10/10 would not buy again mijn arme glazuur
Dat is zo lekker!! Ken het ook uit mijn studententijd inderdaad
————-
Ga ik zo midden op de dag pizza bestellen omdat ik ziek ben en mezelf zielig vind? Ja
Held
Ohh ik heb net gereageerd op een huisje hier in de buurt en ik hoop zooooo dat ik bij de selectie zit. Deze flat staat al jaren op mijn lijstje om te wonen en het lijkt me zo fijn om eindelijk een eigen plekje te hebben. Ik probeer echt te manifesteren en heb dus een foto van die flat als achtergrond van mijn telefoon gezet
Meine gütte.
Ik speel via een app zo’n spelletje waarbij je soms andere aanvalt. Net ging iemand compleet uit zijn dak tegen mij en schold mij compleet verrot hierom…. Serieus… speel het spel niet als je er niet tegen kan!? Toen ik net met een raak antwoord terug wilde komen blokkeerde die mij . Prima. Echt zo ontzettend sneu dit.
Ben net gebeld door de arts: ben positief getest op borstkankergen (zelfde als mam).
Ben er verder rustig onder, krijg genoeg steun van mijn vriend en familie/vrienden, maar geen zin om na te denken over toekomstige scenario’s of IVF/PGD trajecten etc. Pfff
Keek al de hele week uit naar het moment dat ik in de auto kon stappen om schoenen te kopen in een andere stad. Vandaag was dat moment en ik ben voor mezelf maar ook voor m’n kinderen geslaagd. Voor anderen zo gewoon, maar voor mij echt een geluksmomentje hoor.
En nu bijkomen
Heb je wel eens toffee nut latte op? Die vind ik 10 keer lekkerder dan de psl, alle seasonal drink hype zou daarheen moeten gaan ipv psl
Vind die ook lekker maar vind m wel nog wat zoeter dan de psl voor zover ik me herinner? Dus als t om glazuur gaat…
Ooohh ik was op huisbezoek bij cliënten en nu stink ik naar kroeg ze rookten zooooveel
Al m’n kleren en jas in de was en m’n haar wassen ieeewl
heb zo een arbeidsvoorwaardengesprek en zo goed mogelijk voorbereid maar pff spannend
voel me echt een soort
voor volk en vaderland idee
Strijder
Ah zo lief van jullie. Ik (of eigenlijk mijn moeder) gaf de oude pakketbezorger ook altijd wat, die man was zo aardig. Mijn huidige zie ik bijna nooit en vind ik ook een chagrijn.
Haha nee! Oke die ga ik de volgende keer proberen
Orale geschiedenis en de annalen induiken still gets me everytime 🥲
Als je de smaak wel lekker vindt maar te zoet kun je ook vragen of ze hem met een pompje siroop minder maken (geldt voor alle smaakjes).
En als je toffeenut wil maar die niet in het seizoen is kun je ook vragen voor half caramel/half hazelnoot syroop, bijna hetzelfde.
En de beste tip is white mocha combineren met hazelnoot, echt het lekkerste (en ok, ok, zoetste) ooit.
Tot zover mijn ongevraagde starbucks tips
Ik heb dus eind juli 4 eetkamer stoelen gekocht waarvan 2 al ingezakt zijn. De winkel wil me tegemoet komen met 50% van het aankoopbedrag in een tegoedbon of de stoelen laten vullen a 50€ per stoel. We zijn inmiddels zover dat de verkoper me naar de geschillen commissie heeft verwezen. Ware het niet dat je daar een minimum aankoopwaarde moet hebben van 250€.
Je raad t al. Ik zit daar echt net onder.
Ik had net een kennismakingsgesprek met onze nieuwe huisarts en kan wel janken dat ik weg moet bij mijn oude huisarts die me al mn hele leven kent en alles weet. En dit was echt een vreselijke vrouw
Net geshopt met de personal shopper. Blijkbaar koop ik al mijn kleding te groot
Als je ooit een spijkerbroek wilt kopen, haal een personal shopper erbij. Scheelt een hoop heisa
Ja ik vond ook heel apart want had een paar andere gevonden die indd niemand meer aannamen. Maar deze wel!