Ik betaal dus al een maand voor nauwelijks werkend internet en het is dus steeds heel een gehannes om op mijn vrije dag een afspraak gepland te krijgen. En nu heb ik sinds gisteren dus helemaal geen werkend internet. Heb nu wel ‘gratis’ voor een week onbeperkt internet op mijn telefoon gekregen maar het is tamelijk instabiel als ik mijn laptop, een hoogbejaarde MacBook, als hotspot gebruik. Ik val steeds weg. Dus ik moet maar even hopen dat die test straks ook negatief is.
Er hebben verschillende mensen naar de infrastructuur gekeken en de combinatie type woning en installatiepakket is denk ik gewoon niet goed. Heb zelf alles ook nog nagelopen. Maar ik kan niet zo gauw iemand anders in dit huis laten. Of men woont ver weg, loopt co-schappen/drukke baan of ik weet zeker dat die persoon dan toch te laat hier aanwezig is om een monteur te woord te staan.
Laatst mijn rug al naar de tering geholpen omdat iemand niet kwam opdagen. ‘Ja, vergeten. Fijn want als rugpatiënt had ik dit eigenlijk nooit zelf mogen doen)
En vorige keer moest ik zelf ook vrij veel zelf doen (je mag het niet zelf aansluiten). Maar ik denk dat door de tekorten op de arbeidsmarkt ze tegenwoordig iedereen aannemen. En ik moet gewoon zorgen dat ik zowel letterlijk als figuurlijk een betrouwbaarder netwerk in mijn woonomgeving opbouw.
@anon50301661 helaas is de afspraak al verzet want dat moest uiterlijk 24 uur van te voren. En nu kon dus alleen november nog.
Edit: en normale zoom calls op mijn iPhone zelf gaan prima. Maar een les geven met tig dingen erin (je moet de studenten echt bij de kleinste dingen soms helpen), gaat gewoon niet.