Lekker pik
Lol krijg net een mailtje terug van mijn scriptiebegeleider, het enige wat er staat is: âIs goed!â. Ook geen aanhef of afsluiting verder. Alsof ik met een medestudent aan het appen ben ofzo in plaats van met mijn scriptiebegeleider aan het mailen.
Fijn toch? Of vind je dat vervelend? Inhoud blijft toch hetzelfde ook al wordt het:
Geachte Slakje,
Is goed!
Met vriendelijke groet,
Scriptiebegeleider
Ik denk dat je zelf het antwoord al geeft waarom deze nog plek heeft
Ja vind het niet per se vervelend, maar het voelt gewoon een beetje raar ofzo. Zoals ik zei, krijg meer het gevoel alsof ik met een medestudent aan het whatsappen ben. Het is natuurlijk niet erg en geen enorm probleem, maar vond het gewoon onverwachts
Als ik over en weer zit te mailen ga ik ook niet bij elke mail een aanhef doen hoor en zie dat niemand eigenlijk doen
Hoewel ik dan wel weer altijd afsluit, maar zou het niet raar vinden als andere dat niet zouden doen. Ik ben blij dat het in Nederland niet zo formeel allemaal is
Dit vind ik toch altijd zo heerlijk Sonne Straal, Ben Boute, Ron de Bil, wat waren die ouders denkende
Ja volgens mij is het dus niet zo raar. Maar het voelt wel raar voor mij haha.
Denk dat het met mân autisme te maken heeft dat ik er zo van in de war raak ofzo, dit is niet de manier waarop ik heb geleerd dat je mails stuurt en ja nu weet ik ook niet zo goed hoe ik nu voortaan moet mailen met hem. Want zijn manier voelt raar voor mij want is niet hoe ik heb geleerd dat het âhoortâ, maar het voelt ook raar om het op een andere manier te doen dan hij het doet want dan vindt hij mij vast raar
Nou ja ik maak me weer eens veel te druk om onbelangrijke dingen haha, komt wel goed
Ik vind het prima als studenten mij mailen met Hallo < naam > maar als ik ze een (eerste) e-mail stuur dan vind ik het heel normaal om het bericht te voorzien van een aanhef en afsluiting. Als ik later nog een reply krijg op hetzelfde mailtje bijvoorbeeld met een korte vraag dan antwoord ik wel eens gewoon kort in 1 zin âJa, een inhoudsopgave is verplicht. Succes!â
Ik vind het een kleine moeite om een bericht te voorzien van die zaken. Van studenten verwacht ik ook gewoon een aanhef maar âmevrouw blablaâ (zoals wordt voorgeschreven) hoeft voor mij dan weer niet.
Bij zulke dingen moet je gewoon lekker bij jezelf blijven!
Wat is er opeens gaande met de reactiebutton whahaâŠallemaal random emoticons?
En nu dit:
Ik hoop dat duimpje blijft
Ik mis de huilieface
Precies mijn kleurtje en de hond lijkt ook nog best goed ja
Ik zit echt de heetste chips ooit te eten, mân mond staat in de fik, tranen over mân wangen, maar ik kan niet stoppen met eten
Welke is het?
Ik heb net een hele nieuwe make up collectie gekocht bij Morphe. 50% korting op echt alles. Heb zo bizar veel gekocht. Iemand was me aan het helpen en ik gooide gewoon alles in mandje. Als een kind in de snoepwinkel
Doritos flamin hot nacho cheese