Wat je even kwijt wil #55

Oeps mn jurkje is korter dan ik dacht en het is een hele uitdaging om niemand te flashen.

10 likes

Ik reed straks het dorp in waar ik ben opgegroeid en ik kwam in de 30 seconden dat ik daar reed 7 mensen tegen op straat waarvan de eerste mijn oom was, nummer twee en drie mijn vader met een kennis, nummer vier, vijf en zes m’n neef met twee vrienden en nummer zeven mijn moeder. :joy: Echt heftig beklemmend, zo’n dorp.

47 likes

Woonde je in Volendam ofzo?

10 likes

Ik zag het al helemaal voor me
tenor (7)

24 likes

Mijn vriend komt vanavond mijn ouders voor het eerst ontmoeten en ik vind het echt bizar spannend!!! Ik ben normaliter echt niet gespannen voor sociale afspraken en mijn ouders zijn echt extreem relaxt/totaal niet bemoeierig of veroordelend, maar toch. :poop:

21 likes

It’s my party and I cry if I want to…

1 like

Ik zit al de hele dag first dates filmpjes te bingen, waarom kom ik er nu pas achter wat een heerlijk programma dit is.

1 like

Ik ben vandaag zo godvergeten chagrijnig omdat ik ergens door teleurgesteld ben en dat maakt me ook een beetje verdrietig. Weet niet eens meer wat ik met mezelf aan moet. Echt zin om spullen van m’n balkon te gooien maarja zou jammer zijn als ik straks geen tafel meer heb om aan te eten hè :+1:🥲

4 likes

Lijkt mij inderdaad niet handig. Nieuwe meubels kopen is altijd een gedoe. Je mag hier altijd je gal spuwen, maar kan je het er ook over hebben die je in real life kent?

Mjjn vriend is op een evenement en ik had afgesproken dat ik na zou komen. Maar deze eerste dag van mijn vakantie heb ik gewoon behoefte om thuis te hangen. Sowieso zijn mijn verwachtingen van het evenement niet hoog. Voel me ook niet zo fit vandaag. Waarom heb ik ja gezegd :cry:

2 likes

“Hoi vriend ik voel me niet zo fit ik blijf toch thuis veel plezier tot straks bye bye.”

14 likes

ja dat overweeg ik wel, maar vind het een beetje lullig. Heb vandaag eigenlijk eerst een offday nodig. Morgen was het wel leuk geweest. Maja misschien vind ik het wel gezellig als ik er eenmaal ben.

2 likes

Haha ja hè! Dus ik laat hem netjes staan. Het is gewoon even een optelsom en daar kan ik soms echt lastig van worden. Zo drammerig en irritant en met zo’n klote sarcastische ondertoon, als een klein kind dat z’n zin niet krijgt. Echt so sad van mezelf. Gelukkig had ik hapjes gehaald en ga vanavond maar feel good tv kijken ofzo

1 like

Slechte romcoms helpen ook. Kan je lekker schelden tegen de tv en gaat er wat frustratie eruit

1 like

Heb het hele weekend geen plannen en voel me echt een beetje verloren ofzo? Iedereen om me heen heeft ook al wel plannen dus het lukt ook niet om wel iets sociaals te gaan doen. Ben het met mezelf zitten echt even zat.

3 likes

Wat een grap, gister 7!!! Euro bezorgkosten betaald zodat mijn bestelling vandaag zou komen, krijg ik net een bericht dat het helaas niet gaat lukken en is de verwachtingsdatum naar morgen gezet :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth: WAAROM trap ik hier nu altijd in.

1 like

Oh zo irritant! Had je het vandaag nodig? Wij hebben dit ook een paar keer gehad bij bol en toen wel de verzendkosten terug gekregen. Misschien de moeite om even achteraan te gaan?

Ah ik heb hetzelfde, zit me echt even flink alleen te voelen. Maar vroeg naar bed denk ik.

Kun je niet even met iemand bellen ofzo? Ik heb vaak als ik dan even met iemand klets ik me toch wat minder alleen voel.

3 likes

Ja echt jammer, had het niet nodig vandaag maar was gewoon ongeduldig. Vind het echt zonde geld? Haha. Zal wel even contact opnemen!

Haha nee, een dorp 22x kleiner dan Volendam zie ik.