Wat je even kwijt wil #55

Ik moet zo over de snelweg en ik vind het doodeng met deze wind en regen :confounded:

1 like

Het zou vanaf 8:00 hier droog zijn. Nou, laten we het hopen

Dit weer is gelijk aan de storm in mijn hoofd. Echt zin in deze dag…

1 like

Ik wist niet dat je wind veel harder hoort op een veel hogere verdieping. Werd precies om 7:00 wakker maar wederom ziek. :slightly_frowning_face:

Na 4 dagen heel ziek was vannacht de eerste nacht dat ik weer de hele nacht kon doorslapen. Wat een verademing. Nu bidden dat ik het ergste gehad heb (voor de komende winter)

3 likes

Ik vond net rijden op de snelweg beter dan op een 50 weg. Zolang de snelweg een wegdek heeft waar het water weg stroomt is het echt heel goed te doen.

Aaawh je schoolreis, is het buiten? Hopelijk valt het weer mee! Succes vandaag :kissing_heart:

1 like

Ook slecht geslapen, maarja volle maan hè jongens :dizzy::dizzy:

2 likes

Zolang mars zich niet verplaatst, gaat alles goed. Anders bestorm ik het capitol :sparkles:

7 likes

Echt goede timing om na twee jaar een binnenlandse vakantie te boeken op een camping in een caravan. Maar veel chillkleding en boekjes en Netflix mee

4 likes

O god ben verkouden en m’n stem klinkt alsof ik 10 pakjes sigaretten op heb gerookt en soms lekker hoesten, maar heb om 9u een afspraak bij de psych. Was al negatief getest op corona maar zo kan ik daar echt niet heen. Al 2x gebeld en VM ingesproken maar natuurlijk nog geen reactie…. 🥲 om überhaupt op tijd te komen moet ik over max 7 minuten weg FIETSEN. Hopelijk belt ze zo terug en kan het online of ziet ze dit andere als een afmelding (op tijd). Wie vond het een goed idee om om 9u een afspraak te plannen, nooit meer

4 likes

Thanks!

1 like

Tering, had rondvliegende takken tijdens het fietsen. Ben snel weer naar huis gegaan. Ik werk wel vanaf thuis.

Vanmiddag lekker shoppen. Hopelijk stormt het dan niet meer

Pas sinds we weer naar kantoor mogen begin ik het thuiswerken écht te waarderen. Heerlijk in chillkleding terwijl het buiten regent :+1:

31 likes

Pff, ik zou vandaag voor het eerst iemand een introductie gaan geven binnen mijn werk, maar de organisatie had zijn account nog niet geactiveerd dus dat moeten we nu uitstellen. Gisteren helemaal op voorbereid -zucht-

Familie en vrienden zijn vaak beroerde klanten

1 like

Nog even en ik hoef de rollator meer te pakken. :partying_face: In 6 weken tijd dankzij fysio helemaal opnieuw leren lopen. Super fijn dat dat kan.

95 likes

Ha, ja ik voel me ook echt een verwende trut, want ik werd echt zo ongelukkig thuis en bloeide helemaal op toen ik weer op kantoor mocht werken van mijn baas toen. Maar nu denk ik, hmm, het regent, heb geen vergaderingen, blijf lekker hier hoor.

7 likes

Misschien is ze heel toevallig ook ziek? Ik had hetzelfde als jou. Gesprek kon wel online maar een uur van te voren werd ik afgebeld omdat ze ziek was. Maar goed ook want kan geen zinnige zin uitspreken zonder pijn. Als je gesprek door gaat, succes!!

Ik ben aangenomen!!! Bedankt voor het duimen!

138 likes