Wat je even kwijt wil #55

Heb echt een perfect zachtgekookt eitje gemaakt maar ik hou van hele harde eieren :cry:

Echt? Jaa love it! Hopelijk wel met Martijn.

2 likes

Oooooomg als het dan nog net zo kut is als 20 jaar geleden dan wordt het echt fantastisch! Een huis vol met strandzand want hij houdt van het strand of een saloon in je woonkamer want ze houden van western. Can not waittttttt

13 likes

:eek:

2 likes

Ja can’t help it…
Vind hem fantastisch haha

4 likes

Inclusief doorzichtige rioolbuis zeg goodbye tegen je drol.

6 likes

Oh sbs… Viktor mag ook.

2 likes

Misschien wil Linda het wel overnemen van m

Nee wedden dat Johnny het dan gaat doen

9 likes

Ik zou dat programma best willen presenteren. Heb twee linkerhanden, ben goed in de weg lopen en die slappe humor kan ik ook wel reproduceren.

4 likes

Ben jij de dochter van Martijn?

1 like

Ja de dochter van Martijn en Martien Meiland.

3 likes

Geef maar aan mij

1 like

Ik heb net een pantosti gemaakt en hem ingesmeerd met truffelmayo ipv boter maar nee, ik vind met boter toch echt lekkerder

4 likes

Ik heb altijd zoveel zelfmedelijden als ik benauwd ben van de astma. Maar het is wel echt kut om moe te zijn en niet fatsoenlijk te kunnen ademen. Richting bed maar weer.

3 likes

Oe dan is je humor wel vreselijk ja :joy:

1 like

Ik hoop dat de DHL bezorger nog even niet aanbelt, want ik zit met een sheet masker op mijn hoofd :clown_face:

2 likes

Au-pair in USA :slight_smile:

3 likes

Ik heb vandaag eindelijk een trajectabo aangeschaft voor de trein en ik snap echt niet waarom ik dat niet eerder heb gedaan? Ik woon 3 min lopen van het station, heb een directe verbinding naar mijn werk die er even lang over doet als dat ik met de auto ga, en hoef van het station ook maar 5 min te lopen naar mijn werk toe. En mijn reiskosten dekken het abonnementen gewoon.

Ik durf alleen mijn auto nog niet weg te doen haha.

12 likes

Heb je meerdere mensen die meekijken op je account? Misschien had iemand verkeerde aangeklikt en op jouw naam zitten kijken. Echt kut zeg!!!

1 like