag in calls zitten met alleen z’n mobiele internet

@Steady nou echt he, beter hoor dat het zo kon!

2 likes