Wat je even kwijt wil #55

Kan nu al niet wachten om :thumbsup: overal op te gebruiken

11 likes

Ik heb 2 weken terug een ONS gehad maar nu ben ik dus 1 dag over tijd… Ik ben nooit overtijd. Ik neem geen anticonceptiemiddel maar we hebben wel een condoom gebruikt. Ik maak mij zorgen ojee😩

2 likes

Leuk die nieuwe like emojis

@Whistle je kan die ook heel sarcastisch gebruiken. Multi inzetbaar

1 like

Ah ja hier hetzelfde, ben blij met die flexibiliteit nu! Ik ben thuis ook minstens zo productief als op kantoor, ik werk nu standaard 1 dag per week thuis, breekt de week ook.

1 like

o ik vind die streep met last visit echt heel chill, lekker overzichtelijk

12 likes

Ooohhh wat leuk die update love deze ook :thumbsup:

1 like

Ga deze :angry: wel missen

14 likes

Kan niet meer stoppen met :thumbsup: op alles reageren.

1 like

Vervelend! Rustig afwachten, misschien word je toch snel ongesteld en anders testen. Maar kan me voorstellen dat je direct erg gaat stressen

1 like

Ja same en ik zou ook wel deze :nauseated_face: willen

4 likes

Oh heerlijk die duim emoji.

Die laatste bezoek streep is ook handig btw

3 likes

20:23 ik ga slapen :flushed: er is echt iets mis met mij maar truste jongens!

6 likes

Ik heb veelsteveel lol hierom

Ja zeker helemaal omdat dit echt anders nooit zo is. Even afwachten in spanning :blush:

1 like

Lekker pik

Lol krijg net een mailtje terug van mijn scriptiebegeleider, het enige wat er staat is: ‘Is goed!’. Ook geen aanhef of afsluiting verder. Alsof ik met een medestudent aan het appen ben ofzo in plaats van met mijn scriptiebegeleider aan het mailen.

Fijn toch? Of vind je dat vervelend? Inhoud blijft toch hetzelfde ook al wordt het:

Geachte Slakje,

Is goed!

Met vriendelijke groet,

Scriptiebegeleider

16 likes

Ik denk dat je zelf het antwoord al geeft waarom deze nog plek heeft :crazy_face:

10 likes

Ja vind het niet per se vervelend, maar het voelt gewoon een beetje raar ofzo. Zoals ik zei, krijg meer het gevoel alsof ik met een medestudent aan het whatsappen ben. Het is natuurlijk niet erg en geen enorm probleem, maar vond het gewoon onverwachts :woman_shrugging:

2 likes

Als ik over en weer zit te mailen ga ik ook niet bij elke mail een aanhef doen hoor en zie dat niemand eigenlijk doen :sweat_smile:

Hoewel ik dan wel weer altijd afsluit, maar zou het niet raar vinden als andere dat niet zouden doen. Ik ben blij dat het in Nederland niet zo formeel allemaal is