Wat voor jobba heb je? Gefeli!
Iets bij een krant met twee letters!
Mijn vriend is zijn telefoon vergeten naar werk mee te nemen en ik vind het zo saai dat we niet kunnen appen
Mail hem op zijn werkmail
Hahahaha om te kletsen?
hahahah ja is toch geinig
ligt er wel aan wat voor werk je vriend doet en of hij dat zelf ook geinig zou vinden
zou het zelf wel bij 1 mailtje houden voor de grap
Hahaha ja het kan wel hoor werktechnisch🤪
Jaaaaa hooooor een 4e grijze haar gespot
Had besloten om niet te gaan fietsen, en gelukkig reageerde ze 5 minuten voor de eigenlijke afspraak op m’n berichtjes dat het zeker online kon. Eind goed, al goed. Daarna helemaal kapot van 45 minuten praten, ellendig dit zeg. Hoop echt dat het snel over gaat (ook voor jou en alle anderen )
Ik heb waarschijnlijk lekkage in de vloerverwarming
Ik ga vanavond kip in de hoed maken, ben heel benieuwd!
Ben alleen groente vergeten te kopen en dat is nog wel even nodig bij dit gerecht haha
Nog nooit van gehoord. Is dat iets regionaals?
Geen idee haha! Ik heb er volgens mij ooit eens over gelezen op het forum en was er benieuwd naar, en vanavond ga ik het proberen.
Volgens mij niet. Was in mijn studententijd (laaaang geleden) heel populair. Het is een soort hartige taart met vulling van kip, kersen, gember en kerriesaus. Vies lekker.
…kersen? Ieder zijn smaak
Ohh ja dat maakte mijn huisgenoot wel eens inderdaad! Wow, dat is lang geleden
Ik vind ouder worden als vrouw echt verschrikkelijk. Dat ik nu grijze haren krijg, rimpels en ik niet meer alles kan eten omdat ik dan dik word maar het toch doe.
Ik ben 31 en alleen en ik heb het idee dat al het goede in het leven al voorbij is en ik nooit meer liefde zal vinden.
Ik ga nu voor het eerst een pumpkin spice latte drinken and it better be good anders stuur ik het forum een tikkie van 5 euro
Pumpkin spice
- Pumpkin spice latte
- Iced pumpkin spice latte
- Pumpkin spice frappuccino
- Allemaal niet ew
0 stemmers
Pleur het in een cake