Wat je even kwijt wil #55

Als je mobiel internet via een kabeltje gebruikt (thetering) is het veel stabieler!
Verder hoop ik dat je snel een goed werkende oplossing hebt, want het is wel ellendig

Nu ben ik benieuwd, ik heb morgen een afspraak met de anesthesist. Op de brief staat ook dat het zo’n drie kwartier duurt, maar waarschijnlijk niet dus

Ik heb alle 3 de opties geprobeerd maar het zal mij niks verbazen dat een oude laptop met niet de nieuwste software en veel recentere iphone ook niet de beste match zijn.

1 like

Ik moest van tevoren online een vragenlijst invullen die ze vandaag tijdens het beeldbel gesprek hebben besproken. Misschien kun je even navragen of het via beeldbellen kan, want als je na 10 minuten buiten staat ben je onderhand langer onderweg dan dat je op de afspraak bent.

1 like

Ik moet sowieso naar het ziekenhuis, ik krijg daarvoor ook de uitslag van mijn scan van vorige week. Dus ik ga sowieso niet alleen voor deze afspraak, dat scheelt

O kijk! Dat scheelt! Succes morgen, hopelijk goed nieuws. :slight_smile:

1 like

Ugh, ik moet een nieuwe laptop maar ik heb hier zo geen verstand van. Geen idee waar ik op moet letten ook. Weet iemand iets van een site die me kan helpen de juiste keuze te maken?

Er is een tech tip topic

1 like

Ik bedacht mij opeens dat ik binnenkort afscheid neem van mijn super onderbetaalde baan en er zo flink op vooruit ga de komende maanden dat ik mijn toeslagen mag opzeggen (en volgend jaar waarschijnlijk teruggeven :sob:) en alsnog honderden euro’s kan sparen. Voel mij al stinkend rijk en dan heb ik nog niet eens iets verdiend, haha.

Komende 3 jaar wel nog skeer blijven leven zodat de staatsbank misschien een hypotheekje gunt met mijn studieschuld van hier tot Tokio. :woozy_face:

17 likes

Is het gelukt inmiddels? (Vlieg vlg week ook naar Spanje)

Oh top! Ga ik daar even kijken

1 like

En anders is coolblue vaak ook handig! Kan je goed vergelijken en het is duidelijk beschreven. Ook staat er wel ergens een test die je kan invullen om te kijken wat je nodig hebt

2 likes

Ja het is gelukt! Die website is echt vreselijk, ik zou het via de app proberen. Ik heb uiteindelijk een printscreen van de pdf van mijn internationale bewijs en die als png geüpload en toen deed ie het. Als je hulp nodig hebt volgende week laat maar weten!

Ik ben alleen niet gerust tot ik daar ben toegelaten :sob: ik ga nooit meer op vakantie, wat een ellende

3 likes

Het hangt af van de operatie zelf. Dus, is er sprake van algehele narcose of niet. Is het een hoog-risico intubatie, etc. Vaak (niet altijd) willen ze ook naar hart en longen luisteren.
@Steady

1 like

Haha ik krijg de laatste tijd meerdere complimenten over mijn haar en mensen vragen naar mijn kapper 🄲 mijn kapper is: mijn vriend na een jointje

64 likes

Dat laatste herken ik! Vorige maand ging ik ook voor het eerst sinds corona vliegen, wat een ramp. Eerst de zenuwen of mijn test wel negatief zou zijn (ook al had ik geen klachten en ben ik gevaccineerd) en toen nog de stress op het vliegveld of die papieren wel in orde waren… Moest gewoon huilen van opluchting toen alle controles voorbij waren :sweat_smile:.

2 likes

Ik vind Tweakers altijd fijn! Wel prettig om eerst een globaal idee te hebben maar als je twijfelt tussen een aantal dingen hebben ze fijne reviews en overzichtjes van specs

2 likes

Als je daar komt vragen ze er 1x naar en als je die code in de app hebt kun je in 5 sec doorlopen! Was op Mallorca iig zo. Geniet van je vakantie :sun_with_face::sun_with_face:

1 like

I’m intrigued, wat heb je gedaan? Als je dat wilt vertellen natuurlijk, pb mag ook

2 likes

Oh fijn dat het gelukt is!
Ik dacht dat het internationale bewijs vd QR code voldoende was, maar lees nu ook idd dat er een eigen Spaanse QR code nodig is (gezondheidsformulier)!
Ik ga het checken vlg week.

Veel plezier!

1 like