Wat je even kwijt wil #55

Mijn MacBooks worden nooit ouder dan 4 jaar :o_o:

Ik ben afgelopen zomer naar Spanje geweest en toen was die Spaanse QR juist het enige dat ze checkten (op vliegveld Barcelona in ieder geval)!
Het checken zelf ging heel soepel, kon zo doorlopen. Maar die foutmeldingen vooraf ook idd :sob: er staat dan ook niet bij waarom je een foutmelding krijgt, echt superirritant. Ik dacht misschien ligt het aan mijn Coronacheck-QR, mijn type vaccinatie, etc. (op een gegeven moment twijfelde ik zelfs of Spanje mij weigerde ofzo hahaha).
Maar na een paar keer proberen op verschillende computers, verschillende bestandstypen etc. lukte het opeens wel. Het is in ieder geval niet iets om een uurtje voor vertrek nog even te doen :sweat_smile:

4 likes

Dit is de macbook pro uit 2012, een van de betere modellen. Ik heb ook al een paar keer onderdelen vervangen om 'm langer mee te laten gaan :relaxed: De nieuwe modellen kunnen volgens mij niet zo lang meegaan!

Mijn pro uit 2012 doet het ook nog steeds! Wel wat onderdelen vervangen nadat er een glas wijn over is gegaan en niet meer de snelste, maar het was die €1200 echt zo waard. :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Volgend jaar een gezamenlijk verjaardagsfeest dan maar? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Aaaah daar denk ik ook heel vaak aan haha Mijn Macbook Air komt uit 2013 en functioneert eigenlijk nog prima! Heb er ook nooit iets aan laten vervangen ofzo. Idd meerdere studies mee gedaan, scripties op geschreven etc.
Maar ik heb dat wel met meer voorwerpen. Toen we onze auto gingen inruilen heb ik er ook echt even afscheid van genomen omdat het de auto was die me naar leuke vakanties en mijn buitenlandverblijf heeft gebracht haha

Edit: heb ook nog een keer een kop koffie over het toetsenbord omgestoten toen m’n macbook al 6 jaar oud was, maar nog steeds niks aan de hand haha

2 likes

Ik heb even gekeken in mijn urenportaal en ik heb dit jaar maar 3 vrije dagen ingezet en heb nu dus nog 110+ uren openstaan. Maar eens even kijken wat voor leuks ik nog kan gaan inplannen de komende paar weken aangezien ik dat wel verdien :clap:t2:

16 likes

Heb ook een macbook air uit 2012 maar nu die geen uodates doet vind ik het wel steeds vervelender worden. Hij zit ook al aardig volšŸ˜‚ā€¦ maar wil geen nieuwe :((

Ik heb wel veel aan jullie tips gehad. En ook de waterschoenen waren een gouden tip. Die zou ik never nooit niet hebben meegenomen naar CuraƧao anders.

De vriendin waarmee ik ging is nogal een luxe poes en nogal op uiterlijk gericht (weet ze ook van zichzelf hoor). Dus zij voelt zichzelf heel erg aangetrokken door tentjes zoals BijBlauw of stranden met mooie strandbedjes. Ik had haar onder andere meegenomen naar Pop’s Place. En dat komt op het eerste gezicht niet door haar keuring heen, maar ze heeft er echt heeeeerlijk gegeten haha.

2 likes

Mijn macbook pro uit 2017 zit dan weer bijna aan zijn eindšŸ˜•

Wow maar was je dan nooit toe aan meer vrij? Lijkt me pittig!

2 likes

ik heb net de insta app verwijderd van mn telefoon om iets meer afstand te nemen van dat hele gedoe, zag dat ik maandag 50 keer de app heb geopend en de rest van de week 30-40x per dag omg

1 like

Jaaa lol al mijn vrije dagen zijn al op :sob::joy:

2 likes

Ik hou mijn vrije dagen niet eens bij :stuck_out_tongue: Ik neem gewoon vrij als ik daar behoefte aan heb haha en collega’s idem

1 like

Dat deed ik ook, nu sta ik in de min :’), zelfde verhaal voor m’n man.

Oh ja maar ik weet niet eens hoeveel vrije dagen ik heb want ik houd het dus niet bij. Dus geen idee of ik in de min sta :grimacing:

@MadameMignon Nee gaat bij ons gelukkig wel flexibel!

1 like

Maar sta je dan niet in de min en moet je terug betalen?
Vrij nemen is sowieso lastig op mijn werk echt irritant :weary:

Ja ik dacht dus dat ik 5 weken had maar ik heb maar 4 weken.
Gelukkig bouw ik een budget op waarmee ik bij kan kopen, dus ik hoef geen salaris in te leveren. Maar ik vind 4 weken echt karig.

Ik vind het heel knap dat mensen 10 jaar me een Macbook kunnen doen. Ik ben zo’n 15 jaar geleden volledig naar Apple overgestapt (denk ik) en ik ben al met Macbook nr 4 bezig (waarvan het toetsenbord niet goed werkt, maar dat kan gratis vervangen worden). :sweat_smile:

1 like

Wow da’s chill! Ik kan geen vrij meer nemen als mijn uren op zijn :sob: Net weer bijna 800 euro afgetikt om een week bij te kopen voor tussen kerst en oud en nieuw, janken.