Waarom zit ik soms weer naar studies te kijken naast dat een master of tweede bachelor hartstikke duur is, was ik nou ook niet zo geweldige student.
Ik wil echt niet weten hoe veel geld ik in mijn leven al heb uitgegeven aan panty’s:joy:
Vertel me meer, ik heb hetzelfde probleem
Nog net voorkomen dat ik vannacht in de kits van de kat zou gaan staan. Opgeruimd staat netjes 🥲
Als ik de volgende dag vroeg op moet staan kan ik meestal niet goed slapen omdat ik eigenlijk niet wil slapen want als ik in slaap val is het eerstvolgende moment dat ik meemaak dat ik wakker word en moet opstaan en daar heb ik geen zin in. Maar ja hoe later ik in slaap val hoe kutter het opstaan wordt morgen 🥲
Hahahaha echt extreem herkenbaar
Nu heb ik nog maar 7 uur te gaan en nog altijd geen zin om mijn telefoon weg te leggen
Haha oh dit herken ik zo 🥲
Ben al de hele dag aan het vechten tegen de slaap want m’n wekker gaat om 06.00 dus mocht geen dutje doen overdag.
Lig nu al twee uur te draaien in bed, en kan maar niet slapen.
gvd vrijwel geen echte zomer gehad maar DE MUGGEN ZJN ER NOG STEEDS HOOR JONGENS
Superdrukke dag mrt werk en psycholoog en dus heftig. Toen vond ik t een goed idee om nog met een vriendin af te spreken. Dus lig net in bed, compleet uitgeput.
Gelukkig hoef ik morgen niet op schoolreisje…
(Wel dus, omg geef me mental support morgeb)
do tell
Prioriteiten
Wat een kutweer om doorheen te fietsen. Nog nooit zo snel dwars door het centrum gefietst.
Een klap onweer en ik schrik me dood waardoor ik nu klaar wakker ben, bah.
Ik lig ook wakker door de wind vooral laat me slaaapen
Ik ben al 3 dagen tussen 02:00 en 03:00 wakker door m’n opgezette keel en de honger omdat ik geen hap naar binnen krijg. Ik kan echt niet meer, ben zó moe
Ugh hier hetzelfde. Heb zelfs last van mijn kaken. Ik lijk wel zieker te worden in plaats van beter. Beterschap!
Kwart over 5 en nog steeds geen oog dicht gedaan wtf, dit heb ik bijna nooit
same!
Hier ook wakker door de storm. Ugh en ik heb zo’n drukke en kutte dag voor de boeg eerst psycholoog en dan werkvergaderingen en in de namiddag moet ik met m’n ondertussen ex partner ons wettelijk samenwonen laten ontbinden en nadien Damen zitten om onze meubels etc te verdelen en contracten uit te splitsen. Zo geen zin in deze dag
Hier ook zo slecht geslapen. En moet zo een half uur fietsen want heb om 08.00 een afspraak in het ziekenhuis. (Ook idioot tijdstip trouwens)
Waarschijnlijk sta ik na 5 min weer buiten want het is gewoon soort intake gesprek 🥲 helemaal geen zin in. Kletsnat geregend en verwaaid.
Edit: omg, m’n moeder appt me (woont 10km verderop) dat ze al wakker is en dat ze me zo komt halen want anders waai ik van de fiets