Wat je even kwijt wil #55

Ik heb sinds een aantal maanden nieuwe buren. Een vader met zijn zoon.

In het begin nooit last van ze gehad maar ik hoor die vader de laatste tijd steeds vaker tekeer gaan tegen zijn zoon. Donderdag ging ik boodschappen doen en toen zat t jochie (denk n jaar of 14-15?) op het klapstoeltje bij de lift op z’n laptop. Heb laatst ook iets gehoord dat hij buiten zat en zijn vader blijkbaar later de deur opende, kind helemaal de tering in schold en hem binnen liet.

Vanmiddag lag ik een uurtje op bed te chillen en hoorde ik ze weer ruziën. (Thans, hoorde vaders weer schreeuwen) en op een gegeven moment hoorde ik wat gebons. Dit is de laatste weken dus steeds vaker.

Maak mij hier best zorgen over en weer dus ook niet of ik ergens melding moet maken of weet ik veel maar het zit me gewoon niet lekker…

Je kunt altijd veilig thuis bellen en het voorleggen, misschien kunnen zij je advies geven of je wat kunt doen of kunnen zij hulp inschakelen.

9 likes

En wat is de buit?

Eindelijk! 3 dagen over tijd en 3 testen veder ben ik ongesteld :grin::grin::grin::grin::partying_face::partying_face:

36 likes

Dit was ik net maar dan x10 want ik kon het niet meer tillen en heb uiteindelijk een volle(!) wasmand met servies mee naar beneden genomen :joy:

36 likes

Ik heb met mijn ogen dicht staan afrekenen bij de victoria’s secret :sweat_smile: Het budget is wel helemaal opgegaan maar wel heel blij met alles :grin: Vanwege covid kon ik ook natuurlijk niet naar Amerika dus had ook wel echt aantal dingen nodig

10 likes

Ah dus iets meer dan een paar sokken! Ik moet ook maar eens naar VS om met m’n creditcard te zwaaien (een vriendin heeft zich eens door een wijs man laten vertellen dat je met een cc niet echt betaalt :thumbsup: ) waar zit die VS? Ik zag 1x foto’s ervan en toen dacht ik in t pand van P&C op de hoek dam/kalverstraat ?

3 likes

Ik ga binnenkort voor het eerst naar een dierentuin en ik weet niet of dit hier moet of in het biecht topic :joy:

4 likes

Same, had me voorgenomen om vandaag even wat geld te spenden aan heffing, maar heb alleen maar 2 huispakken gekocht bij de primark. Zit nu als een roze suikerspin op de bank.

1 like

Nee op Koningsplein! Naast de AH.

Ik vond hem niet mega groot zoals ik gewend was maar er was in ieder geval wel al best veel bh keuzes. En mijn lievelingsmodel bh was er gelukkig ook.

Ja ik had de vraag hier getypt en dacht hmm ik kan dit ook googlen. Dus had t inmiddels gezien dat ie daar zit haha :nerd_face:
Ik was afgelopen zomer in Leidschendam en daar hadden ze niks in mijn maat, alleen 1 saaie zwarte (wel gekocht, altijd handig!) Maar A’dam is wel dichterbij en ik hoop dat ze hier wel meer hebben dan in Leidschendam. Ooit in Londen in de VS geweest, toen ben ik met gierende banden weer vertrokken. Veel te druk, wist m’n maat niet enz.

3 likes

Ik ben een paar kilo afgevallen en zit zooo lekker in m’n vel, blijf maar naar m’n eigen spiegelbeeld kijken :muscle:t3::muscle:t3::grin:

54 likes

Een vriendin van me had een soortgelijke situatie met een onderbuurvrouw en haar zoontje van een jaar of 9.
Zij heeft 2 weken objectief gelogd wat ze merkte (dus moeder spreekt op harde toon, noemt zoontje lui) en daarna heeft ze veilig thuis gebeld.
Ze heeft anoniem een melding gedaan (want ja anders krijgen ze terug dat het een buur is en dan komt ze mss wel verhaal halen en ze kent die vrouw niet). Veilig thuis stelde toen ook voor dat die vriendin met die buurvrouw ging praten maar dit heeft ze ook geweigerd, het is ten slotte helemaal niet haar vakgebied en je wilt ook nog prettig daar blijven wonen.
Een paar weken geleden hoorde die vriendin dat die moeder een afspraak had met veilig thuis, nav ook een rapportage van de school van haar zoon.

2 likes

Jaaaaa Saaaaaki!!! Wat een comeback

2 likes

Wie is dat? Een voetballer? :face_with_monocle:

2 likes

Een kickbokser! Haha. Er is geen (kick)box topic zag ik en wilde het toch kwijt! Zo leuk

1 like

Super lastig is dat. Ik zou veilig thuis idd even contacten. Je kan ook eens voorzichtig polsen bij andere buren of hun iets is opgevallen (maar als je geen praatgrage (roddel) buren hebt is dat vast heel lastig).

2 likes

Super leuk! Snap dat je dat even kwijt wilde :grin: dacht even dat ik iets heel onnozels vroeg, maar van kickboksen weet ik echt niks. Misschien kan ik deze kennis binnenkort eens casual droppen in een random gesprek.

1 like

Haha oh nee hoor! Het is ook niet zo’n grote naam (meer) als bijvoorbeeld Badr Hari of Rico Verhoeven.

Haha ja zeg dan maar dat hij een aanwinst is voor inmiddels ietwat vergane Glory :joy::joy:

2 likes

Ja mijn favo bh is een super simpele zonder kant of gekke opsmuk, heb m nu aan en de hele avond denk ik al wow heb echt goeie tieten hierin.

2 likes